Skocz do zawartości
Marcian1234

Sprężarka powietrza do Fendta 311

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcian1234    14

Witam wszystkich

 

 

Nie dawno zakupiłem Fendta 311 ale nie ma sprężarki powietrza. Mam takie pytanie gdzie można kupić taką sprężarkę z całym osprzętem ale nie orgninał i nową bo to koszta kolosalnę.Może macie pomysły z jakiego pojazdu będzię pasowała sprężarka ????? Jak wiecie gdzie kupić dajcie namiar a jak macie jakiś pomysł to piście

 

 

Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joziorej    0

ja do swojej 310 założyłem ze stara 200 podeszła idealnie nawet koło pasowe z napinacza się udało prawdopodobnie były robione na licencji wapko sprawdz na allegro czasem są całe zestawy do montażu bo cała instalacje dorabiałem ale chodzi luks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

talerz7    1

Jesli mozesz to mi tez wyslij zdjecia tej sprężarki na maila bo jestem zainteresowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juzy    0

,,jeziorej'' - też jestem posiadaczem 310 bez sprężarki i i chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. A może tutaj zamieść fotki jeśli się da, to skorzystają także i inni ewentualni zainteresowani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joziorej    0

chętnie wklejam cztery zdięcia i piszę po kolei jak montowałem .Sprężarka pochodzi od stara 200 zmieniłem pierscionki i uszczelnienia na nowe zamontowana jest w miejscu napinacza paska wentylatora z napinacza ściągnołem koło pasowe i założylem na sprężarka ten sam rozmiar stożka na ośce sprężarki i kole co ciekawe rozstaw otworów montażowych w sprężarce był taki sam jak przy napinaczu .Centralne smarowanie do spręzarki dorobiłem trujnik i spod czujnika ciśnienia węzykiem puściłem odpływ na drógąstronę pod korek wlewu oleju

Butle do powietrza umieściłem między akumulatorem a skrzynią biegów przed bytlą dałem regulator ciśnienia zodolejaczem starowski zabutlą wtylnej cześci są zawór sterujący chydrauliczny sterowany przez pedał chamulca podłączyłem go pod układ chamulcowy tylny z prawej i lewej strony są zostawione zaślepki w miejscu łączenia się wężyka zrurką która idzie od pompki chamulcowej węzyki dobierane w sklepie motoryzacyjnym za zaworwm sterującym jest zawór sterowania przyczepą albo dwu obwodowa albo jedno obwodowa ja mam tylko na jeden obwód bo w fendzie cokolwiek dołożyć zest ciężko nie ma miejsca więcej zeszło mi na planowaniu mieżeniu niż na samym montarzu najdroższy był zawór sterowania hydrauliczny cos 500zł wiele części miałem ogółnie to coś ponad 1000zł mnie wyszła ta instalacjia

post-12252-0-85116600-1354044792_thumb.jpg

post-12252-0-39232500-1354045279_thumb.jpg

post-12252-0-45513600-1354045657_thumb.jpg

post-12252-0-97966100-1354046060_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juzy    0

Dzięki za opis i fotki. W moim przypadku jednak tak się chyba nie uda, bo trochę inne wyposażenie posiada i jest tam ciasno. O ile ktoś z czytających posiada 310 z przednim WOM-em i klimatyzacją, oraz sprężarką i byłby tak miły, aby opisać umiejscowienie tejże sprężarki to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×