Skocz do zawartości
misiek38

zmiana dawki paliwa

Polecane posty

misiek38    1

witam czy ktoś z was zwiększał dawkę paliwa w Reni chodzi mi o pompę Lukasa czyli jak w M. Fergusonach gdyż renie tak mają zwiększaną moc w wyższych modelach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

Wyciągnąć ją i zawieść do zakładu gdzie robią takie rzeczy. Bo to nie tylko śrubkę przekręcić. Gość powinien ustawić pompę według parametrów z katalogu.Według numeru pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

kolego tyle to i ja wiem bez zakładania postu ale pytam się czy ktoś coś takiego już robił

 

a przyokazji pozdrawiam twoje strony miałem kilkanaście lat temu w twojej okolicy dziewczynę kawał drogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sylwi    9

Panowie w reni 155.54 jest 145km a w 180.94 jest 170km.Silnik ten sam,pojemność też.

Myślicie,że to tylko dawką zostało nadrobione? Chodzą mi po głowie myśli o podkręceniu swojej,tylko pompa jeszcze nie była wyciągana i szkoda się czepiać dziewicy.

Robił ktoś coś takiego?

Zapraszam do dodawania własnych wywodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

Tak samo jak u mnie w Case 150 i 170. Tylko że to akurat te same ciągniki.

Ale to nie jest takie proste jak by się mogło wydawać. Pompa powinna pójść na stół i być cała przeregulowana.

Nie tylko śrubkę przekręcić.

Należy poszukać zakładu podać typ pompy i jej numery. Pompiarz ma znaleść parametry, katalog, jak taką pompę wyregulować i może to zrobić.

Tak się powinno robić.

Niestety 3/4 pompiarzy tak nie robi, a 1/2 robi jak im się uda.Nawet nie chcę im się dobrze doregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Kolego "Sylwi" 155.54 ma 543Nm max moment obrotowy, a 180.94 ma 615Nm max moment obrotowy ;)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

kolego zetor 3011 przecież moment obrotowy głównie zależy od dawki paliwa przecież nawet filtry powietrza sa takie same w reniach 155.54 i np. 103.14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

Silniki są takie same w ciągnikach.

Moc podnosi się dokładaniem turba, interculera, i dawką paliwa.

Z silnika 100 km można nawet zrobić 170.

Moment wzrasta wraz z podniesieniem mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

A jaka jest różnica w wałach i tulejach ?

Proszę o odpowiedź.

W korbowodach to też wątpię.

No może w tłokach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

tuleje i tłoki są większe od modelu 133

korbowody i wały od modelu 145 czyli od modelu który ma założony turbinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    9

Spróbuje zdemontować pompę i zawieźć do pompiarza.

Gdzieś czytałem,że kąt zapłonu też trzeba skorygować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Ten dekielek przed glowiczką na dwie srubki po skosie klucz chyba 8,w srodku nastepne dwie (trzeba krecic walem) sa tam litery L zmniejsz, H zwieksz, w mf tak zwiekszalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

Zmiana mocy na pompie to nie tylko wkręcenie śrubki. Bo to fakt, moc się zwiększy, ale to nie będzie to. Całą pompę trza regulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    9

Wyciągnąłem dziś pompę z 155.54 i zawiozłem do pompiarza. Sprawdzaliśmy z nim dane w katalogu i jedyna różnica w silniku ciągnika 155.54 a 180-94 to dawka paliwa w 155 to ok.73ml na tysiąc wtrysków paliwa w 180 to 94ml.Jutro ma wszystko ustawić i w piątek będę próbował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    18

i jak wrażenia po zmienieniu dawki paliwa?? moc wzrosła?? nie dymi zbytnio?? Ja też w niedługim czasie będę musiał zabrac sieza to gdyz w reni 75.14 założyłem turbo, pompuje do 0.4 bara łądnie chodzi, moc czuć zdecydowanie i na każdym biegu "wciska" w fotel, może przesadzam ale inny ciagnik kilka koników daje się odczuć. Tylko no zero dymu a same powietrze to nie wszystko, trzeba też podlać oktanami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    9

Moc jest zdecydowanie większa,ale trochę poddymia jadąc na wyrównanych obrotach.Mam w pompie zaznaczone jak była ustawiona stara dawka i wrócę na połowę pomiędzy tym co było a jest teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemeko_p    0

Witam

 

Posiadam renault 90-34tx z pompą lucas cav i mam pytanie: jaka powinna być dawka paliwa? Mój problem polega na tym iż po regulacji pompy przez pompiarza na wolnych (jałowych) obrotach ciągnik jest słaby tzn bez dodawania gazu, ruszając, mocno przygasa wręcz gaśnie. Przy odpalaniu dymi na biało. Dodam że silnik po remoncie: nowe tuleje, tłoki, końcówki wtryskiwaczy, głowice po regeneracji.

Z góry dzięki!

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez patalanek86
      Witam. Koledzy forumowicze mam problem z ehr w moim aresie 620RZ. Problem polega na tym że gaśnie mi cały panel sterowania i nie mogę nic zrobić. Może źle to ująłem. On nie gaśnie tylko przy uruchamianiu ciągnika w ogóle się nie włącza. Działa tylko jego podświetlenie. Dziwne jest to że jak tak odpalam i gaszę ciągnik kilkanaście razy a czasem nawet i więcej to w końcu zaskoczy i wszystko działa tylko miga czerwona kontrolka ale z tego co się orientowałem znaczy to "zwarcie na elektro zaworach" ale jak zaskoczy to wszystko mi działa ale tylko do zgaszenia ciągnika i znów głucho. Macie jakieś pomysły? Proszę was pomóżcie. Dodam że to TCE10. A może ktoś z was posiada schemat kabli tej kostki którą się wpina do panelu sterowania to bardzo bym był wdzięczny.
    • Przez Bartek23232
      Witam od wiosny zaczęło mi coś stukać w silniku smarowanie ok temperatura ok z pod 4 cylindra na uszczelce wydechu jest mokro to pukanie jest na wolnych obrotach i tak do 1300 obr później zanika czy to może być lejący ftryskiwacz od czego zacząć? olej był wymieniany na prace jesienne zrobione jest 130 godzin dźwięk zaczął nasilać się od wiosny pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki
    • Przez Pablo_97
      Witam wszystkich mam problem w ciągniku renault 61.14 biegi ciężko wchodzą a na wcisniętym sprzęgle ciągnik potrafi szarpnąć po wbiciu biegu chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwość regulacji sprzęgła w inny sposób niż tylko tą linką pokrętłem co jest nad pedałem sprzęgła  czy można np dostać sie do łap dociskowych i tam wyrgulować bo  już niestety ta linka jest na maxa rozkręcona i teraz nw co robić czy zostaje tylko rozpoławianie i wymiana sprzęgła czy jeszcze można podratować sytuacje proszę o szybką odopowiedź 
      Pozdrawiam 
    • Przez lukasz150
      Czy wie ktos cos o Ciagniku Renault 103.14 TX lub podobnym. Chodzi mi o ciagniki w granicach mocy 80-95km. Prosze o jakies informacje np. spalanie itp. Czy Ciagniki Renault są lepsze o MF? np. 3070
    • Przez bartek15208
      Witam czy w ciagniku renault ceres jest mozliwa regulacja szybkosci tylnego podnosnika bo mi bardzo wolno opuszcza
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.