Skocz do zawartości
maro80

Drganie pedału hamulca w Ares 550 RX

Polecane posty


maro80    0

Witam serdecznie. Mam taki problem w Renault Ares 550, że podczas gdy naciśnie się pedał hamulca to wyczuwalne jest drganie. Prawdopodobnie to będzie mieć związek z hydrauliką. Niewiem czy ten hamulec jest w jakimś stopniu wspomagany przez wysokie ciśnienie, ale jest takie wrażenie jakby ciśnienie przechodziło przez pedał hamulca i słychać takie jakby psyczenie. Proszę wszystkich o jakiekolwiek porady, co może być nie tak. Dodam jeszcze ze problem występuje nawet na postoju. Wystarczy że naciśnie się pedał hamulca.

Edytowano przez maro80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


ptaszyna    125

A konkretnie co było nie tak? Bo z tego co wiem hamulce przyczep zasilane są z pompy hydraulicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


fezoi    47

Co dokładnie nawaliło i jak to naprawiłeś ? Zastanawiam się , nad odłączeniem tego ustrojstwa w swoim ciągniku (steyr) , bo obciąża to hydraulikę i silnik trochę spada z obrotów przy każdym naciśnięciu hamulca nożnego , a przyczep z hamulcami olejowymi i tak nie mam .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

A nie da się wyjścia do hamulców przyczepy podpiąć do zbiornika oleju- skrzyni. Bądź do jakiegoś przelewu.

Przy każdym naciśnięciu hamulca gdy ten zawór puści olej swobodnie bez ciśnienia wróci on do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fezoi    47

Pomysł dobry , ale może generować spadki ciśnienia w hydraulice np . stoję na uwrociu , podnoszę i obracam pług a tu trzeba jednocześnie trzymać nogę na hamulcu ( górki ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

A ile jest w nim pomp hydrauliki?

Może jest dzielnik strumienia albo pompa jest 2 sekcyjna trzeba przeanalizować co z czym działa, może nie ma wpływu na działanie podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

maro80    0

To działa poprostu jak rozdzielacz hydrauliczny. wysokie ciśnienie przychodzi na tą pomkę i jak zasterujesz pedałem hamulca to dajesz ciśnienie na tą sekcję i wtedy część wysokiego ciśnienia przechodzi na wyjscie do przyczep. Jak nie naciskasz pompa ta pracuje na swobodny przepływ. Ja poprostu zdemontowałem ten "tłok" który steruje przepływem części wysokiego ciśnienia na wyjscie, że teraz pomimo że nacisnę pedał hamulca cały czas mam swobodny przepływ. Spadku ciśnienia w hydraulice nie ma ponieważ zawory bezpieczeństwa są za rozdzielaczem nie przed.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

maniek0277    2

A nie da się wyjścia do hamulców przyczepy podpiąć do zbiornika oleju- skrzyni. Bądź do jakiegoś przelewu.

Przy każdym naciśnięciu hamulca gdy ten zawór puści olej swobodnie bez ciśnienia wróci on do skrzyni.

Robilem tak i po wcisnieciu hamolca podnosnik nie podnosi z gory to troche nie bardzo sie sprawdza, najlepiej zaslepic doplyw plynu do rozdz. pod kabina jest trojnik powinno sie dac. Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sss    1

mam renault ares i chciałbym odłączyć hamulce hydrauliczne od przyczep, mozecie mi powiedzieć jak to zrobić a dokładniej w którym miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż ciągnik ma mało mocy tak jak by silnik był bardzo ''miękki''. Czy może być to wina pompki paliwowej. Czy może jest jakaś inna przyczyna, miał ktoś taki problem? 
    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam Kilka pytań do użytkowników ciągników Renault Ares. 
      1. Jak jest z awaryjnością tych ciągników? Głównie chodzi mi tu o skrzynie biegów, ponieważ cena jej naprawy jest dość wysoka.
      2. Jak użytkownicy oceniają komfort pracy w tych ciągnikach? 
      3. Na co trzeba uważać podczas zakupu tych maszyn?
      4. Czy polecają te ciągniki? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
×