Skocz do zawartości
PrzemekFarmer

Wiadmomo coś o nowym modelu Claasa Axion seri 800?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Axion
Libero    16

To prawdopodobnie ten pan poniżej:

 

s2xa188ilfbh.jpg

 

 

Od Axiona 900 różni się kształtem siatki na masce, ale czy to rzeczywiście nowy Axion 800, czy wczesna wersja Axiona 900 - tego nie wiemy..

 

@EDIT

 

Wszystko już wiemy:

 

16622_320226461423344_511929243_n.jpg

1.jpg

 

I najważniejsze:

newaxion800.jpg

 

 

To ostatnie zdjecie pochodzi z oficjalnej strony Claas. Wszystkiego dowiemy się jutro gdyż to jutro rozpoczynają się targi SIMA i właśnie tam zostanie zaprezentowany nowy Axion 800.

 

Odsyłam do strony internetowej:

http://app.claas.com...newaxion800.php

 

@edit2

 

Jest i on:

644304_542089459144852_1782329370_n.jpg?dl=1

Edytowano przez Libero

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Simie został zaprezentowany

 

http://www.deutz-pas...13/DSC_1562.jpg

 

Jest to całkowicie nowa konstrukcja niemająca nic wspólnego ze starym Axionem 800.

Wzorowany jest natomiast na Axionie 900.

 

Nowa czterosłupkowa kabina posiada dwa typy wyposarzenia :

-proste, CIS, tak jak do tej pory z mechanicznym rozdzielaczem i podłokietnikiem ze starej wersji

-zaawansowane- CEBIS, takie jak w Axionie 900, z nowym joystickiem.

 

 

Zmieniona jest także konstrukcja ramy. Tak jak w większych Axionach rama jest zintegrowana

z miską olejową. Rozstaw osi jest względnie duży, dlatego dla zwiększenia kątu skrętu kół

przednia część ramy w okolicy silnika jest zmniejszona, a chłodnice opierają się z przodu na nadal szerokiej

płycie. Koncepcja ta została nazwana przez konstruktorów Claasa mianem ,,Talia Osy''

http://app.claas.com/2013/sima/images/content/axion800-technologie2.jpg

 

Silniki montowane w Axionach 800 to 6,7 litrowe jednostki o mocach 200- 270 koni mechanicznych.

Spełniają normy Tier 4f dzięki katalizatoriwi DOC/Oxi-Kat, który nie wymaga serwisowania i technologi SCR.

 

Skrzynia biegów to narazie biegowa Hexashift. Nieco później ma się pojawić bezstopniowa Cmatic.

 

Jeszcze jedną ciekawostką jest specjalne, opatentowane sprzęgło przedniego WOMu, które

zdaniem inżynierów pozwoli zaoszczędzić paliwo, przy wyłączonym wałku. Do tej pory nawet wyłączony

WOM nadal pobiera energię właśnie poprzez koła zębate przekładni obracające się w oleju.

Nowy system ma temu zapobiec.

 

Do produkcji seryjnej ma wejść w 2014 roku.

Edytowano przez michal7211jaron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

No możliwe, bo raz podają euro, raz tier raz stage, człowiek połapać się nie może ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy czasem dopiero za rok nie wchodzi dopiero euro IV?

Jeśli traktor jest gotowy, to czemu nie wprowadzą go już teraz.

Chyba, że muszą przeprowadzić jeszcze jakieś testy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Wiesz, zrobią szum, nałapią potencjalnych klientów którzy będą skłonni jeszcze rok poczekać i z wielką pompą wprowadzą go do oferty :P No i przez ten rok są wstanie jeszcze go dopieścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, masz rację. Taki ,,hłiyt marketingowy'', zobzczą jaka będzie dopowiedź konkurencji, która prawdopodobnie

wprowadzi od razu nowe modele ( w tym roku Agritechnika), a potem albo go dopieszczą albo nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×