Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
cien

512 C awaria [problemy z jazdą]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Awaria
cien    0

Witam.

Ciągnik pokazuje następujące kody błędów: 4.1.06, 5.1.81, oraz 5.1.12, nie zawsze wszystkie na raz, po czym traci rewers (brak możliwości zmiany kierunku jazdy), lub gubi biegi (dźwignia zmiany biegów pracuje normalnie, ale brak przeniesienia napędu na koła). Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko przeważnie wraca do normy. Problem nie występuje na zimnym silniku, oraz bez obciążenia.

Gdzie można szukać przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

Bład elektrozaworu jazdy do przodu, bład czujnika pomiaru predkości jazdy i jeszcze komunikacja miedzy skrzynia a głownym sterownikiem jest zakłócona- przez to masz te cuda i cyrki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc1994    0

Witam.

@JD1025 widzę że dobrze się orientujesz w tematyce Fendta. Mam 515c z 99 roku i dzisiaj wyskoczył mi komunikat rysuneczek tak jakby chodziło o WOM ale dodam nic że nie robiłem wałkiem. Gasiłem go kilka razy i dalej się to powtarzało, przejechałem z tym piskliwym dzwiękiem ze 2 km do domu zgasiłem wyłączełem wszystkie światła i jeszcze raz uruchomiłem i jest jakby OK. Tak mi się wydało ze to było spowodowane tymi światłami, ale co to ma do WOM. Z góry dziękuję za jakieś podpowiedzi gdzie mógłbym szukać usterki. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD1052    79

Jak to był komunikat na pewno od wałka czyli trybo z kreska nad nim, to mozliwe że którys z przycisków załaczania nie domaga(przeważnie pieperza sie te na błotnikach).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrc1994    0

Możesz mieć rację, muszę zobaczyc te właczniki na błotniku. Ciekawe jest to że nie były ruszane a wyskoczył błąd sam z siebie, ciągnik stał zapalony na ręcznym a ja podpinałem przyczepę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

Same światła też moga robic zamieszanie bo może sie tez robic zwarcie w wiazce kabli co jest czeste na błotnikach, pamietaj własnie ze wałek tak i jak podnosnik bedzie szalał przy uszkodzonych przyciskach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cien    0

Wracając do drugiego postu, zastanawiam się, czy te błędy mogą mieć jakiś wspólny mianownik? Zaczęły pojawiać się w jednym czasie, z coraz większą częstotliwością. Nie mam pojęcia, jak sprawę ugryźć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    79

Czy ja wiem... mi sie to jakoś nie łaczy. Chyba, że wtyczki pod kabina i okablowanie zaszwankowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Mozliwa przyczyna usterki moze byc uszkodzona wiązka przewodów lub zaśniedziałe styki w połączeniach łączących podwozie z kabina. Nastepnym problemem moze byc wspólny punkt masy, ale to trzeba by dokładnie sprawdzić na schemacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cien    0

Przyczyną była uszkodzona wiązka przewodów. Kilka kabli na zgięciu wiązki było zupełnie bez izolacji.

Pozdrawiam pomocnych Forumowiczów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez HugoTomek
      Witam.
      kupiłem Fendt 512 C i mam pytanie, potrzebuję instrukcji obsługi w języku polskim w wersji elektronicznej najlepiej bo papierowe są dostępne ale strasznie drogie, prosze o pomoc.
      Może ktoś by mi polecił jakieś pługi od razu do tego typu fendt?? Chodzi mi o jakieś obrotowe 4 skibowe do 49 tyś (nowe)
    • Przez MsDarsen
      Witam
       
      Mam problem z półbiegami w swojej 512 a mianowicie wyskakuje mi ikonka od półbiegów i dźwięk ostrzegawczy.
      Kod błędu 5.1.43 - ponoć zdefektowany zawór magnetyczny Y1
      Możecie mi powiedzieć jak wymienić ten zawór magnetyczny? czy to będzie trudne i ewentualnie prosiłbym o zdjęcia w którym miejscu znajduje się ten zawór.
      Dodatkowo mam problem ze sprzęgłem z tego co się dowiedziałem brakuje mu oleju ale za żadne skarby nie mogę znaleźć tego wlewu do sprzęgła mógłby ktoś podesłać jakieś fotki gdzie on się znajduje?
       
      Z góry dziękuje za pomoc
    • Przez mariog84
      Witam wszystkich. Wczoraj pojawił się niemały problem. Zauważyłem że między 2 a 3 głowicą pojawia się płyn chłodniczy. Czy ktoś przerabiał już ten problem?? Czy wymiana uszczelki pod głowicą powinna pomóc?? Czy to zapowiedź jakiś większych problemów?? A jeżeli to uszczelką pod głowicą to mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaką siłą dokręcić głowicę i jakie ustawic luzy zaworowe?? Będę wdzięczny za wszystkie pomocne wiadomości.
    • Przez SLAWEK69
      .Na piatym tłoku slychac glosne stuki co moze byc
    • Przez makel9
      Witam jak w temacie ciągniki stoi w miejscu i wywala nastepujace błedy  
      Objaśni ktoś ??
       
      4.1.10
      5.1.33
      4.1.11
      5.1.62
      4.1.07 
       
      Pozdrawiam
×