piotrjako

dawka paliwa zetor 6245 - 7245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
piotrjako    4

witam, posiadam zetora 6245 i mam z nim mały problem, brakuje mu mocy (wymieniłem tuleje, tłoki 4 pierścieniowe, wtryski posprawdzane) ciągnik pod obciążeniem od razu schodzi z obrotów puszczając bardzo delikatnego dymka, wyrywając karpiny potrafię go zadusić na 1 biegu. podejrzewam że ma zmniejszoną dawkę paliwa na pompie i teraz moje pytanie: Jak ustawić prawidłową dawkę paliwa i jaka ona powinna być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    71

a nie prościej gdzieś do mechanika podjechać i żeby on ustawił ? Sprawy groszowe a mechanik na pewno lepiej i szybciej ustawi ;) A co do braku mocy to w szkole 3320 z przyczepą 3.5t pod byle górke nie mógł wyjechać tak go na pompie przestawili :/ Ale ropy sporo mniej szło :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

a pompe regenerowales?? jak sie robi kapitalny to powinno sie zregenerowac pompe i wtryski zrobic

ma sie rozumiec ze filtr paliwa i powietrza wymieniony??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrjako    4

@wojtas972 pompa nie ruszana - wtryski sprawdzone i ustawione na jednakowe ciśnienie, filtr paliwa wymieniony, powietrza wyczyszczony.

@rafal4610 własnie taki jest plan tylko nie bardzo ufam "pompiarzom" i chciałbym sam wiedzieć bądź żeby skontrolować ich pracę, - może ktoś sam kiedyś zmieniał dawkę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregc330    3

A jak zamierzasz kontrolować pompiarzy , masz stół do pom że sprawdzisz dawki na każdej sekcji ? Ustawienie ogólne dawki jest dość proste, wkręcać śrubkę na pompie tak żeby dobrze się wkręcał na obroty, jak będzie za duża będzie mocno dymił i troche sie przyduszał.

 

Błędy ortograficzne !!!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    141

Z tego co wiem to 6245 ma mniejsze gary jak 7245 i mniejszą moc 57km, w połączeniu z napędem na 4 koła nie oczekuj cudów. Główną zaletą tego modelu jest mały apetyt na paliwo przy jako takiej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrjako    4

@ptaszyna tuleje ma 100mm a 7245 ma 102mm, 6245 ma 59-61km a 7245 ma 66 wg konedata, pojemność 6245 to 3456cm3 a 7245 to 3595 cm3 więc różnicy aż takiej nie ma więc śmiem twierdzić że mój ciągnik ma zmniejszoną dawkę paliwa na pompie (pompa była wyjmowana bo jest przykręcona na 2 śruby a nie 3)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    71

ja nie mówie o "pompiarzach" tylko o zwykłym mechaniku co robi remonty ciągników. Niedaleko jest taki i też dawke paliwa umie dobrze usatwić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    141

Nie wierz we wszystko co pisze konedata. Mam instrukcję obsługi ZETORA co prawda nowszych modeli i tam producent podaje moc 4340(6245)-41,8kW tj; 57km 5340(7245)-46kW tj;62,5 km, różnica 5,5km niby niewiele ale jednak.Sil. ma mniejszą pojemność co sam przyznajesz,pompa może mieć mniejszą dawkę nie przecze ;) , Dawkę dla całej pompy reguluje się pod taką małą pokrywką z tyłu pompy. Po odkręceniu będzie tam w lewym dolnym rogu mała śrubka(chyba na śrubokręt) z przeciwnakrętką możesz nią pokręcić o pół obrotu w lewo lub prawo i przygazować to wyczujesz różnicę. Ja swojego 3320 mam podkręconego o pół obrotu bo na ustawieniu fabrycznym muł był straszny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli jest rozregulowana pompa, to żaden mechanik bez "stołu" do pomp tego dobrze nie zrobi no "oko", a śrubką to można faktycznie pół obrotu w jedną lub drugą stronę, choć po ustawieniu nie ma takiej potrzeby tam grzebać, ale to jak sekcję są dobrze ustawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moscich    5

poprostu masz pompe do regeneracji a nie dawka zmniejszona miałem tak samo u zetora na 1 szło go zadusić a jak pompe zrobiłem to na 3 szedł jak szalony i też zakładaliśmy nowe wtryski i nic nie dawało dopiero regeneracja dała efekt koszt ok 400zła efekty konkretne takie jest moje zdanie a ty zrobisz jak uważasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Antekk
      Witam, czy jest jakaś różnica czy filtr powietrza jest schowany w masce czy na zewnątrz jak na zdjęciu? 

    • Przez dawid464
      witam mam problem z zetorkiem a niekiedy pracuje dobrze a nie kiedy słabnie i przygasa tak jakby brakowało mu paliwa wymieniłem filtry pompke zasilającą i nadal problem wystepuje był czyszczony bak nowe przewody od baku, zaworek zwrotny co moze byś nie tak ,pompka reczna pompuje normalnie
    • Przez ZimowyZolnierz
      Czy jest możliwość założenia LPG do tego ciągnika i czy było by to opłacalne?
      I jaki był by to koszt ?
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.