Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez NABUCH
      Witam . Potrzebuję porady odnośnie kontroli wskaźnika temperatury w zetorze 5211. W ciągniku po krótkim czasie dochodzi do wzrostu temperatury do 120stC.  Realnie temperatura jest niższa. Dodatkowo dla pewności wyjęty został termostat. Zwierałem przewód czujnika do masy i wskazówka idzie do 120 St czyli maks wskaźnika.  Wygląda że zegar reaguje poprawnie.  Na wsuwce  od czujnika po przekręceniu kluczyka jest 5.4V . Czujnik pomierzyłem przy temperaturze ok 30 st i miał 230ohmów . Ktoś może podpowiedzieć czy taka wartość napięcia i rezystancji  jest poprawna   . Czujnik był niedawno wymieniany .  Podejrzewam czujnik  chociaż niedawno był zmieniony  .
    • Przez kowalc362
      Witam jaki ciągnik kupić mam 8 ha ale mam zamiar dokupić jeszcze 7 ha i zastanawiam się czy kupić usrusa c360 czy zetora 7211 teraz posiadam  ursusa c335m z turem jeśli by ktoś proponował jakiś  inny ciągnik chce coś kupić do 30 tys 
       
    • Przez tobek_99
      Witam. Okolo 3 miesiace temu pozostawilem swojego zetora w "hangarze" i odziwo teraz po uruchomieniu go i zalaczeniu napedu na przod nie moge go wylaczyc przyciskiem tylko recznie musze go rozlaczac o: oczywiscie chodzi mi o naped przedni,   Dodam ze mam zalozonego tura. Czy wie ktos jaka moze byc tego przyczyna?
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Stach42
      Sprzedam ciągnik w b.dobrym stanie.Przedni tuz , siedzenie Grammer, nowiutkie opony 100%. Wzmocniony podnośnik żółw wszystko działa.
      Zakończyłem produkcję i jest mi zbędny.Pracował u mnie na małym gospodarstwie przy prasie i rębaku do trawy.600 mtg temu przeszedł gruntowną kapitalkę , silnik podnośnik itd.
      45000 zł
      Podkarpacie
      664668802



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.