Skocz do zawartości
KAROL0905

LAMBORGHINI R4 105

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
KAROL0905    1

Prosze o opisanie wad i zalet LAMBORGHINI R4 105. Ile pali, jak wygląda serwis oraz ile kosztuje? Z gury dzięki za informacje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arni    1

Nie pisz 3 postów pod rząd.


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Znajomy pracuje na r4 105, a kumpel ma df z tym samymy silnikiem i spalanie wynosi podczas pracy w polu z konkretniejszą maszyną np. unia 4x40 lub talerzówka 3,15 12l/mtg, a jak porządnie dostanie po garach to i 14l/mtg przeciągnie, jak leci pusty to 6 - 7 l/mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
Nie ma DF z tym samym silnikiem co R4.105

Starszy df k 110 ma silnik 6cio cyl. bez turbo :(, ale z tego co mówili kolesie spalanie takie samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Nie słyszałem o starszym modelu DF serii "K", a tym bardziej żeby w starszych DF-ach były silnik Lamborghini/Same. Podaj typ ciągnika, ew. jeszcze typ silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
Nie słyszałem o starszym modelu DF serii "K", a tym bardziej żeby w starszych DF-ach były silnik Lamborghini/Same. Podaj typ ciągnika, ew. jeszcze typ silnika.

Sory może coś pomyliłem ale k110 ma silnik 6 cyl na pompowtryskach chyba nie, a to że w r4 105 ma troche inną specyfikacje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Sorry, ale jeśli chodzi o Agrotrona K110, to nie jest to żaden stary ciagnik DF. Ciagniki R4 mają silniki firmy Lamborghini, natomiast DF serii K firmy DF z serii 2012 C. Silniki te różnią się przede wszystkim charakterystyką mocy, nie wnikam już w systemy zasilania lub ich trwałość. R4 105 nie ma turbiny i intercoolera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

u mnie w okolicy są dwa i oba pracuja na ok 100ha, jeden ciąga nawet pług obracalny 4x40 z wałem i jeździ dosyć szybko ale z tego co wiem to w tym zestawie pali ok 17l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
Sorry, ale jeśli chodzi o Agrotrona K110, to nie jest to żaden stary ciagnik DF. Ciagniki R4 mają silniki firmy Lamborghini, natomiast DF serii K firmy DF z serii 2012 C. Silniki te różnią się przede wszystkim charakterystyką mocy, nie wnikam już w systemy zasilania lub ich trwałość. R4 105 nie ma turbiny i intercoolera

k 110 to też kumpel mi mówił ze bez turba, a wzioł go w 2006r,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL0905    1

powieedzcie mi co to znaczy to INV.DT a DT za modelem ciągnika bo już sam nie wiem co to jest czy jakies wyposażenie dodatkowe czy coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

@Ferdek

Bez zdjęć tego silnika nie uwierzę że Agrotron K 110 jest bez turbiny, lepiej dowiedz się dokładnie gdy piszesz o sprzęcie kogoś

 

@ Karol0905

 

INV - inversor- czyli jest to wersja z reversem hydraulicznym sterowanym elektrycznie, pod obciążeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Może Diesel Turbo? ;):D


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

DT prawdopodobnie oznacza ciągnik z napędem 4x4 (Dual Transmission), ale głowy nie daję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
@Ferdek

Bez zdjęć tego silnika nie uwierzę że Agrotron K 110 jest bez turbiny, lepiej dowiedz się dokładnie gdy piszesz o sprzęcie kogoś

@ktos napewno masz racje i nie potrzebujesz fotek bo i tak takich nie dostaniesz :D , a ferdek wez sobie ta rade do serca ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olejniczek    3

Bardzo mi sie ppodobaja te ciagniczki i słyszałem same dobre słowa na ich temat szczególnie na temat silników ... u mnie w okolicy pracuja 2 takie sprzęty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Mam dwóch znajomych jeden ma r4 105 drugi premium 115 km 4 T i zawsze ten co ma r4 dodaje że pali w h*j ale napewno mniej jak premium kolegi więc co w tym jest nie wiem ale z tego co wiem to te premium jednak oszczędniejsze jest przynajmniej z belarką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.