Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
slajders25

6180 problem z przełączeniem żółw - zając

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
slajders25    11

Może ktoś z was wie co może być przyczyną tego że jak przełączam między żółwiem a zającem to tak jakby coś w skrzyni się blokowało i nie można ruszyć dźwignią zmiany biegów w celu załączenia biegu. Wajcha nie chodzi ani na boki ani do przodu czy do tyłu. Tylko ma lekki luz który pozwala na przełączanie między żółwiem a zającem. Po kilku takich przełączeniach (2 - 3 razach) i użyciu trochę siły dźwignia się odblokowuje i można załączać biegi bez problemu. Nie jest to problem krytyczny ale czasami denerwuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    195

Wada fabryczna blokady biegów bardzo dużo ciągników nawet starszych 3000 to ma nic się z tym nie dzieje po prostu tak jak napisałeś trzeba uderzyć dzwignią mocniej raz czy dwa i puszcza


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dukat2009    6

Witam tez tak mialem ze nie mogłem juz wogole przelaczyc wiec zdjąlem dekiel i okazalo sie ze odkreciła sruba od wodzika żołw zajac i problem został rozwiazany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Witam tez tak mialem ze nie mogłem juz wogole przelaczyc wiec zdjąlem dekiel i okazalo sie ze odkreciła sruba od wodzika żołw zajac i problem został rozwiazany

 

O jaki dekiel chodzi?? Czy ten gumowy wewnątrz kabiny czy też któryś z dołu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36
(edytowany)

cos mi sie wydaje ze chodzi mu o ten z prawej strony skrzyni (stojac za ciagnikiem)

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Przetestowałem i się okazuje że tak jak pisaliście należy troszkę przytrzymać lewarek zmiany biegów i żółw-zając wchodzi dość dobrze. Trochę haczy ale gdy się nabierze wprawy to wchodzi gładko. Dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprite    0

Mam 6180 i u mnie jest tak samo. Po zmianie żółw- zając ciężko włozyć jakiś bieg. Trzeba podczas przełączania ciągnąć w dół tą dźwignie. U mnie to pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.