Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
slajders25

6180 problem z przełączeniem żółw - zając

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
slajders25    11

Może ktoś z was wie co może być przyczyną tego że jak przełączam między żółwiem a zającem to tak jakby coś w skrzyni się blokowało i nie można ruszyć dźwignią zmiany biegów w celu załączenia biegu. Wajcha nie chodzi ani na boki ani do przodu czy do tyłu. Tylko ma lekki luz który pozwala na przełączanie między żółwiem a zającem. Po kilku takich przełączeniach (2 - 3 razach) i użyciu trochę siły dźwignia się odblokowuje i można załączać biegi bez problemu. Nie jest to problem krytyczny ale czasami denerwuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    191

Wada fabryczna blokady biegów bardzo dużo ciągników nawet starszych 3000 to ma nic się z tym nie dzieje po prostu tak jak napisałeś trzeba uderzyć dzwignią mocniej raz czy dwa i puszcza


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dukat2009    6

Witam tez tak mialem ze nie mogłem juz wogole przelaczyc wiec zdjąlem dekiel i okazalo sie ze odkreciła sruba od wodzika żołw zajac i problem został rozwiazany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Witam tez tak mialem ze nie mogłem juz wogole przelaczyc wiec zdjąlem dekiel i okazalo sie ze odkreciła sruba od wodzika żołw zajac i problem został rozwiazany

 

O jaki dekiel chodzi?? Czy ten gumowy wewnątrz kabiny czy też któryś z dołu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

cos mi sie wydaje ze chodzi mu o ten z prawej strony skrzyni (stojac za ciagnikiem)

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Przetestowałem i się okazuje że tak jak pisaliście należy troszkę przytrzymać lewarek zmiany biegów i żółw-zając wchodzi dość dobrze. Trochę haczy ale gdy się nabierze wprawy to wchodzi gładko. Dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sprite    0

Mam 6180 i u mnie jest tak samo. Po zmianie żółw- zając ciężko włozyć jakiś bieg. Trzeba podczas przełączania ciągnąć w dół tą dźwignie. U mnie to pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
    • Przez pawelus
      Witam . Posiadam ciągnik Massey  Ferguson 3080 .
      Problem dotyczy przedniego napedu . Mianowicie ma luz na zawieszeniu mostu z przodem ciągnika . 
      Widoczne podczas ruszania na załączonym napędzie , Most przechyla sie delikatnie do przodu lub tyłu .
       
      Pytanie dotyczy : Jak zlikwidować ten luz bo nie chce żeby ukręciło wałek od napędu . ?
       
      Można wykonać naprawe we własnym zakresie czy trzeba  coś wytaczac na tokarkach ?
       
      Czekam na jakieś wskazówki  . Dziękuje
    • Przez bogdan815
      witam ponownie i znowu proszę o pomoc
      zapowietrzyły mi się hamulce, może ktoś wie jak je się odpowietrza chodzi o model MF 3645
      z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.