audi80b4

cyklop nie podnosi

Polecane posty

audi80b4    1

do tej pory mój cyklop działał jak nalezy a nagle przestał działać obrót działa poprawnie podpory boczne też ale podnoszenie łyżki wydłużanie i chwytak co nabiera i wysypuje nie działają wcale jak naciskam na wajche to nic się nie dzieje co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

moze rozdzeilacz poszedł alno pomap albo nie wiem a pompa daje cisnienie


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Pewnie coś z dzielnikiem strumienia może być, wywal to ustrojstwo, ale będzie wymagało to niewielkiego kombinowania.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Jaki to cyklop? zawieszany? czy ten na 2 kołach t214? bo jeżeli na kołach to jeżeli skręt działa a podpory nie to wina tzn. króla obrotnicy i uszczelek na nim i reszta też przez to nie działa, a jeżeli zawieszany to tj. wyżej.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    110

Zawiesza się tłoczek w jednej z sekcji rozdzielacza który nawala, lub rozkręciła się sekcja wewnątrz ,wyjmij sekcje po koleji sprawdź czy tłoczki swobodnie pływają.Miałem kilka razy z tym do czynienia i powodem był zawieszony tłoczek w sekcji.W tym roku w bizonie rozkręciła mi sie sekcja od przyśpieszacza w bizonie i też cały jeden rozdzielacz przestał działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ML1224    11

może trzeba wymienić te uszczelki od tych wajch lub wyczyścić filterek oleju może pomoże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macieks902    1

Ale obrót działa normalnie czy w zwolnionym tępię?? bo jak działa w zwolnionym tępię to może filtr oleju się zabrudził.U mnie też tak było że nie podnosił wyczyściłem filtr i podnosi jak nowy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

zawór bezpieczeństwa na tym po-3 zaworze, ten w którym jest wkręt regulacujny, jak go odkręcisz (klucz 27 chyba) to pewnie paproch siedzi w tym "tłoczku" i zatyka otwór, to tak na 1 ogień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

to jest ten na dwóch kołach obrót działa podpory działają ale reszta już nie działa

 

NIe słuchaj nikogo, jeżeli podwójny rozdzielacz działa, a potrójny nie winna jest ta kostka przed rozdzielaczami trochę niżej, regulator przepływu, niektórzy nazywają to dzielnikiem strumienia, daje 30% oleju na podwójny rozdzielacz, i 70% na potrójny, w twoim przypadku na potrójny nie daje bo się zaciął, lub przytkał.

 

Są 2 opcje, albo rozebrać i wyczyścić umyć wydmuchać( dasz rade), i druga opcja trochę pracochłonna, wywal to w cholere, jest temat jak połączyć rurki po wyrzuceniu tego dziadostwa, i cyklop będzie pracował na 100% nie na 70%.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieniu    1

zawieszany tak ? jak stał to sie nie złożył? jak nie chce się składać to wymień olej sprawdź przewody i rozdzielać

 

zawieszany tak ? jak stał to sie nie złożył? jak nie chce się składać to wymień olej sprawdź przewody i rozdzielać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

NIe słuchaj nikogo, jeżeli podwójny rozdzielacz działa, a potrójny nie winna jest ta kostka przed rozdzielaczami trochę niżej, regulator przepływu, niektórzy nazywają to dzielnikiem strumienia, daje 30% oleju na podwójny rozdzielacz, i 70% na potrójny, w twoim przypadku na potrójny nie daje bo się zaciął, lub przytkał.

 

Są 2 opcje, albo rozebrać i wyczyścić umyć wydmuchać( dasz rade), i druga opcja trochę pracochłonna, wywal to w cholere, jest temat jak połączyć rurki po wyrzuceniu tego dziadostwa, i cyklop będzie pracował na 100% nie na 70%.

Właśnie mu o tym pisałem na początku, a ze nie spytał dokładnie o co w tym chodzi to pewnie nie zależy mu na "ulepszeniu"...

 

Poza tym ciekawe czy coś oprócz czyszczenia filtra(1 z dwóch filtrów) coś zrobił? Zabrudzenie filtra nigdy nie jest nagłą przyczyną.

pieniu od razu wymiana oleju?? To są koszty nie małe, po co wymieniać jak nie tu jest przyczyna.

 

Ktoś pisał o zaciętej sekcji - to czuć od razu, że jest inaczej w porównaniu do innych.

Może węże są brudne ?? :)

A może nie?? :)

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

wyczyściłem ten regulator czy tam dzielnik strumienia ale nic to nie dało mógł by mi ktoś wytłumaczyć jak to wywalić jak pisaliście wcześniej moze jak to wyzuce to zacznie działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Jest wszystko bardzo dokładnie opisane w tematach w tym dziale, poszukaj sobie ;)


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@audi sprawdź jeszcze jedno zanim to wywalisz, otóż z pompy hydraulicznej od góry biegnie rurka do takiej kostki przed bakiem, to zawór nadciśnieniowy(redukcyjny), od niego od dołu odchodzą 2 rurki, jedna na układ, a druga do baku, i teraz twoje zadanie: otóż rozgrzej cyklop, tak aby rurki były ciepłe, i dotknij ręką tej rurki co idzie od dołu tego zaworu do baku, jeżeli ta rurka od zaworu do baku będzie ciepła tzn. że olej ucieka do baku a nie na układ, czyli uszkodzony lub rozkręcony zawór, szybka naprawa polega na odkręceniu tego przewodu najlepiej przy tej kostce, i wsadzeniu tam w środek monety 10gr i zakręceniu, olej wtedy nie wraca z pompy do baku, rozumisz????


