Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Marcian1234

Sprężarka powietrza do Fendta 311

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcian1234    14

Witam wszystkich

 

 

Nie dawno zakupiłem Fendta 311 ale nie ma sprężarki powietrza. Mam takie pytanie gdzie można kupić taką sprężarkę z całym osprzętem ale nie orgninał i nową bo to koszta kolosalnę.Może macie pomysły z jakiego pojazdu będzię pasowała sprężarka ????? Jak wiecie gdzie kupić dajcie namiar a jak macie jakiś pomysł to piście

 

 

Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joziorej    0

ja do swojej 310 założyłem ze stara 200 podeszła idealnie nawet koło pasowe z napinacza się udało prawdopodobnie były robione na licencji wapko sprawdz na allegro czasem są całe zestawy do montażu bo cała instalacje dorabiałem ale chodzi luks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

juzy    0

,,jeziorej'' - też jestem posiadaczem 310 bez sprężarki i i chętnie bym zobaczył jak to rozwiązałeś. A może tutaj zamieść fotki jeśli się da, to skorzystają także i inni ewentualni zainteresowani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joziorej    0

chętnie wklejam cztery zdięcia i piszę po kolei jak montowałem .Sprężarka pochodzi od stara 200 zmieniłem pierscionki i uszczelnienia na nowe zamontowana jest w miejscu napinacza paska wentylatora z napinacza ściągnołem koło pasowe i założylem na sprężarka ten sam rozmiar stożka na ośce sprężarki i kole co ciekawe rozstaw otworów montażowych w sprężarce był taki sam jak przy napinaczu .Centralne smarowanie do spręzarki dorobiłem trujnik i spod czujnika ciśnienia węzykiem puściłem odpływ na drógąstronę pod korek wlewu oleju

Butle do powietrza umieściłem między akumulatorem a skrzynią biegów przed bytlą dałem regulator ciśnienia zodolejaczem starowski zabutlą wtylnej cześci są zawór sterujący chydrauliczny sterowany przez pedał chamulca podłączyłem go pod układ chamulcowy tylny z prawej i lewej strony są zostawione zaślepki w miejscu łączenia się wężyka zrurką która idzie od pompki chamulcowej węzyki dobierane w sklepie motoryzacyjnym za zaworwm sterującym jest zawór sterowania przyczepą albo dwu obwodowa albo jedno obwodowa ja mam tylko na jeden obwód bo w fendzie cokolwiek dołożyć zest ciężko nie ma miejsca więcej zeszło mi na planowaniu mieżeniu niż na samym montarzu najdroższy był zawór sterowania hydrauliczny cos 500zł wiele części miałem ogółnie to coś ponad 1000zł mnie wyszła ta instalacjia

post-12252-0-85116600-1354044792_thumb.jpg

post-12252-0-39232500-1354045279_thumb.jpg

post-12252-0-45513600-1354045657_thumb.jpg

post-12252-0-97966100-1354046060_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juzy    0

Dzięki za opis i fotki. W moim przypadku jednak tak się chyba nie uda, bo trochę inne wyposażenie posiada i jest tam ciasno. O ile ktoś z czytających posiada 310 z przednim WOM-em i klimatyzacją, oraz sprężarką i byłby tak miły, aby opisać umiejscowienie tejże sprężarki to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez kBieszczad
      WITAM
      Pilnie potrzebuje instrukcji obsługi lub ksiązki pojazdu dla traktora Fendt 311 lsa r 91.
      Gdzie można kupić lub czy ktoś ewentualnie wie gdzie można ściągnąć w wersji elektronicznej.
    • Przez Massey294s
      Gdzie w Fendt 311 98r znajdę przyłącza do nabicia klimatyzacji?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.