las4341

PRZEDNI NAPĘD

Polecane posty

AndyB    12

 Za wysoko ci podnosi. Musisz wyregulować podnoszenie śrubą na deklu rozdzielacza. Są tam dwie śruby z nakrętkami jak dobrze pamiętam to lewa na klucz 17 bo druga powinna  być na śrubokręt.  Zluzuj kontre i   wkręcając śrube zmniejszasz wysokość podnoszenia.Najlepiej  robić to na chodzącym silniku unosisz podnośnik do góry i będziesz widział zaraz reakcje. Ja u siebie też miałem ten problem a jak opuściłem ramiona o 2cm to jest ok.                                                                                                                                                                                   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

podłączyłem na krótko napęcie 12 volt do środkowego elektrozaworu  umiejscowionego w tylnej części i pojawiło się ciśnienie oleju tzn. rozłączyło napęd.  Tylko dlaczego nie dochodzi tam prąd po włączeniu guzikiem? Próbowałem polecieć kablami od tego elektrozaworu do góry i doszedłem ko kompa - sterownika, i dalej to już czarna magia. Czy na elektrozaworze powinien być prąd 12 volt czy inne napięcie?

 

dokładnie sprawdź przycisk...

u nie było podobnie... niby działał a jednak nie działał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego prąd też idzie chyba przez jakiś stycznik, po wciśnięciu hamulca coś tam pykało i też powinno włączać przedni napęd.

U mnie tego lata zanikł prąd na włączniku i ciągle napęd był włączony więc na szybko zrobiłem napięcie na włącznik i działa ale napęd przy hamowaniu się nie załącza. Może nawet i dobrze bo jak ostro i szybko skręcałem (jednocześnie hamując) na asfalcie to koła zostawiały ślad zdartych opon (inna przebyta droga kół tylnych i przednich) - mnie to denerwowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbych85    0

Witajcie Panowie. Kupiłem renie155.45 z rewersem elektrohydraulicznym i obmyka mi przedni napęd, Zaczyna obracac tył i dopiero rusza przod-macie pomysł co moze być?

Zmieniony jest orbitrol na polski i tyle. Półbiegi czasami pod góre wolno zmieniaja się-nie jest to plyna zmiana biegu.

Boje sie ze kupilem trupa:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek0979    0

A czy ty czasem dziury w całym nie szukasz?

Półbiegi będą różnie sie zmieniały w zaleznosci od gęstości oleju, jak zimna to wszystko działa wolno i rewers i półbiegi. nie rozumiem co ci obmyka. Albo działa albo nie, wyjasnij dokładniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbych85    0

Wyglada to tak jak by przod przerywał-widac to jak ciagnik ma ciezko i zaczyna grzebac tył-wtedy tak jakby przod sie dolaczyl po chwili zwloki.

Mam ja od bardzo niedawna wiec jeszcze nie wiem co i jak :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

U mnie jest ten sam problem ale w modeli 110.54 z mechaniczną skrzynią tylko ze nie mam kiedy tam zajrzeć a problem jest coraz mocniejszy. Co dziwne to do przodu jeszcze całkiem dobrze ciągnie, gorzej do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jedyna przyczyna może być w przystawce od napędu. Są tam takie tarcze (ktoś je porównywał do sprzęgła w WS-ce) i pewnie zaczynają ślizgać, po dłuższym ślizganiu wiadomo że tarcze coraz bardziej się wytrą i coraz słabiej będzie ciągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Na pewno jest problem w tej przystawce ale żeby to był uślizg na tarczkach ciernych był by to łagodny ślizg a nie jest. Nic z gdybania, jak trochę się zluźni to rozbiorę i zrobię zdjęcia dla potomnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

przystawka przedniego napędu---od czego jest ten czujnik?  155-54,   1995r

post-64034-0-94969700-1425123338_thumb.jpg

Edytowano przez jan34533

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

model i rok, będzie prościej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

Witam, mam taki sam problem, nie rozłańcza mi przedniego napędu.  Chciałem sprawdzic elektrozawór, kabinę trochę podniosłem  ale i  tak   tam jest tak ciasno ze ręki nie mozna włozyć,kabine trzeba wyzej  podniesć ---zdjąć? mój to jest 155-54 z 1995r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorr    0

koledzy podpowiedzcie jak sprawdzic elektrozawór od przedniego napedu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Koledzy poczytajcie trochę ten temat a naprawdę wszystiego się dowiecie... Temat przedniego napędu chyba w całości rozpracowany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

co może być gdy po włączeniu napędu głośno wyje skrzynia mech napęd załączony przyciskiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

z tego co trochę poczytałem na tym forum to prawdopodobnie łożysko igiełkowe na wałku które jest zależne z WOM , bo to jakoś współgra ze sobą na zasadzie że napęd przedni bierze moc z tego wałka odbioru mocy, poczytaj trochę to się wszystkiego dokładnie dowiesz , jak zlokalizować, jak sprawdzić czy wyeliminować usterkę, jest mnóstwo informacji, tylko trzeba trochę czasu poświęcić , a wom u ciebie dobrze działa, czy coś się zmieniło , czy coś szwankuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Wałek pośredni WoM. Na nim jest zębatka przekazująca napęd z wałka atakującego dyfra, na przystawkę napędu. Zajrzysz, odkręcając przystawkę (i spuszczając olej) tryb będzie dostępny do oględzin. Jeśli tryb ma "luzy", chlapie się na boki, to masz problem. W najlepszym wypadku wymiana złożenia igiełkowego, w najgorszym wymiana bądź regeneracja wałka/zębatki. Zawsze rozpołowienie ciągnika. Im wcześniej tam zajrzysz- koszty będą mniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

ciągnik niedawno kupiłem walek kręci normalnie myślałem że to może wina opon bo przednie wyglądają za wysokie 420/85/28 tył 18,4/38 ale chyba rozmiar dobry jak poznać uszkodzenia na trybach czy uszkodzone łożyska może postawić na kołki i zakręcić kołami włączając bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

jak grzęcholi w skrzyni to nie ma znaczenia rozmiary opon, najwyżej nieznacznie będzie przód ciągnąć, ale na pewno nie wyda takiego dzwięku w skrzyni, zdejm przystawkę i będziesz wiedział o co chodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

mam zdjęty wał napędowy i przy przednim moście prawie zerwany frez co zrobić nowy czy może coś by dało przesunięcie łącznika ku przodowi tam jest jeszcze z 3cm dobrego frezu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

odkreciłem przystawkę i tryby ni y całe bez luzów jedynie jakby w przystawkę minimalne luzy na łożyskach jak się je zmienia .wyżej trochę wyrobione widelki i przesuwka ma luzy od walka wom i redaktora biegów wolne szybkie zostawić to jak jest czy rozjechania kupiłem olej fush utto mp do skrzyni będzie dobry ile jest filtrów do hydrauliki ja znalazłem dwa ten ssący przeplywowy i ten zaraz za pompa czy go tylko się czysci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

powiedzcie panowie w przystawce napędu na walku są cztery plastikowe pierścienie one są do uszczelnienia czy trzeba je wymienić do tej pory napęd działał rozebralem przystawkę bo był luz ale podłoże podkładki dystansowe pod łożyska i powinno być ok nie wiem tylko czy zmienić te pierścienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj