piotrjako

dawka paliwa zetor 6245 - 7245

Polecane posty

piotrjako    4

witam, posiadam zetora 6245 i mam z nim mały problem, brakuje mu mocy (wymieniłem tuleje, tłoki 4 pierścieniowe, wtryski posprawdzane) ciągnik pod obciążeniem od razu schodzi z obrotów puszczając bardzo delikatnego dymka, wyrywając karpiny potrafię go zadusić na 1 biegu. podejrzewam że ma zmniejszoną dawkę paliwa na pompie i teraz moje pytanie: Jak ustawić prawidłową dawkę paliwa i jaka ona powinna być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    77

a nie prościej gdzieś do mechanika podjechać i żeby on ustawił ? Sprawy groszowe a mechanik na pewno lepiej i szybciej ustawi ;) A co do braku mocy to w szkole 3320 z przyczepą 3.5t pod byle górke nie mógł wyjechać tak go na pompie przestawili :/ Ale ropy sporo mniej szło :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

a pompe regenerowales?? jak sie robi kapitalny to powinno sie zregenerowac pompe i wtryski zrobic

ma sie rozumiec ze filtr paliwa i powietrza wymieniony??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrjako    4

@wojtas972 pompa nie ruszana - wtryski sprawdzone i ustawione na jednakowe ciśnienie, filtr paliwa wymieniony, powietrza wyczyszczony.

@rafal4610 własnie taki jest plan tylko nie bardzo ufam "pompiarzom" i chciałbym sam wiedzieć bądź żeby skontrolować ich pracę, - może ktoś sam kiedyś zmieniał dawkę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    3

A jak zamierzasz kontrolować pompiarzy , masz stół do pom że sprawdzisz dawki na każdej sekcji ? Ustawienie ogólne dawki jest dość proste, wkręcać śrubkę na pompie tak żeby dobrze się wkręcał na obroty, jak będzie za duża będzie mocno dymił i troche sie przyduszał.

 

Błędy ortograficzne !!!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    152

Z tego co wiem to 6245 ma mniejsze gary jak 7245 i mniejszą moc 57km, w połączeniu z napędem na 4 koła nie oczekuj cudów. Główną zaletą tego modelu jest mały apetyt na paliwo przy jako takiej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrjako    4

@ptaszyna tuleje ma 100mm a 7245 ma 102mm, 6245 ma 59-61km a 7245 ma 66 wg konedata, pojemność 6245 to 3456cm3 a 7245 to 3595 cm3 więc różnicy aż takiej nie ma więc śmiem twierdzić że mój ciągnik ma zmniejszoną dawkę paliwa na pompie (pompa była wyjmowana bo jest przykręcona na 2 śruby a nie 3)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    77

ja nie mówie o "pompiarzach" tylko o zwykłym mechaniku co robi remonty ciągników. Niedaleko jest taki i też dawke paliwa umie dobrze usatwić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    152

Nie wierz we wszystko co pisze konedata. Mam instrukcję obsługi ZETORA co prawda nowszych modeli i tam producent podaje moc 4340(6245)-41,8kW tj; 57km 5340(7245)-46kW tj;62,5 km, różnica 5,5km niby niewiele ale jednak.Sil. ma mniejszą pojemność co sam przyznajesz,pompa może mieć mniejszą dawkę nie przecze ;) , Dawkę dla całej pompy reguluje się pod taką małą pokrywką z tyłu pompy. Po odkręceniu będzie tam w lewym dolnym rogu mała śrubka(chyba na śrubokręt) z przeciwnakrętką możesz nią pokręcić o pół obrotu w lewo lub prawo i przygazować to wyczujesz różnicę. Ja swojego 3320 mam podkręconego o pół obrotu bo na ustawieniu fabrycznym muł był straszny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli jest rozregulowana pompa, to żaden mechanik bez "stołu" do pomp tego dobrze nie zrobi no "oko", a śrubką to można faktycznie pół obrotu w jedną lub drugą stronę, choć po ustawieniu nie ma takiej potrzeby tam grzebać, ale to jak sekcję są dobrze ustawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moscich    5

poprostu masz pompe do regeneracji a nie dawka zmniejszona miałem tak samo u zetora na 1 szło go zadusić a jak pompe zrobiłem to na 3 szedł jak szalony i też zakładaliśmy nowe wtryski i nic nie dawało dopiero regeneracja dała efekt koszt ok 400zła efekty konkretne takie jest moje zdanie a ty zrobisz jak uważasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    296

Mam podobny problem, ciagnik wg mnie słaby pod obciazeniem słabo dymi. Silnik w dobrej kondycji nie bierze oleju, głowice i pompa po refgeneracji. Chcialbym lekko podkrecic dawke paliwa. Ktora sruba sie to robi? Wydaje mi sie ze sruba nr 3 ale chce sie upewnic

DSC00132.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    342

najprostszy sposob to wkrecic ogranicznik na obudowie pompy-ten co ogranicza ruch ciegla gazu, do regulacji czy napraw pompy wtryskowej to sie nie biore- jest w okolicy kilka solidnych zakladow i w miare tanio to robia.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Gość
      Przez Gość
      Zetor 5211 brak mocy z pługiem 2 skibowym ,słabszy od ursusa c 330 ,pompa i wtryski po regeneracji co może być.
       
    • Przez KlimekPL
      Witam, 
      Założyłem temat gdyż wzialem się za większy remont poczciwego zetorka 5211 a jego głównym mankamentem jest częste przegrzewanie się. Przegrzewa się mimo braku termostatu co dla mnie jest juz bardzo niepokojące. Pomagało dopiero uchylenie maski oraz włączenie gorącego nawiewu w traktorze, wtedy się nie przegrzewał (z operatorem było już gorzej)
      Powiedzcie, gdzie Można szukać przyczyny? Dodam, że jezdzilem na płynie K2 Kuler
    • Przez lexiflexi
      Witam mam problem z silnikiem w zetorze. Wyrzuca mi olej odma tzn kapie z odmy... Kapanie wzrasta wraz z obciążeniem silnika... w chłodnicy jest trochę piany, jeżdżę bez termostatu... dziś mierzyłem kompresję i jest po 30 bar na każdym garze... po wlaniu 50 ml ropy na każdy gar na garach 1 2 3 jest po 45 Bar A na 4 garze jest 41 barow... czy może być to uszczelka pod głowicą??? Dodam że ciągnik stał się słaby... stało się to w sianokosy i do tej pory nie mogę rozwiklac zagadki... na 3 biegu ciężko ma z kultywatorem 2.1m dymi z wydechu aż się nie mieści dym... Jak wiecie o co chodzi to podpowiedzcie
    • Przez Kondzio55
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z wskaźnikiem obrotów. Tzn obroty nieważne czy na postoju czy w pracy potrafią same sie zmieniać. Chodzi tutaj o obroty na wskaźniku, nie obroty silnika. Przykładowo po rozruchu mam 800 obrotów nominalnie, a na wskaźniku potrafi skakać od 800 do nawet 2000 czy 2500.Przez co nie mozna odczytać obrotów walka itp gdyż liczba sie ciągle zmienia. Prędkość jazdy jest normalnie, bez zmian, prawidłowa. Gdzie szukać przyczyny?  
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj