Polecane posty

MayeskiJD    0

Dzień dobry.Mam problem z moim john Deere 6610.Kupiłem go we Francji i było z nim wszystko ok.W polsce zaczołem nim jezdzic kilka dni i nagle przestałł jezdzic.Kiedy przełączam przełącznik przód tył po lewej stronie kierownicy,nazywa sie to rewers czy cos w tym stylu,to zaczyna pikać coś i traktor nie jedzie.Czasem traktor jeździ i w pewnej chwili sie zatrzymuje.Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu ,jezeli nie zrozumieliscie to dopisze jak cos.

 

 

jeszcze jak byście mi podać jakiś servis JD z woj.Łódzkiego,jezeli oczywiscie znacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

to może sie cewka jazdy zepsuła, o ile pamietam to sie tak nazywa,jest odpowiedzialna za zmiane przód tył w traktorkach z reversem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Witam!!!

Po pierwsze sprawdz przekazniki od zalanczania jazdy w swoim JELENIU znajduja sie one pod deska z bezpiecznikami sa to 4 w dolnej lini po prawej stronie, bardzo prawdopodobne ze cos ktoregos boli badz gdzies wypchnelo jakis przewod.

A jak to wszystko okaze sie byc dobrze to stawiam w 85% na rewers to ustrojstwo przy kierownicy dosc czesto padaja!!!

A co do cewek jazdy to jakos malo prawdopodobne ale tez mozliwe, mozesz je zamieniac miedzy soba bo sa takie same a masz ich 3 sztuki. powodzenia,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Napisz jaki to jest rewers, bo w tej serii był z reguły mechaniczno- hydrauliczny, ale widziałem też elektrohydrauliczne.

Jeśli mechaniczny to trzeba wyregulować długość cięgna, jeśli elekryczny to gdzieś się rozłącza na czujniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MayeskiJD    0

jak sie dowiem to wam napisze.Czasami kiedy przełaczam dzwignie to jeżdzi ,a czasami tylko szarpnie,i czasami wogole.I wlasnie podczas jazdy się rozłacza i pika coś przy kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

John deere 6110 rewers elektrohydrauliczny nie działa zero reakcji przełącznik wymieniony i nic serwis rozkłada ręce jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

serwis wszystko sprawdzał. a po wymianie przełącznika trzeba go jakoś zaprogramować czy coś w tym stylu żeby komp wiedział że to nowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej1234    1

serwis wszystko sprawdzał. a po wymianie przełącznika trzeba go jakoś zaprogramować czy coś w tym stylu żeby komp wiedział że to nowy?

 

z tym programowaniem to bzdura z kąd masz ten serwis u mnie przy 6620 było podobnie jeżdzili jeżdzili i nic zmieniłem serwis kolega dał mi namiar na kolesia który pracował 10lat w serwisie jd i sama weryfikacja trwała 5godzin . Problem jest taki że wcześniejszy serwis nawet nie potpioł manometrów i wisiał na telefonie a koleś do dziś umnie świadczy usługi 3 lata i jestem zadowolony nie doś że taniej to 10razy dokładniej i wszystko wytłumaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukasMielec    0

Witam.

Pojawił mi się dziś mały problem z JD. Mianowicie zaczęło się dziać coś nie tak z rewersem. Jak go odpalę na pierwszym półbiegu to nie ruszy (nie zawsze tak jest-czasami jest OK) to znaczy kiedy włączę jazdę do przodu pika i miga błąd i nie ruszy-przy zmianie kierunku jazdy do tył również nie. Natomiast jak wrzucę mu na 2 lub 3 czy 4 (półbieg) i zgaszę po czym ponownie odpalę to wtedy rewers działa (startuje z pozostałych polówek ale nie z 1). Nie miałbym z tym problemu aby ruszać z 2-3 czy 4 szło by się przyzwyczaić, tylko kiedy wyjechałem na drogę rozłączyło go podczas jazdy i nie mogłem wrzucić kierunku jazdy, po wrzuceniu pikał sygnalizator i musiałem zgasić i ponownie odpalić traktor.

Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?? Traktor z 2001 roku.

Może to przez warunki atmosferyczne, ale jest to dla mnie kłopotliwe.

Pozdrawiam

Edytowano przez LukasMielec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Nie wiem czy w JD tez jest coś takiego jak kalibracja skrzyni ?? Jak tak zawsze można spróbować nie zaszkodzi a pomóc może :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

Zimno było? Czasem w niskich temperaturach rewers może nie zadziałać. Dopiero po kilkukrotnym przełączeniu z pozycji neutralnej w pozycję jazdy rusza. Instrukcja przewiduje takie zachowanie. Przy takich nieprawidłowościach generowane są też alarmy i kody błędów. Spróbuj doprowadzić oleje do temperatury pracy i wtedy zobacz czy rewers działa nieprawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukasMielec    0

Witam. No było zimno...centymetr lodu na całym traktorze. Odpaliłem i pół godziny pracował aż zagrzał się motor i nagrzało w kabinie. Jutro będę badał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj