Skocz do zawartości
romanw5

Ciągnik renault tx 155.54 turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrejus    158

Pewnie silnik do remontu. Najlepiej gdybyś podłaczył manometr i spr dokładnie ile jest. jeśli spada poniżej 1 atm to niestety silnik do remontu. Na pocieszenie powiem ci dostęp do części jest łatwy, w co drugim sklepie mają do MWM no i nie sa takie drogie.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piciaj    31

przyczyna słabego ciśnienia może być taka jak w moim silniku, mianowicie poluzowanie pompki olejowej, skutkiem czego u mnie doszło do zatarcia panewki korbowodowej, sprawdz cisnienie ewentualnie odkreć miskę możesz mieć ten sam problem, remont silnika po takiej usterce doliczając nowe perscienie goetza i koncowki wtrysku zamknąl sie w granicach 5,5 tys


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

5.5 tyś to wciąż nie dużo :) Nie wiele mniej kosztuje kapitalka 1224


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

szlif wału ,płukanie wału, kątowanie korbowodów + tulejkix6, panewki głowne i korbowodowe, komplet uszczelek silnika, pierscienie tłokowex6, nowy tłok, komplet pierścieni tłokowychx6, nowe koncowki wtryskux6, regeneracja pompy olejowej, regulacja zaworu cisnienia, głowice sam dotarłem, no i cały silnik tez sam składałem więc koszt majstra odszedł, jak kogos interere to poszukam rozpiske co ile dokladnie kosztowało


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanw5    0

Straciłem biegi, żaden bieg nie chce wejść, świeci zielona i żółta lampka ale nie mruga, co jest tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JacekL
      Dzień dobry, chciałbym się dowiedzieć jaki ciągnik polecilibyście do obsługi kosiarki bijakowej tylno- bocznej o masie około 800 kg (zapotrzebowanie na moc to min 80KM). Może być zarówno nowy jak i używany. Budżet na nowy to 200 tyś netto, używka to do 100 tyś. Z tego co się orientuje to musi mieć masę minimum 4t. Będzie głównie służył do koszenia grobli, skarp i rowów. Dodam że dość istotny jest też dla mnie komfort pracy.
       
    • Przez antoniekek
      Dzień dobry,
      Poszukuję instrukcji obsługi do Renault 651. 
      Najlepiej w języku polskim, ale angielski czy niemiecki też może być.  

      Dodatkowo czy, ktoś z użytkowników tego ciągnika jest mi w stanie zmierzyć długość bagnetu ( szabelki do oleju silnikowego). Niestety w moim jest z innego ciągnika i nie wiem czy stan oleju jest wystarczający. Orientujecie się może, ile oleju wchodzi do tego silnika: MWM D227-4?
      Dziękuję za pomoc!
       
    • Przez krystal1
      witam mam zamiar kupić ciągnik móc 75-95km proszę o opinie 
      https://www.olx.pl/oferta/valmet-valtra-4500-CID757-IDvlIxp.html
      https://www.olx.pl/oferta/renault-cergos-340-w-komplecie-tur-krokodyl-CID757-IDvkt6f.html
      https://www.olx.pl/oferta/steyr-9094-jak-case-cs-tuz-wom-CID757-IDwmAJX.html
    • Przez Maniek11001
      Witajcie koledzy .  Mam pytanie do posiadaczy Reni którzy robili juz remont silnika w swoim statku. Mianowicie chodzi mi o koszt naprawy silnika ( dolu) góra zrobiona na wiosnę. I czy u was też tak ciężko chodzi dźwignia od sprzegla? ( linka nowa ) czy da się to jakoś wyregulowac? 
      Renault caly mechaniczny, 
      Proszę i dziekuje za odp 
      Pozdrawiam 

    • Przez tomek2201
      Witam. Czasami pojawia się problem z polbiegami. Wczoraj jak zaczynałem pracować ciągnikiem polbiegi działały a później przestały. Sprawdzałem opór na cewkach i wtyczki i wszystko wydaje się w porządku a polbiegi nie mogłem zmienić. Po odpaleniu na wyświetlaczu przeskakują od 4 do 1 i tak zostaje i nie mogłem zmienić. Dziś rano wsiadłem do traktora i wszystko działa. Czasem się tak dzieje a czasem od początku nie ma a później znów są. Gdzie szukać problemu? Dlaczego się tak zacinają?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.