Skocz do zawartości
MaTiOs95

Zetor 8245 dym z filtra powietrza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
MaTiOs95    0

Witam.

Ostatnio jadąc zetorkiem zgasł mi bo chyba było mało paliwa no to wlałem odpowietrzyłem i do zapalania a zaczał lecieć dym z filtra powietrza taki niebieski czarny a zetor nie zapalił i teraz nie wiem czy to wina układu paliwowego czy czego. Zacznę czyścić filtr powietrza może pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Najprawdopodobniej pękła sprężyna zaworowa albo zawór się wypalił.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MaTiOs95    0

Nie wiem co dokładnie było nie tak. Ale wyczyściłem filtr powietrza i wymieniłem olej i jest wszystko ok.

A co może się stać jak wlałem 1 litr oleju do fitra i nie miałem już na dolweke do kreski brakuje jakieś 0.5l do kreski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1897

Filtr nie będzie spełniał swego zadania w 100% jak jest duże zapylenie, kurz, jak mało oleju to zaraz zrobi się kit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

bez problemu tylko nie mieszaj ich razem chociaż nie wiem czy to ma jakieś różnice :P

ja mam silniki zalane shell a filtry pompy superol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlin4    0

Też uważam że przy dużym zapyleniu (tutaj kurz) żaden filtr długo nie pociągnie, warto o tym pamiętać i często sprawdzać czy czasem nie jest konieczna wymiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
    • Przez damiex90
      Tak więc jak w temacie w ciągniku zetor 7211 coś mi stuka, ale tylko i wyłącznie wtedy gdy silnik przez dłuższy czas jest obciążony dajmy na to w orce, talerzówka, ciężki transport. Jeśli podczas wystąpienia zmniejszymy obroty albo się zatrzymamy to objaw ustaje na jakiś czas. Co może być przyczyną? Co to może być?  Jaki może być kosztorys? 
    • Przez andrew176
      Witam Panowie
      Mam problem z ciśnieniem w zetorze 8045
      Silnik po kapitalnym remoncie:
      tuleje, tłoki, wał po szlifie, głowica
      Problem  jest taki że po zapaleniu ciągnika a jest to docieranie ciśnienie jest na poziomie 3,5 po jakimś czasie spada do 1.
      Gdzie szukać przyczyny??
      Dodam że pompa oleju nowa, a filtr mam starego typu, tzw bąk. Gdzieś czytałem, chyba nawet na naszym forum że zmiana filtra na nowego typu czyli podwójny podnosi ciśnienie o 1 atm, ale to raczej tylko sposób na zwiększenie a nie eliminacja problemu.
      Jest też możliwość że wytarty wałek rozrządu, bo ciągnik dostał przez ostatnie lata w "d*pę" a olej już parę lat nie wymieniany.
      Dodam że filtr zakładałem do drugiego ciągnika i w nim jest ok, chyba że ośka w podstawie wytarta ale to sprawdzę suwmiarką.
      Proszę o jakieś rady.
      Pozdrawiam
    • Przez waldek617
      Witam potrzebuje informacji o początku wtrysku w jakim położeniu powinien znajdować się pierwszy tłok podczas początku wtrysku.Bo przez koła zamachowe nie mam jak sprawdzić z tego względu że było kompletowane z kilku ciągników i nie pasuje na znaki.Ostatnio zauważyłem że początek wtrysku idzie gdy tłok ma jeszcze jakieś 15mm do gmp i mi się zdaje że jest cos zle ustawione czy się mylę ? Ciągnik ciepły pali od strzała gdy temperatura spada poniżej 0 złapie za pierwszym obrotem zakręci i zgaśnie .pytam ponieważ odpowiedzi na moje pytanie nie mogłem nigdzie znaleść.
    • Przez Atari
      Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.