Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
JANCZAK1176

Jak Działa Świeca Żasowa w MTZ

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Po co ją wymieniałeś? Skoro nie wiesz jak ona działa to skąd wiesz, że była niesprawna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796
(edytowany)

Wlewać ON a jak działa? Przekręcasz kluczyk, wciskasz guzik świecy i rozgrzewasz żarnik aż w oczku zrobi się czerwony, przekręcasz kluczyk na start rozrusznikiem dalej trzymając guzik grzania świecy i w tym samym momencie co rozrusznik zaczyna kręcić otwiera się elektrozaworek w świecy puszczając paliwo na żarnik. Paten do bani.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JANCZAK1176    41

Panie Elekrotechnik taki ciemny nie jestem ,sprawdzałem na krótko spalona spirala . Ciekawiło Mnie co tam roz napięcie na świece aby nie spaliła , domyśliłem się że ten elektrozawór załąncza stacyjka podając pront na rozrusznik .Co tam wlać myślałem o ON

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

ON wystarczająca. Sam musisz w odpowiednim momencie albo wyłączyć grzanie albo w końcu zapalić silnik. Nie ma nic co zapobiegało by spaleniu prócz twojego wyczucia czasu. Poza tym długo trzeba by grzać żeby się spaliła.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41

A w tych nowych BARALUS to naciskasz taki włącznik klawiszowy po chwili miga kontrolka ,a świeca już nie ma napięcia i zapalasz stuk elektrozaworu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Nie wiem jak jest w nowych. Wiem że są już bez płomieniowki a z żarowymi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42
(edytowany)

W nowych jest też osobno świeca na każdy cylinder która wystaje w komorę spalania, uruchamiają się one na 30sek. po przekręceniu kluczyka w 1 pozycję po ok 3 sekundach(nie liczyłem dokładnie) i trzeba się śpieszyć z odpalaniem jak jest ciepło żeby ich nie używać i nie ciągnąć niepotrzebnie prądu. Rozwiązanie włączania świec żarowych też do bani, bo świece powinny być po naciśnięciu przycisku klawiszowego, a przekaźnik czasowy to dobre rozwiązanie.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.