Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lewy1996

Massey Ferguson 365

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
lewy1996    0

Interesują mnie informacje na temat tego ciągnika ogólnie: spalanie, awaryjność, siła podnośnika (czy jest wzmacniany siłownikami zewnęrznymi), czy ma półbiegi, jak jest skonstruowana skrzynia biegów (chodzi o ilość przełożeń), szybkość max:D, jak się sprawdza w lekkich pracach typu opryskiwacz (czy jest zwrotny). Chodzi mi o egzemplarz z 1993roku.

Z góry dziękuje za informacje i pozdrawiam.

Edytowano przez lewy1996

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

...

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lewy1996    0

Dzięki wielkie, a może ktoś jeszcze się wypowie?

 

Dane techniczne http://www.tractoor....on-350-365.html a co do reszty to muszą się wypowiedzieć użytkownicy tych ciągników.

tak tylko że tam pisze o tych ciągnikach do 91roku wiec nie wiem czy dalej sie cos zmieniło:D

 

Ja mam masseya 390 więc różni się on mocą. Mam w nim skrzynię zsynchronizowaną 12 biegów do przodu i do tyłu rewers przy kierownicy bardzo ułatwia obsługę zwłaszcza przy pracy z ładowaczem. Gdy potrzeba większego wydatku hydrauliki można zsumować wydatek z pompy tandemowej z pompą od podnośnika, bardzo przydatne przy ładowaczu.Spalanie zależy od obciążenia i od obrotów, ponad 1800 obrotów zaczyna więcej ciągnąć z baku, więc trzeba mieć umiar w gazie. Z awarii to ja nie miałem większych

wymieniałem tylko uszczelniacze w przednim moście i krzyżaki oraz końcówki wtryskiwaczy. Ciągnik ogólnie zwrotny i zwinny jego minusem jest to że ma lekki tył i ciężko go uruchomić przy dużym mrozie tak powyżej 15 stopni jest już ciężko ale zamierzam zamontować mu grzałką płynu chłodzącego i mam nadzieję, że mu to pomoże.

a ty z którego roku masz mf-a?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

...

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy1996    0

mam prośbę. czy mógłby mi ktoś rozpisać działania skrzyni biegów w tym modelu z 93r zwłaszcza żółwia i zająca i wyjaśnic co to są te o ile się nie myle (H, L, M) na biegach.

z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    626

Skoro masz te pólbiegi, to pewnie jest to skrzynia12x4 bez rewersu. Skrzynie 12x12 weszły w ostatniej wersji i w serii 300 półbiegów w tej skrzyni nie było. W skrzyni 12x4 półbieg przełącza się ze sprzęgłem środkowym lewarkiem. Skrzynia 12x12 ma rewers i 3 grupy po 4 biegi. Grupy i biegi zmienia się jednym lewarkiem z boku. O serii 300 jest tu parę tematów. Niestety w tym dziale panuje bałagan i są one zepchnięte gdzieś tam daleko. Napęd włącza się przyciskiem na konsoli środkowej lub na prawej w zalezności od wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy1996    0

Mam na oku takiego Fergusona z 96roku motogodziny +,- 5000 w stanie dobrym bez wycieków. Interesuje mnie czy idzie w tym modelu założyć hamulce pneumatyczne do przyczep? A tak wogóle co sądzicie o tym modelu? Da radę z opryskiwaczem 1000l zawieszanym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

...

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
(edytowany)

...

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy1996    0
(edytowany)

Jeszcze jedno:D

Czy jest możliwość założenia hamulców pneumatycznych?

Edytowano przez lewy1996

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    626

Wszystko się da zrobić kwestja ceny. Instalacja powinna w zasadzie pasować od 4514 z tym małym wyjątkiem,że trzeba przerobić system jej uruchamiania. W ursusie hamulce zasadnicze są mechaniczne i pneumatykę uruchamiają cięgła. W serii 300 mf a hamulce są hydrauliczne. Poszukaj tematów o tej serii są gdzieś tam pare stron do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez marioc14
      Witam
       
         Mam taki problem w swoim MF 255 mianowicie chodzi o to ze jakby za mało "wbija" bendiks na koło wiencowe w wyniku czego mozna zauwazyc ze juz niektóre zeby na kole są uszkodzone. Co moze byc przyczyną takeigo stanu rzeczy. Elektromagnes wymieniłem na nowy
       
      Pozdrawiam
      Mariusz
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez Ferguson95
      Witam. Podczas pracy w polu ferdek mi 2 razy podskoczyl  (dziury w ziemi) i coś zazgrzytalo w skrzyni. Dojechałem powoli do domu. Czasem podczas jazdy zazgrzyta, na każdym biegu. Jak wcisne sprzęgło to przestanie. Nie zgrzyta cały czas. Co to może być?  Sprzęgło? Coś w skrzyni? 
      Proszę o pomoc i z góry dzięki. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.