las4341

PRZEDNI NAPĘD

Polecane posty

listek11    1

Kolego renault 8514 mam renowke 7514 ts i chodzi mi o napęd jak go załącze to na wolnym biegu jest cicho jak wł 1 szosowe to zaczyna wyć w przystawce opony mam 13.6 r38 tył przód 11.2 r28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wątpie że to wina opon wystepowały z felgą 28 z przodu ja akurat mam 24 ale z tyłu też 13.6/38

Zobaczyć czy w filtrze szkrzyni nie ma opiłków , mozna też zdjąc przystawkę i obadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

75-14 

Szybki bieg ?? ja z napędem na szybszym biegu jak 2 i III grupa nie jeżdzę

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Witam mam pytanie mam renault 7514 i chodzi mi o opony tzn mam założone przód 11.2 r28 tył 13.6 r38 i chciałbym zmienić z przodu na 12.4 r 28 czy można tak i czy po zmianie opon przód z tyłem się zegara proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie zgra się,

jeśli chcesz szersze gumy musisz szukać o niższym profilu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
listek11    1

Witam koledzy mam pytanie odnośnie opon mam w Reni 7514 opony 11.2 r28 słabe są i chciałbym kupić szersze niewiele jakie dodam że z tyłu mam 13.6 r38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekm2    0

Witam mam problem z rozłaczeniem przedniego napędu w nowym nabytku Renault Temis 630 ( budowa podobna chyba jak w 133.54). Ciśnienie w układzie przy załączonym napędzie 30-35atm na wolnych obrotach a po dodaniu gazu powyżej 60atm ( nie wiem czy ktoś nie podmienił sprężyny w zaworze po prawej stronie silnika). Po wyłączeniu napędu ciśnienie spada do 15atm na wolnych obrotach i wzrasta do max 30atm od 1500obr w góre. Przy niskim ciśnieniu występuje również problem z rozłączeniem WOM przez siłownik ( przy włączonym napędzie działa normalnie). Co może być przyczyną takiego spadku ciśnienia? uszkodzone uszczelnienia w przystawce napędu czy jakaś inna możliwość? na zimnym jeszcze czasami jakoś napęd rozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Kolego poszukaj na forum był temat poruszany juz wielokrotnie. a ciśnienie rozłączające to  około 23 atm.  wygląda na to ze ktos majstrował z zaworami no to przystawka napedu do przeglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janekm2    0

Problem chyba rozwiązany. Wymiana kompletu uszczelnień w przystawce (pęknięty oring na tłoku) koszt 240zł z przesyłką i regulacja ciśnienia w zaworze i na razie jest OK, zobaczymy co będzie jak trochę popracuje i się dobrze olej rozgrzeje.

A czy znalazł już ktoś jak odłączyć hamowanie 4x4 przez przedni napęd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w .54 ?

przy pompce hamulcowej czy pedale jest jakiś czujnik, wystarczy go odłączyć


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leny1992    0

witam. posiadam ciągnik renault Celtis 436RX. Mam jeden problem. Po uruchomieniu silniku wyłączam przedni napęd guzikiem i nic nie reaguje(kontrolka cały czas się pali) podczas jazdy automat powinien wyłączyć po przekroczeniu prędkości 16km/h - też nie rozłącza. proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekgeo2    8

Witam mam pytanko nie świeci się kontrolka napędu w ceresie 345x i oczywiście nie działa , czy można jakoś stwierdzić czy jest to uszkodzenie mechaniczne czy elektryczne , też nie działają światła stop czy może mieć to coś wspólnego. Prosze o pomoc .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko1970    21

dokładnie należy zacząć od bezpieczników 

w jeleniu  to jest powiązane bo  jak się wysadzi bezpiecznik od stopu to przedni napęd  kręci się cały czas i nie można wyłączyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal1994    0

Witam. Mam problem z Reno 155.54 Nectra. Chodzi o to że ma kiepskie ciśnienie w hydraulice, gdzieś prawdopodobnie ucieka albo coś bo zaczęło się od tego że ten tłoczek odpowiedzialny za sprzęgło walka nie ma siły się przesuwać i jest problem z włączaniem walka wtedy zaczolem sprawdzać ciśnienie manometrem z tyłu na wyjściach zegar pokazał 150 i myśleliśmy że pompa już słaba i też ten tłoczek nie ma siły się ruszac, nowa pompa założona a ciśnienie praktycznie się nie zmieniło może minimalnie podnioslo i tłoczek też bez zmian ledwo się rusza, trzeba mu pomóc breszka żeby się przestawił. Sprawdzilem też ciśnienie na przystawce napędu jest ledwo 10bar, gdzie to ciśnienie gubi? Ciągnik mam od nie dawna kupiony na uszkodzony silnik. Dodam że kieruje się w miarę ok mimo szerokich opon i kontrolka od ciśnienia skrzyni nie mruga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj