Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Sprężarka powietrza do Fendta 311

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcian1234    14

Witam wszystkich

 

 

Nie dawno zakupiłem Fendta 311 ale nie ma sprężarki powietrza. Mam takie pytanie gdzie można kupić taką sprężarkę z całym osprzętem ale nie orgninał i nową bo to koszta kolosalnę.Może macie pomysły z jakiego pojazdu będzię pasowała sprężarka ????? Jak wiecie gdzie kupić dajcie namiar a jak macie jakiś pomysł to piście

 

 

Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joziorej    0

ja do swojej 310 założyłem ze stara 200 podeszła idealnie nawet koło pasowe z napinacza się udało prawdopodobnie były robione na licencji wapko sprawdz na allegro czasem są całe zestawy do montażu bo cała instalacje dorabiałem ale chodzi luks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

juzy    0

,,jeziorej'' - też jestem posiadaczem 310 bez sprężarki i i chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. A może tutaj zamieść fotki jeśli się da, to skorzystają także i inni ewentualni zainteresowani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joziorej    0

chętnie wklejam cztery zdięcia i piszę po kolei jak montowałem .Sprężarka pochodzi od stara 200 zmieniłem pierscionki i uszczelnienia na nowe zamontowana jest w miejscu napinacza paska wentylatora z napinacza ściągnołem koło pasowe i założylem na sprężarka ten sam rozmiar stożka na ośce sprężarki i kole co ciekawe rozstaw otworów montażowych w sprężarce był taki sam jak przy napinaczu .Centralne smarowanie do spręzarki dorobiłem trujnik i spod czujnika ciśnienia węzykiem puściłem odpływ na drógąstronę pod korek wlewu oleju

Butle do powietrza umieściłem między akumulatorem a skrzynią biegów przed bytlą dałem regulator ciśnienia zodolejaczem starowski zabutlą wtylnej cześci są zawór sterujący chydrauliczny sterowany przez pedał chamulca podłączyłem go pod układ chamulcowy tylny z prawej i lewej strony są zostawione zaślepki w miejscu łączenia się wężyka zrurką która idzie od pompki chamulcowej węzyki dobierane w sklepie motoryzacyjnym za zaworwm sterującym jest zawór sterowania przyczepą albo dwu obwodowa albo jedno obwodowa ja mam tylko na jeden obwód bo w fendzie cokolwiek dołożyć zest ciężko nie ma miejsca więcej zeszło mi na planowaniu mieżeniu niż na samym montarzu najdroższy był zawór sterowania hydrauliczny cos 500zł wiele części miałem ogółnie to coś ponad 1000zł mnie wyszła ta instalacjia

post-12252-0-85116600-1354044792_thumb.jpg

post-12252-0-39232500-1354045279_thumb.jpg

post-12252-0-45513600-1354045657_thumb.jpg

post-12252-0-97966100-1354046060_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juzy    0

Dzięki za opis i fotki. W moim przypadku jednak tak się chyba nie uda, bo trochę inne wyposażenie posiada i jest tam ciasno. O ile ktoś z czytających posiada 310 z przednim WOM-em i klimatyzacją, oraz sprężarką i byłby tak miły, aby opisać umiejscowienie tejże sprężarki to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Lee001
      Witam, ostatnio w moim Fendzie pojawił się poważny problem z hamulcami, otóż blokują się tzn na lewym tylnym kole, dziś jak jechałem z rozrzutnikiem to zaczął się wydobywać intensywny zapach przytartych klocków, dzieje się tak jakby cały czas utrzymywało się ciśnienie w układzie i hamowało jedno koło. Czy jest to wina tego, że zmniejszyłem ostatnio luz na pedale hamulca?
    • Przez kamil_z88
      Panowie mam problem. Ciągnik się mocno grzeje wymieniona pompa wodna, termostat oraz pompa oleju. Chociaż ciągnik jest bardzo gorący to woda w chłodnicy jest zimna. Czy jest jakaś procedura odpowietrzania Fendów ? 
      Ciągnik miał mierzone ciśnienie oleju. Na zimnym ma ponad 4 a na gorącym 1.
      Jak się rozgrzeje mocno to zapala się kontrolka od ciśnienia oleju. ( czujnik został wymieniony).
       
      Pomocy !!
    • Przez Shazam
      Witam,
      Możliwe że mój wątek został zawarty już w jakimś z innych tematów, aczkolwiek nie moge go odszukac, lub też wymienione wskazówki są mi niezbyt pomocne. Prosze wiec o pomoc, jeśli ktoś ma chociaż chwilę na to.
      Jakiś czas temu z pomoca majego znajomego mechanika kupiłem fendt'a farmera 311 turbomatika, dokładnie to model z '98 roku. Zagłembiając się w jego obsługe, zauważyłem że zaczeły wyswietlać pewne błedy. Wyszukując informacji na ten temat natchnełem sie na różnego typu odpowiedzi i podpowiedzi na temat tego iż takowe errosy można usuwać, niestety wszystkie wskazówki udzieleone w innych tematach nie były pomocne. Chcąc uzuskać pomoc na ten temat, zwracam się do was forumowicze. W sprawach elektroniki i elektryki nie jestem zupełnym laikiem, poniewaz ukończyłem szkołę o tej specyfikacji, lecz bez schematów, to dość trudno wszystko sprawdzić samemu, wiec też może jesli ktoś posiada jakiegoś typu opisy błedów do tych maszyn, to bardzo proszę o takie pomoce, wiele mi to pomoże w szukaniu za pomocą aparatury pomiarowej, danych czujników i podzespołów. Jeśli chodzi o usuniecie tych błędów, to nie moge tego rozgryźć.
      Pozdrawiam.
    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.