Skocz do zawartości
romanw5

Ciągnik renault tx 155.54 turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrejus    157

Pewnie silnik do remontu. Najlepiej gdybyś podłaczył manometr i spr dokładnie ile jest. jeśli spada poniżej 1 atm to niestety silnik do remontu. Na pocieszenie powiem ci dostęp do części jest łatwy, w co drugim sklepie mają do MWM no i nie sa takie drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piciaj    31

przyczyna słabego ciśnienia może być taka jak w moim silniku, mianowicie poluzowanie pompki olejowej, skutkiem czego u mnie doszło do zatarcia panewki korbowodowej, sprawdz cisnienie ewentualnie odkreć miskę możesz mieć ten sam problem, remont silnika po takiej usterce doliczając nowe perscienie goetza i koncowki wtrysku zamknąl sie w granicach 5,5 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

szlif wału ,płukanie wału, kątowanie korbowodów + tulejkix6, panewki głowne i korbowodowe, komplet uszczelek silnika, pierscienie tłokowex6, nowy tłok, komplet pierścieni tłokowychx6, nowe koncowki wtryskux6, regeneracja pompy olejowej, regulacja zaworu cisnienia, głowice sam dotarłem, no i cały silnik tez sam składałem więc koszt majstra odszedł, jak kogos interere to poszukam rozpiske co ile dokladnie kosztowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanw5    0

Straciłem biegi, żaden bieg nie chce wejść, świeci zielona i żółta lampka ale nie mruga, co jest tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×