KAROL4

DF K100 CZY NASTĘPCA K 420

Polecane posty

kamil41    28

to dobrze:)

jesteś zadowolony ze swojego?? co mozesz o nim powiedzieć?? jak ze spalaniem?

Faktycznie jest problem że brakuje km??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DFkujawy    0

Co do spalania to trudno ocenić bo zbiornik ma 180l, pierwsza połowa leci szybko, później wolniej, a rezerwa to ma chyba z 60-70litrów, a nie mam dystrybutora żeby ocenić co do litra ale nie jest źle.

Na moje to w polu mu mocy nie brakuje, 4obrotówka 7-8km/h, uprawowo siewny 3m dość ciężki 10-12km/h, podorywkowy 3m 9-12km/h, natomiast na drodze ma się pewien nie dosyt, jak ciągnął zestaw +/- 28t to po płaskim rozpędzał się do max ale jak trafiła się górka to schodził do 8 :lol: Ja ogólnie jestem zadowolony i bardzo się cieszę, że nie wziołem 6garowego bo nawet ten czasem tańczy w budynku jak słoń w składzie porcelany.

A co zamówiłeś już? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

ze tak powiem jest problem w szczegółach ale mozliwe że niebawem dodam fotki:)

wiesz jaki jest jego DMC?? jakie masz opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

Co do spalania to trudno ocenić bo zbiornik ma 180l, pierwsza połowa leci szybko, później wolniej, a rezerwa to ma chyba z 60-70litrów, a nie mam dystrybutora żeby ocenić co do litra ale nie jest źle.

Na moje to w polu mu mocy nie brakuje, 4obrotówka 7-8km/h, uprawowo siewny 3m dość ciężki 10-12km/h, podorywkowy 3m 9-12km/h, natomiast na drodze ma się pewien nie dosyt, jak ciągnął zestaw +/- 28t to po płaskim rozpędzał się do max ale jak trafiła się górka to schodził do 8 :lol: Ja ogólnie jestem zadowolony i bardzo się cieszę, że nie wziołem 6garowego bo nawet ten czasem tańczy w budynku jak słoń w składzie porcelany.

A co zamówiłeś już? :P

 

 

30-50Nm by sie przydało

jak co to mam na to sposób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    98

Jaki?

 

 

nowa mapa sterownika

mam znajomego z serwisu i ogarnia

ja w swoim mam zrobiony na 48nm i 28hp wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Mam takie pytanko odnośnie garażowania K420. Zbliża się zima i jak go zabezpieczyć przed zimą ? Smarowanie to sprawa oczywista, filtry powietrza + kabinowe przedmuchać a co dalej ? Można z niego wyjąć akumulator czy nie wyjmować go ze względu na komputer jeśli takowy posiada ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Dla aku będzie lepiej jak będzie stał w ciepłym, a komputer, hmm, a czy tam tylko zegarek nie jest podtrzymywany z aku? a reszta jest zapamiętywana bez prądu?

Ja bym jeszcze ciągnik na klckach postawił, zawsze lepiej dla opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

O takich metodach nie myślałem jak stawianie go na klockach :lol: Ciągnik będzie stał parę ładnych miesięcy bezużyteczny i wyjedzie dopiero na wiosnę więc akumulator raczej lepiej było by wyjąć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Zawsze lepiej dla opon ;) Na klocki i trochę opuścić z nich ciśnienie. Nie spotkałeś się z taką formą garażowania sprzętu? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    63

Podbije temat, jak koledzy w serii K ustawiacie ciegna?, a konkretnie stabilizator cięgna? Chodzi mi o tą czape na nich, jest na łańcuszku, jak się podniesie to maszyna może latać od prawej do lewej a jak się opuści to jest na sztywno, nie wiem jak zrobić pośrednie ustawienie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    28

To jest proste, na opuszczonym ma się odblokować i sobie latać, a jak podniesiesz to te czapy mają nałożyć się na cięgna i ma się usztywnić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad88
      Koledzy pomóżcie. Potrzebuje walek atakujacy przedni. Pacjent deutz agroplus 85. Ilość zębów 8 i 37 Nie ma może ktoś jakieś używki? 
    • Przez nikt933
      Mam zamiar pozmieniac wszystkie oleje w moim ciagniku. Czy ktos moze mi powiedziec jakiej firmy mam kupic? Kolega zaproponawał mi do silnika: Mobil Delvac HP 15W/40, a do skrzyni Agrol- U.
      Czekam na inne propozycje.
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez Xeon
      Witam,
      Wymieniałem w DX6.30 łożyska oporowe oraz łożysko na wałku sprzęgłowym. Miałem tak genialnego mechanika, że rozebrał sprzęgło niepotrzebnie (najlepsze jest to, że już składałem wszystko sam, bo się więcej nie pojawił) - wcześniej działało prawidłowo.
      Wydaje mi się, że sprzęgło złożyłem dobrze - tarcze odwracałem tak, żeby pasowały do powierzchni ciernej (widać takie rowki od zużycia). 3 śruby regulacyjne od łapek jazdy nie były ruszane. Natomiast 3 nakrętki od łapek wom były odkręcone (nie wiem ile były wcześniej wkręcone). Obecnie wkręciłem je tak, aby całe wraz z kołnierzem wchodziły na szpilki.
      Efekt był taki, że sprzęgło pracowało bardzo ciężko (zwłaszcza przy wyłączonym wom). Poza ty, po naciśnięciu sprzęgła przy próbie włączenia biegu czuć, że sprzęgło nadal trochę ciągnie. 
      Wiedząc, że jedyne co zmieniło się w regulacji sprzęgła, to łapki od wom. Wykręciłem więc 3 nakrętki regulacyjne tak że ich kołnierz przestaje za śruby. Zmieniło się tyle, że sprzęgło pracuje już lżej, ale nadal (co prawda trochę mniej) po wysprzęgleniu skrzynia ciągnie. Poza tym nie mogę wyłączyć wom - nie da się już skrócić cięgna od regulacji wom.
      Przed remontem nakrętka regulacyjna na cięgnie od womu była mniej-więcej w połowie.
       
      Pomóżcie proszę jak się z tym uporać. Czy coś nie tak z regulacją, a może coś w sprzęgle jest do wymiany?
    • Przez damianop85
      Witam,
      w moim Agroplusie pojawił się błąd M9, plus kontrolka stop, proszę o informacje co może być przyczyną , gdzie szukać rozwiązania?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.