News
tonyk

kontrolka od oleju Renault 133.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tonyk    0

Witam,

Dręczy mnie jedna kwestia, a mianowicie po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach zapala sie kontrolka od oleju, ta od ładowania, od filtra i STOP i oczywiście piszczy, (te wszystkie kontrolki które zapalaja sie po przekreceniu kluczyka) po dodaniu gazu i gdy silnik pracuje na około 800 obr/min jest ok, ale jak puszcze gaz i spadnie do około 560-580obr/min znów sie zapalaja.

Oczywiscie gdy silnik jest zimny to wszystko jest ok, problem pojawia sie po rozgrzaniu.

 

Z góry dziekuje za pomoc, bo niewiem od czego zacząc.

Edytowano przez tonyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

przede wszystkim obroty 560 to za mało prawidłowe to 700-800 -musisz sprawdzić ciśnienie manometrem -pytanie od jakiego handlarza go kupileś czyli chodzi o uczciwość gdyż nie wiadomo czy coś nie kombinował przy elektryce aby coś ukryć itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

przede wszystkim obroty 560 to za mało prawidłowe to 700-800 -musisz sprawdzić ciśnienie manometrem -pytanie od jakiego handlarza go kupileś czyli chodzi o uczciwość gdyż nie wiadomo czy coś nie kombinował przy elektryce aby coś ukryć itd

 

Też mi sie wydaje że mam zaniskie te obroty na biegu jałowym. Był u mnie elektryk bo robił mi EHR na błotniku i stwierdził że już dawno niewidział ciągnika z tak dobrze utrzymaną instalacją, Wiec raczej na instalacje bym niestawiał, chyba że alternator ma słabe ładowanie, bo wsumie niezdążyłem mu wpomiec o tym problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

misiek38    1

ładowanie alternatora możesz sprawdzić przy włączonych światłach wszystkich roboczychjak reaguje alternator i żarówki na dodanie gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Niektóre czujniku oleju mają ustawianą poniżej jakiej wartości się włączają. Jeżeli silnik na tak niskich obrotch chodzi normalnie bez przebierania to nie ma sensu tego zmieniać. Waż sobie dobrego mechanika i niach manometrem ci sprawdzi ciśnenie. Możliwe też że masz nie orginalny czujnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Witam

Obroty rzędu 550 - 560 masz jak najbardziej prawidłowe.

Jakim olejem masz zalany silnik?

Jeżeli ciśnienie na manometrze będzie za niskie to spróbój wymienic olej na gęstrzy a jeżeli to nie pomoże to może być wina pompy olejowej (lubie się poluzowac i nie trzyma ciśnienia).

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

kolego tonyk@ kup krociec za 2,7zl , waz 2,5 z srubunkami 12mm jakies 30zl i manometr 75 zł , i bedziesz miec pod kontrola cisniene juz w kabinie, a powiem Ci ze ja po naprawie silnika obnizyłem obroty na pompie wtryskowej do 550 obr to piszczało zaraz ładowanie wykrzyknik etc wiec zrobiłem znow takie jak były 680 obr jest spokoj


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BartekSzulc
      Witam. Mam problem w renault 103-54, mianowicie rewers nie zawsze wchodzi do tyłu, prawdopodobnie widełki rewersu sie podtarły. Mam pytanie jak sie do nich dostać? Trzeba rozpoławiać ciągnik lub zdejmować/unosić kabinę? Dodam że rewers jest mechaniczny, a skrzynia bez żłów zając, 4 zakresy po 4 biegi.
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez nuszka007
      Witam, mam problem z Renault Ares556rx. Nie załącza się napęd, a świeci się kontrolka. Nim oddam go do mechanika chciałbym samodzielnie dojść o co chodzi jeśli to możliwe. Oleje i filtry po wymianie, po podlewarowaniu przodu można poprzez koła zakręcić wałem zarówno na włączonym jak i zgaszonym silniku. Frez na wale ok. Chciałbym zacząć od podstaw typu bezpieczniki i elektrozawory lecz nie wiem gdzie owe się znajdują. Nie ma też bezpiecznika i przekaźnika typowo od napędu. Pomożecie? Pisałem w innym temacie lecz bez odpowiedzi.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.