Skocz do zawartości
misiek38

zmiana dawki paliwa

Polecane posty

misiek38    1

witam czy ktoś z was zwiększał dawkę paliwa w Reni chodzi mi o pompę Lukasa czyli jak w M. Fergusonach gdyż renie tak mają zwiększaną moc w wyższych modelach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

Wyciągnąć ją i zawieść do zakładu gdzie robią takie rzeczy. Bo to nie tylko śrubkę przekręcić. Gość powinien ustawić pompę według parametrów z katalogu.Według numeru pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

kolego tyle to i ja wiem bez zakładania postu ale pytam się czy ktoś coś takiego już robił

 

a przyokazji pozdrawiam twoje strony miałem kilkanaście lat temu w twojej okolicy dziewczynę kawał drogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sylwi    7

Panowie w reni 155.54 jest 145km a w 180.94 jest 170km.Silnik ten sam,pojemność też.

Myślicie,że to tylko dawką zostało nadrobione? Chodzą mi po głowie myśli o podkręceniu swojej,tylko pompa jeszcze nie była wyciągana i szkoda się czepiać dziewicy.

Robił ktoś coś takiego?

Zapraszam do dodawania własnych wywodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

Tak samo jak u mnie w Case 150 i 170. Tylko że to akurat te same ciągniki.

Ale to nie jest takie proste jak by się mogło wydawać. Pompa powinna pójść na stół i być cała przeregulowana.

Nie tylko śrubkę przekręcić.

Należy poszukać zakładu podać typ pompy i jej numery. Pompiarz ma znaleść parametry, katalog, jak taką pompę wyregulować i może to zrobić.

Tak się powinno robić.

Niestety 3/4 pompiarzy tak nie robi, a 1/2 robi jak im się uda.Nawet nie chcę im się dobrze doregulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Kolego "Sylwi" 155.54 ma 543Nm max moment obrotowy, a 180.94 ma 615Nm max moment obrotowy ;)


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

kolego zetor 3011 przecież moment obrotowy głównie zależy od dawki paliwa przecież nawet filtry powietrza sa takie same w reniach 155.54 i np. 103.14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

Silniki są takie same w ciągnikach.

Moc podnosi się dokładaniem turba, interculera, i dawką paliwa.

Z silnika 100 km można nawet zrobić 170.

Moment wzrasta wraz z podniesieniem mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

A jaka jest różnica w wałach i tulejach ?

Proszę o odpowiedź.

W korbowodach to też wątpię.

No może w tłokach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

tuleje i tłoki są większe od modelu 133

korbowody i wały od modelu 145 czyli od modelu który ma założony turbinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    7

Spróbuje zdemontować pompę i zawieźć do pompiarza.

Gdzieś czytałem,że kąt zapłonu też trzeba skorygować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Ten dekielek przed glowiczką na dwie srubki po skosie klucz chyba 8,w srodku nastepne dwie (trzeba krecic walem) sa tam litery L zmniejsz, H zwieksz, w mf tak zwiekszalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

Zmiana mocy na pompie to nie tylko wkręcenie śrubki. Bo to fakt, moc się zwiększy, ale to nie będzie to. Całą pompę trza regulować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    7

Wyciągnąłem dziś pompę z 155.54 i zawiozłem do pompiarza. Sprawdzaliśmy z nim dane w katalogu i jedyna różnica w silniku ciągnika 155.54 a 180-94 to dawka paliwa w 155 to ok.73ml na tysiąc wtrysków paliwa w 180 to 94ml.Jutro ma wszystko ustawić i w piątek będę próbował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    14

i jak wrażenia po zmienieniu dawki paliwa?? moc wzrosła?? nie dymi zbytnio?? Ja też w niedługim czasie będę musiał zabrac sieza to gdyz w reni 75.14 założyłem turbo, pompuje do 0.4 bara łądnie chodzi, moc czuć zdecydowanie i na każdym biegu "wciska" w fotel, może przesadzam ale inny ciagnik kilka koników daje się odczuć. Tylko no zero dymu a same powietrze to nie wszystko, trzeba też podlać oktanami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwi    7

Moc jest zdecydowanie większa,ale trochę poddymia jadąc na wyrównanych obrotach.Mam w pompie zaznaczone jak była ustawiona stara dawka i wrócę na połowę pomiędzy tym co było a jest teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemeko_p    0

Witam

 

Posiadam renault 90-34tx z pompą lucas cav i mam pytanie: jaka powinna być dawka paliwa? Mój problem polega na tym iż po regulacji pompy przez pompiarza na wolnych (jałowych) obrotach ciągnik jest słaby tzn bez dodawania gazu, ruszając, mocno przygasa wręcz gaśnie. Przy odpalaniu dymi na biało. Dodam że silnik po remoncie: nowe tuleje, tłoki, końcówki wtryskiwaczy, głowice po regeneracji.

Z góry dzięki!

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez Paweł211
      Witam co sądzicie o Reno Ares 836 Może ktoś ma takie cudo i może się coś więcej wypowiedzieć . Jest mały problem z hamulcami zastanawiamy się co to może być . 
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Jestem na etapie wymiany tarczy sprzęgłowej w renówce 8514. W związku z wytarciem przez starą tarczę rowków na docisku i kole wieńca, odkręciłem tarczę na docisku bez problemów, ale z tarczą koła wieńca mam problem. Czy jest może jakiś sposób na odkręcenie tych śrub? Próbowałem tradycyjnie, ale klucze się wyginają. Może śruby odkręcają się w lewą stron? Może znacie jakiś sposób na zdjęcie tego koła?Będę wdzięczny za pomoc, bo nie chciałbym coś popsuć robiąc coś na siłę.
    • Przez mad
      Panowie, jak duże są różnice miedzy  aresami serii 6x0 a 6x6?
       
       
    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.