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

no rozumiem o co chodzi tylko nie wiem który przewód zaślepić i czy jak go zaślepie nic się nie stanie np. nie rozerwie jakieś rurku z powodu zaśepienia tego i olej zamiast wrócić do zbiornika rozerwie rurke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Jeśli nie masz zaworu przelewowego na rozdzielaczu 2 sekcyjnym a zaślepisz tą 10groszówką to jeśli przytrzymasz na max obrocie w lewo albo w prawo, albo z łapami zrobisz to samo, to wtedy pompa będzie dawała z siebie wszystko i może coś wysadzić, u mnie wywaliło o-ringi na przegubach łap(stary typ) jak je podnosiłem do samego końca, tak wiec musiałem uważać, do czasu połączenia rozdzielaczy. Ale zrób to co powiedział bobytempelton, będziesz przecież czuł że pompa ma ciężko i zdążysz zareagować w razie czego unikając skrajnych położeń siłowników rozdzielacza 2sekcyjnego.

A która to jest rurka to przecież ci napisał dokładnie, inaczej mówiąc to od tej kostki przed ramą ale zaraz za pompą, i pod tą kostką są dokręcone 2 rurki, jedna idzie do obrotnicy a druga o której mowa do zbiornika oleju.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo miesiąc temu. wyczyściłem filter oleju i nic po tem sprawdziłem rodzielacz który znajduje się pod wajchami też nic nie dało ale na końcu jeszcze wyjołem rodzielacz co sie znajduje koło pompy i był zacięty tłoczek ruszyłem go i działa do dziś. A olej idzie przelewem do zbiornika oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a u mnie jest znów odwrotnie tem 3 sekcyjny rozdzielacz działa z ten 2 sekcje nie działa . ten  2 sekcje działa ale tylko razem z 3 sekcyjnym tzn jak używam np. podnoszenia to działa ten 2 sekcyjny a jeżeli nie używam to nie działa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

I znów wina dzielnika strumienia.

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

nie zapominać o łączniku strumienia! U mnie działał tylko 2 sekcyjny, a 3 sekcyjny nawet na pusto miał problem aby się podnieść, założyłem nowy dzielnik i dalej to samo. Okazało się, że na łączniku nie było już oringu i to dużo pomogło bo teraz nawet na małych obrotach targa do góry tylko o tyle dziwnie że jak jest pusty to wolniej niż pod obciążeniem w łyżce bo wtedy to dostaje solidnego kopa ale musi być ciężar.  Pozatym jeszcze jest coś nie tak bo pochodzi parę minut i coraz wolniej i wolniej mu to idzie po czym staje w miejscu i nic kompletnie nie działa i muszę zaczekać z 2min i wtedy znowu zaczyna napier.... że aż go rozrywa. Pojęcia nie mam co to może być, tak jakby sie gdzieś jakoś zapowietrzał czy co.

Mam pewne podejrzenia do oleju bo jest bardzo mętny (żółty) i byc może pomieszany.  Gdyby tak jednak wymienić ten olej to co tam najtańszego wlać bo cyklopa używam bardzo sporadycznie?

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

mam problem z cyklopem otóz nie dziala zamykanie łyzki wysuwanie i podnoszenie a obrót i lapy chodza normalnie nawet próbowałem zmienic ta kostke pod rozdzielaczami na dróga ze sprawnego cyklopa i dalej nic ale gdy zrobiłem tak ze jak włączylem przez bieg na wstecznym i tah chodził z 5minut to pomogło ale podniósł tylko raz.i dalej to samo pomocy walcze juz tydzien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

no przecież post wyżej napisałem na co patrzeć w takich objawach. Między rozdzielaczami (dosłownie) powinien być wkręcony w dwusekcyjny rozdzielacz taki trójnik czy tam kolanko wykręć go i sprawdź czy w środku na tym podtoczeniu jest uszczelniacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piotreksz231
      Witam mam takie pytanie, otóż wymieniam uszczelniacze w obu siłownikach obrotu w cyklopie t 214 i zastanawia mnie czy po złożeniu siłowników i zamontowaniu na miejsce trzeba je jakoś odpowietrzać, chodzi mi głównie o to połączenie z tyłu które łączy oba siłowniki stalową rurką jeden z drugim, bo tak na mój rozum to nie ma tam się skąd wziąć olej bo nie ma połączenia z rozdzielaczami.
       
      Dziękuje z góry za odpowiedź.
    • Przez hos
      Witam wszystkich serdecznie.
      Poszukuje instrukcji obsługi Trolla T-274. Może ktoś takową posiada, może nawet w wersji elektronicznej 🤪?
      Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Bonex157
      Pacjent cyklop t214
      Uruchamiany w obecnej temperaturze cyklop dosłownie nie podnosi nawet na obrotach, obrót i łapy płynnie działają. Dopiero po 5-10 min zaczyna działać sekcja od ramion po wciśnięciu równoczesnie obrotu i podnoszenia siłownik się wysuwa, bez obrotu muł. Dzielnik strumienia uszczelniony został. Zazwyczaj pracował latem więc nie było problemu. 
      Poszukuję ramienia chwytaka do cyklopa
    • Przez mariusz031992
      Witam serdecznie. Chciałbym zbudować łyżkę podsiębierną do ładowacza troll. Niestety brak mi wizji wymiarów samej łyżki jak i mocowań czy też tej "przekładni" pod siłownik. Macie może jakieś rysunki techniczne (nawet i odręczne) czy też  może podacie wymiary wszystkich elementów? https://www.youtube.com/embed/ZOfuYrYxVJI 
    • Przez rolnikgospodarny95
      Chciałbym pomalować ładowacz jakie farby wybrać popielaty i pomarańczowy mam do wybrania ale nie wiem jak oryginalnie z odcieniami RAL było 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj