misiek38

zmiana dawki paliwa

Polecane posty

misiek38    2

witam czy ktoś z was zwiększał dawkę paliwa w Reni chodzi mi o pompę Lukasa czyli jak w M. Fergusonach gdyż renie tak mają zwiększaną moc w wyższych modelach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Wyciągnąć ją i zawieść do zakładu gdzie robią takie rzeczy. Bo to nie tylko śrubkę przekręcić. Gość powinien ustawić pompę według parametrów z katalogu.Według numeru pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

kolego tyle to i ja wiem bez zakładania postu ale pytam się czy ktoś coś takiego już robił

 

a przyokazji pozdrawiam twoje strony miałem kilkanaście lat temu w twojej okolicy dziewczynę kawał drogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Panowie w reni 155.54 jest 145km a w 180.94 jest 170km.Silnik ten sam,pojemność też.

Myślicie,że to tylko dawką zostało nadrobione? Chodzą mi po głowie myśli o podkręceniu swojej,tylko pompa jeszcze nie była wyciągana i szkoda się czepiać dziewicy.

Robił ktoś coś takiego?

Zapraszam do dodawania własnych wywodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tak samo jak u mnie w Case 150 i 170. Tylko że to akurat te same ciągniki.

Ale to nie jest takie proste jak by się mogło wydawać. Pompa powinna pójść na stół i być cała przeregulowana.

Nie tylko śrubkę przekręcić.

Należy poszukać zakładu podać typ pompy i jej numery. Pompiarz ma znaleść parametry, katalog, jak taką pompę wyregulować i może to zrobić.

Tak się powinno robić.

Niestety 3/4 pompiarzy tak nie robi, a 1/2 robi jak im się uda.Nawet nie chcę im się dobrze doregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Kolego "Sylwi" 155.54 ma 543Nm max moment obrotowy, a 180.94 ma 615Nm max moment obrotowy ;)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

kolego zetor 3011 przecież moment obrotowy głównie zależy od dawki paliwa przecież nawet filtry powietrza sa takie same w reniach 155.54 i np. 103.14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Silniki są takie same w ciągnikach.

Moc podnosi się dokładaniem turba, interculera, i dawką paliwa.

Z silnika 100 km można nawet zrobić 170.

Moment wzrasta wraz z podniesieniem mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

silniki mwm nie mają interculera i oczywiście jest różnica w korbowodach tłokach tulejach i wałach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

A jaka jest różnica w wałach i tulejach ?

Proszę o odpowiedź.

W korbowodach to też wątpię.

No może w tłokach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

tuleje i tłoki są większe od modelu 133

korbowody i wały od modelu 145 czyli od modelu który ma założony turbinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Spróbuje zdemontować pompę i zawieźć do pompiarza.

Gdzieś czytałem,że kąt zapłonu też trzeba skorygować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Ten dekielek przed glowiczką na dwie srubki po skosie klucz chyba 8,w srodku nastepne dwie (trzeba krecic walem) sa tam litery L zmniejsz, H zwieksz, w mf tak zwiekszalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Zmiana mocy na pompie to nie tylko wkręcenie śrubki. Bo to fakt, moc się zwiększy, ale to nie będzie to. Całą pompę trza regulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Wyciągnąłem dziś pompę z 155.54 i zawiozłem do pompiarza. Sprawdzaliśmy z nim dane w katalogu i jedyna różnica w silniku ciągnika 155.54 a 180-94 to dawka paliwa w 155 to ok.73ml na tysiąc wtrysków paliwa w 180 to 94ml.Jutro ma wszystko ustawić i w piątek będę próbował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

i jak wrażenia po zmienieniu dawki paliwa?? moc wzrosła?? nie dymi zbytnio?? Ja też w niedługim czasie będę musiał zabrac sieza to gdyz w reni 75.14 założyłem turbo, pompuje do 0.4 bara łądnie chodzi, moc czuć zdecydowanie i na każdym biegu "wciska" w fotel, może przesadzam ale inny ciagnik kilka koników daje się odczuć. Tylko no zero dymu a same powietrze to nie wszystko, trzeba też podlać oktanami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    74

Moc jest zdecydowanie większa,ale trochę poddymia jadąc na wyrównanych obrotach.Mam w pompie zaznaczone jak była ustawiona stara dawka i wrócę na połowę pomiędzy tym co było a jest teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemeko_p    0

Witam

 

Posiadam renault 90-34tx z pompą lucas cav i mam pytanie: jaka powinna być dawka paliwa? Mój problem polega na tym iż po regulacji pompy przez pompiarza na wolnych (jałowych) obrotach ciągnik jest słaby tzn bez dodawania gazu, ruszając, mocno przygasa wręcz gaśnie. Przy odpalaniu dymi na biało. Dodam że silnik po remoncie: nowe tuleje, tłoki, końcówki wtryskiwaczy, głowice po regeneracji.

Z góry dzięki!

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj