News
mantas

C-360 czy MF 255 czy Zetor 5211 czy C-360 3p

Polecane posty

SajzPL    27

Ja mam mf'a już 22 lata i jestem pewien że pochodzi drugie tyle.Ciągnik super.Mały, zwinny, a moc jest, z przyczepą 7t po drodze idzie jak głupi.Troche gorzej po polu bo lekki.Kupiliśmy go za 60'tke i nigdy już do niej nie wrócimy.Niech bieże ferdka to nie pożałuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam255    26

Osobiście dodam ze mam c330 i MF255. ferdek no w tamtych czasach to było coś , a to ze mówią ze ferdkowi brakuje mocy to guwno prawda faktem lepiej szukać go z szerokimi oponami i obciąznikami lepiej bedzie szedł z tym pługiem, nigdy bym go nie zamienił na c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotr4255    38

mamy 3p 29 lat i nie można złego słowa na niego powiedzieć mało pali fakt że jest pomocniczym traktorem ale 8 mth wykręcił,  fredem też jeżdziłem i tam jest według mnie lepiej silnik spasowany z skrzynią sa dobre hamulce i hudraulika i o dziwo mniej go podrywa z ciężarem jak 3p oczywiście z kompletem obciążników ale tak ogólnie udane traktory, każdy ma tysiące mth za sobą i jeżdża fakt że te silniki są delikatne i trzeba o nie dbać szczególnie, ale dżwięk 3 cylindrowego perkinsa bezcenny i w życiu bym nie zamienił na zwykłą 60, dobrze perkins odpala zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1670

@Sajz Nie ma co jak tak zrobi to taki będzie krok naprzód... Za te ciagniczki cena przesadzona gdzie konstrukcja jest trochę nowsza niż c-360 i za co tu płacić 20 parę tysięcy? Można powiedzieć też o Zetorach ale one mają kopa i komfort jak na te ciągniki

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    37

ja bym wolał zdecydowanie jakiegoś 385 lub mf 590, 675 nawet bez 4x4 i już jakaś różnica będzie bo do tamtych to dołożysz 3 skibe i zaś meczarnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek82A    3

Ja ci proponuję MF ma 3512 Agrobis to to samo wcześniej miałem 3p ale jak dla mnie tym jest lepsza robota. Co prawda letkie prace nim robię ale jest bardziej zgrabny niż 360. Jak i w paliwe oszczędniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    398

60-tka byłaby znośna, gdyby była w oryginale. Jednak taką ciężko znaleźć. Części zamienne są raczej słabe i jeśli było coś ruszane w przeszłości, to będzie się nadal psuć.

MF 255 to fajny traktorek do lżejszych prac. Do pługa koniecznie z szerokim ogumieniem i najlepiej jakimś dociążeniem. W komfortowej kabinie byłby super.

Jednak do 25 tyś można poszukać czegoś wygodniejszego. Myślę tu o MF serii 500: 565 ma 60 KM i większość części pasuje od Ursusów 4512, itp. Mniejszy 560 ma 56 KM, więc jest prawie jak 60-tka, jednak posiada dość rzadko spotykany silnik Perkinsa 4 cyl. 3,3 l. Przewagą MF-ów 500 nad 255 jest skrzynia biegów 12x4 z biegiem pod obciążeniem oraz większy komfort. Minusem zaś jest ich wiek i często wybrakowane zaczepy.

Jeśli jednak kolega myślał bardziej o C-360, to lepiej kupić Zetora. Taki choćby 6011 (58 KM), lub nowszy 6211 (ok. 60 KM) będzie znacznie lepszym wyborem. Trochę wyższa moc do 3 skibowego pługa się przyda. Silniki lubią paliwo, szczególnie pod dużym obciążeniem, wiec z zapasem mocy można mniej żyłować silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Za 23 tys to 5211 kupi, sąsiad już 2 lata sprzedaje 5211 z ceną 26 tys 

 

Za 26 to już ,,laleczka'' będzie. Wszyscy patrzą ile motogodzin wytrzyma ciągnik , ja jestem ciekaw ile motogodzin wytrzyma człowiek w 60-tce a ile w zetorze za parę złotych więcej. :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1283

No nie za parę zł więcej bo zetor kosztuje 2x więcej jak C360, może jakaś kosmiczna technologia jest w nim użyta, nie mam pojęcia ale po mojemu nie warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    810

Dokładnie. 60-kę kupisz już za 12 tyś a za zetka trzeba 2 razy tyle :-)

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Znając życie to pewnie z 25 tyś zł. No sorry uratował ze 2 :D szczerze to C-360 byłby to ostatni ciągnik jaki bym kupił...

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1670

Przynajmniej nie przepłaci  za ciagnik o bardzo podobnej mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Ale za podobne pieniądze mozna kupić nawet mfa 560 czy ostatecznie 550 a nie ciagnik nic nie oferujacy przez który sluch i zdrowie można stracić... Chociaż ostatnio widzę że i z tymi modelami powariowali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1670

No to co zrobić też proponowałem coś rozsądnego  ale ich wybór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Nie wiem czy dobry temat wybrałem ale mam takie pytanie. Znajomemu rozchodzi się o mocowania tura bo chce kupić z WolMetu 2B tylko do zwózki słomy więc bez cudów. Czy mocowania są takie samo w 4011, C-355, C-360 i C-360 3p?
Czy w Zetorach 4911, 5011 i 5211 jest takie samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    810

Wspornik przedniej osi c-4011  jest całkowicie inny niż w 355, 360 i 360 3p i na pewno nie kupisz tura z adaptacją do 40-ki.

Zetory mają całkowicie znów inny wspornik niż ursusy i adaptacje są ale niezamienne z ursusami.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Chino
      Cześć,
      Planuję zakup złomka - dosłownie. Szukam czegoś w opór taniego do czego mogę podłączyć maszt z widłami.
      Sprzęt będzie pracował pewnie godzinę w tygodniu max. Ma być tanio, ma palić, jeździć, nie połamać się i ma dźwigać..
      I tu zaczynają się schody. Wszystko co dźwigam to palety 1t. Czyli brutto może to ważyć 1030kg a nawet i 1200kg. Podnoszone na wysokość 120cm, więcej nie potrzebuję.
      Potrzebuje czegoś co będzie jeździć po miękkim, po łące itd dlatego zwykłe widlaki odpadają, ewentualnie terenowe ale z nimi jest większy problem. Koszt, koszty naprawy, transport tego itd itp dlatego wolę w ciagnik pójść.
      Co Wy na to? Podejrzewam, że przy takim obciążeniu to maszt obowiązkowo z kółkami by był ciągle podparty. Jakie są Wasze sugestie co do sprzetu i samego ciagnika? Szukałem róznych 4011, C360, C330 .. ostatnio Wladimirca (biegi wsteczne i łatwość przeróbki).
      Jakie macie pomysły i doświadczenia? Da radę to w ogóle przy sprawnej hydraulice? Wiadomo, że kwestia dociążenia przodu obciążnikami będzie dośc istotna. Oczywiście maszt na tył, nie na przód.
      Dzieki
    • Przez Dawidekpl12
      Witam . 
      Moja stara 60 ma już swoje lata i ja to mowie że jest już rozklekotana. Nie opłaca sie robic generalki bo praktycznie byłoby trzeba wszystko wymienić. Planowalem sprzedac ja w całosci lub na części gdyż silnik jeszcze jest nie zły. Pytanie mam jednak co do zastępcy owej 60 . A więc poszukuje ciągnika do prac lekkich gdyż mam renault 751.4s która orkę i cięższe prace polowe bierze na swe ramiona ,a mi byłby potrzebny ciągnik do kosiarki, obornika itd. Mój budżet to ok 12 tys zł. Myslałem nad druga renowka tylko bez przedniego napedu np 451 , 651. Tylko że ich mankamentem jest to że maja 1 pompę a ogolnie to u nas w naszych okolicach pożycza sie przyczepy . Boje sie o mieszanie oleju i potem problemy ze wspomaganiem itd. Do tej pory do renowki nic na hydraulike nie czepialem wiec nie wiem jak wyglądaja te sprawy bo zawsze 60 sie czepialo do kipra itp. 
      Z góry dzięki
    • Przez arty
      Co polecacie mam ok5ha, teren gorzysty, moze uda sie starac o premie 60tys na modernizacje gospodarstwa cztli na ciagnik.... z tego co sie dowiedzialem do 10ha dotacja moze byc na ciagnikdo 45kM wstepnie rozeznalem sprawe i wiekszosc ciagnikow tej mocy kosztuje okolo 100tys,-  troche za duzo... moge wydac max 70-80 tys przy dotacji 60tys.... przydalby sie przedni napęd i kabina, w tej cenie jak na razie znajduje Farmtrac Heritage 6045, Farmtrac 6050, ale ten ma juz 48kM inie wiem czy sie zalapie na dotację... Do tej pory użytkuję 60 letniego zetora 3011....Co polecacie???
    • Przez Bartek1888
      Siemka czy są tu użytkownicy maszyn fendt 105ls bądź 106 ls ? Mam pare pytań 
    • Przez piotersss
      Witam. Potrzebuje opinie na temat firmy agrigroup w dziewulach. Mają tam spory wybór ciągników. Poszukuję ceresa 345 bądź 340 w pełni mechaniczny, jeśli ktoś ma to proszę o opinie i jak jest ze spalaniem .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj