News
Zaloguj się, aby obserwować  
karol1540

John Deere 6920 , jak działa HMS jak go zaprogramować?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
karol1540    0

John Deere 6920 , nie wiem jak działa HMS, jak go zaprogramować, do czego tak naprawde służy,

wnętrze kabiny jak na zdjęciu

nie wiem również do czego służy pokrętło obok tempomatu tam jest coś ECO Power i skala od 1 do 5

Dzięki z góry za podpowiedzipa071776.jpg

Edytowano przez karol1540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus19946    0

Z tego co widzę HMS , czyli układu wspomagania na uwrociach nie posiadasz.

ALe w razie czego służe pomocą bo własnymi siłami to rozgryzłem.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Kubus19946 a HMS to jest Headland Managment System czyli właśnie system zarządzania na uwrociach.

Nie widziałem na żywo tej "deski rozdzielczej" więc nie wiem dokładnie jak to wygląda. Tam powinien być przycisk od jakby nagrywania czynności na uwrociu. Włączasz go wykonujesz nawrót z wszystkimi czynnościami i wyłączasz nagrywanie. Operacji z użyciem gniazd hydrauliki nie zaprogramujesz bo nie są one na alektrozaworach.

Edytowano przez Michufarmer

Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karol1540    0

To zdjęcie jest z tego ciągnika , jest przycisk z napisem HMS i obok podnośnika jest przełącznik 1 / 2 i jak wciskam HMS świeci się lampka HMSpa071776.jpg

Edytowano przez karol1540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

1 i 2 to pamięć programu HMS, np pod jedynką możesz zaprogramować uniesienie maszyny wyłącznie wałka a pod 2 odwrotnie załączenie wałka i opuszczenie maszyny.

Odnośnie pokrętła na drugim zdjęciu po lewej to najprawdopodobniej masz automatyczną zmianę biegów pod obciążeniem. Ustawienie na 1 EKO (ekonomiczne) zmienia te biegi przy niższych obrotach a im bliżej 5 tym później przy wyższych obrotach tryb POWER (moc).

Pokrętło po prawej to potencjometr. Ustala on maksymalne obroty po wciśnięciu pedału gazu czy gazu ręcznego na maksa. Jak chcesz pracować z obrotami silnika maks. 1800 to ustawiasz odpowiednio potencjometr, Jak dasz gaz w podłogę to obroty będą maks 1800.

 

Odnośnie programowania HMS to nie jestem pewien, ale włączasz koło sterownika EHR np na 1 włączasz przycisk HMS zaznaczony czerwoną obwódką a następnie ten różowy wciskasz jakby w lewo i wtedy nagrywasz sekwencję na uwrociu. Jak ją wykonasz to przycisk zaznaczony na różowo dajesz wprawo. Gdy chcesz wykonać zapisana operację na uwrociu wciskasz 1 przy sterowniku HMS. Chyba tak to jest. Nie mam John Deer'a więc tak na chłopski rozum to wziąłem.

 

A nie masz do niego instrukcji obsługi?

Nie wiem czemu z forum nikt się zgłasza tu w temacie, tyle John Deere'ów w galerii a tu cisza.

 

Daj znać kolego co udało Ci się zrobić. A jak masz masz instrukcje po angielsku to wklej stronę odnośnie EGR to przetłumaczymy i będzie git.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez brodzik2207
      Mam problem poniewaz swieci mi sie kontrolka ktora zaznaczyłem wam na zdjeciu jak tylko zapale i siłowniki cały czas  sa schowane wiec nie tls chyba nie dziala podpowiedzcie cos

    • Przez Niemczol
      Witam, mam problem ze skrzynią auto power, podczas jazdy wyłącza bieg I za chwilę ponownie załącza. Kod błędu jaki mam zapamiętany to: 365689. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Mam maly problem z John Deere 6820...A więc na rozgrzanym silniku obroty silnika podwyższają się czasami będzie 880 czasami 1000 i tak faluja ale błędów brak silnik mocny brak dymu odpala od strzała jednym słowem brak innych objawów. Zdarza się to raczej przypadkowo bo na wiosnę miałem taki przypadek chyba dwa razy potem cały rok spokój dopiero wczoraj podczas orki znowu ale jak zgasilem odłączyłem hebel i odpaliłem problem zniknął dziś znowu obroty zaczęły szaleć więc zgaszony odpalony 20 minut i znowu zaszalas  ale po chwili problem sam zniknął.... Dodam że silnik zasilany CR, filtry wymienione. Może jakieś pomysły? 
    • Przez tomekjan
      Na wyswietlaczu wyswietlaja mi sie te komunikaty moze ktoś wie co znacza:
       
       
      31 BCU (1676) Relay of electrical coolant pump defective
      14 SIC (334206) No answer from stepper motor SCV 3 not functioning switch ignnition pff and on
      7 TCU (304177) speed sensor of hydrostat defective
      11 UIC (305138) parking lock cannot be disengaged actvate
      15BCU Rear PTO still switched turning althovag off
    • Przez Gadom
      Witam serdecznie. Na wstępie powiem, że w rolnictwie jestem obecny od niedawna. Mimo dużej wiedzy z zakresu motoryzacji (głownie samochody osobowe), niestety nie znam się na kruczkach w przypadku ciągników. Inaczej mówiąc, typowych problemach danych modeli, na tym na co zwracać uwagę w przypadku zakupu używanego ciągnika itd.
      Z racji, że w gospodarstwie, w którym pracuję przyszedł moment na zakup dużego ciągnika rolniczego, to potrzebowałbym od Was pomocy. Szukamy ciągnika o mocy +- 250 KM, ponieważ poważnie myślimy o uprawie pasowej w przyszłości. Nasz wieloletni dostawca różnych używanych maszyn (i nie tylko) zaoferował nam ostatnio możliwość zakupu John Deere'a 8520 z Danii. Z mojego punktu widzenia sama Dania już wzbudza podejrzenia, bo jeżeli chodzi o samochody osobowe z Danii, to głównie ściąga się te mocno wadliwe lub bite, ponieważ innych się nie opłaca. Mówiąc dalej, jest to ciągnik z roku 2005, a cena za niego to: netto 64 000,- euro. Wydaje mi się, że to za dużo, ale chciałbym dowiedzieć się tego od osób bardziej siedzących w temacie. Dorzucam zdjęcia.
      Czy ten model jest wart uwagi? Jak z jego skrzynią? Czy są jakieś szczególne rzeczy, na które trzeba uważać, a w związku z tym nie kupować go w ciemno z Danii (bez oglądania)?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc.















×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.