romanw5

Ciągnik renault tx 155.54 turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrejus    158

Pewnie silnik do remontu. Najlepiej gdybyś podłaczył manometr i spr dokładnie ile jest. jeśli spada poniżej 1 atm to niestety silnik do remontu. Na pocieszenie powiem ci dostęp do części jest łatwy, w co drugim sklepie mają do MWM no i nie sa takie drogie.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piciaj    31

przyczyna słabego ciśnienia może być taka jak w moim silniku, mianowicie poluzowanie pompki olejowej, skutkiem czego u mnie doszło do zatarcia panewki korbowodowej, sprawdz cisnienie ewentualnie odkreć miskę możesz mieć ten sam problem, remont silnika po takiej usterce doliczając nowe perscienie goetza i koncowki wtrysku zamknąl sie w granicach 5,5 tys


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

5.5 tyś to wciąż nie dużo :) Nie wiele mniej kosztuje kapitalka 1224


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

szlif wału ,płukanie wału, kątowanie korbowodów + tulejkix6, panewki głowne i korbowodowe, komplet uszczelek silnika, pierscienie tłokowex6, nowy tłok, komplet pierścieni tłokowychx6, nowe koncowki wtryskux6, regeneracja pompy olejowej, regulacja zaworu cisnienia, głowice sam dotarłem, no i cały silnik tez sam składałem więc koszt majstra odszedł, jak kogos interere to poszukam rozpiske co ile dokladnie kosztowało


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanw5    0

Straciłem biegi, żaden bieg nie chce wejść, świeci zielona i żółta lampka ale nie mruga, co jest tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tandeo123
      Witam czy ktos wie co to za model MF ? Niby podobny do MF255 ale skrzynia biegow 3-biegowa i hamulec reczny jest umieszczony z lewej strony skrzyni biegow i blokuje naped w skrzyni nie bebny czy tarcze kol Nozne hamulce sa tarczowe Czy ktos moze wie co to za model Fergusona?Szczegolnie chodzi mi o skrzynie i ten dziwnie usytuowany hamulec reczny Moze ktos ma taki model ?
       





    • Przez listek11
      Witam mam pytanie jaki olej do hydrauliki w Renault 7514 ile jest filtrów i gdzie się znajdują
    • Przez Renpas
      Witam
      Wie ktoś jak wymienić oringi w dźwigni gazu pompy wtryskowej w Renault 155.54.  Silnik MWM TD 226 B-6
      Ma ktoś może schemat pompy
      Pompa Bosch 0 400 866 163
    • Przez SPIRIT2001
      Witam mam problem z moim Renault  a mianowicie przedni napęd nie chce się rozłączyć czego to może być wina? 
      Dodam ze jest to rok 1995 z elektrohydraulicznym załączaniem 
    • Przez NorbertKolk
      Witam posiadam Renault 180.94 skrzynia multishift .
      Ciągnik ogólnie super skrzynia sama w sobie również ciekawa . Mam mały problem który wynika z faktu iż nie mogę w internecie znaleźć informacji serwisowych to tej skrzyni ani odnaleźć rzetelnych osób które posiadają jakąkolwiek wiedzę techniczną dotyczącą jej sterowania zależności itd .
      Mianowicie Ciągnik po wrzuceniu rewersu dosyć często próbuje ruszyć z ostatniego biegu tj 9 . Jest to problematyczne jadąc po w ruchu miejskim bo niestety traktor trzeba zatrzymać i ruszać rewersem kilkukrotnie aż zaskoczy na bieg pierwszy . Można kombinować również z zakresem itd  a to kłopotliwe.
      Jakie ta skrzynia ma zależności tj np jak ustawią się biegi po wciśnięciu sprzęgła  a jak powinny się ustawić po wyłączeniu  skrzyni rewersem i ponownym włączeniu jazdy . Cw przypadku gdy jedziemy z dużym obciążeniem i musimy skorzystać z ruszenia z zakresu pośredniego Żółw  (Ślimak żółw zając ) bo mój ciągnik się rozłącza i trzeba stanąć przerzucić na zakres szybki i ponownie ruszać nie mogę zrobić płynnego przejścia pomiędzy zakresami .?
      Jak to powinienem obsługiwać bo być może to ja popełniam błąd . Kto ma do tej skrzyni kody błędów bo są lampki które migają lecz nie mogę znaleźć żadnych informacji w internecie co one oznaczają . Pozdrawiam i z góry dziękują za pomoc .
      Potrzebuje informacji jak kalibrować tą skrzynię ? w jakich innych ciągnikach ona występowała konkretnie bo informacje na forach są ogólnikowe a być może z tych danych wyciągnę potrzebne informacje lub znajdę kogoś kto ma jakieś pojęcie . 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.