bodzioszajs

NH T6.155 -kilka pytań (i ogólnie o NH)

Polecane posty

bodzioszajs    11

Siemka

 

Mam kilka pytań właśnie co do tego NH.

1-w orce kiedy już dojeżdżam do poprzeczniaka i chcę się zatrzymać,po naciśnięciu sprzęgła ciągnikiem tak szarpnie,tak samo przy ruszeniu kiedy je puszcze. Lepiej jest trochę kiedy nie użyję pedału sprzęgła tylko przy rewersie przestawię wajchę na Neutral,ale też lekko szarpnie. Czy to kwestia regulacji sprzęgła ? Sprawdzałem na wolniejszych biegach i jest podobnie.

 

2-Jakie są najbardziej ekonomiczne obroty w orce ? Ja staram się jeździć tak na tych 1800

 

3-jak ustawić zegar bo na razie nie mogę się w nim obczaić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel97    4

Ja mam NH T6030RC i rewers nie szrapie. Zrób tak jak pisze @qazi. Co do obrotów to tak 1700-2000, nie przekraczaj 2000, na 1700 będzie ekonomicznie i w miare szybko. Cd. zegaru to w instrukcji powinno pisać, a jak nie to za pomocą tych przycisków dwóch co są pod nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzioszajs    11

Serwis ma przyjechać po 50 mth,więc już niedługo bo ma już nastukane 27mth. No właśnie 2000 nie przekraczam :)

Własnie ja nawet nie wiem gdzie jest ten zegar :D bo na tych wyświetlaczach pod zegarami mam tak:

lewy-prędkość

środkowy-to jest z tym położeniem tylniej hydraulniki (wiadomo o co chodzi)

prawy-poziom AdBlue.

I te starsze modele bez AdBlue mają tam zegarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawido1352    7

Dokładnie sprzegło do kalibracji i będzie git;). Miałem tak samo w moim NH t6.120 i serwis przyjechał i jest malina :D. A w orce jeżdżę na 1700 obrotach. Na 10 lub 9 biegu w zależności czy ma ciężko czy nie :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekcnh1    0

kalibracjie sprzęgła w moim t5050 robie ja sam i zajmuje to 10 min. z instrukcjią:) zalecane jest co 600 mth. tymbardziej jak szarpie trzeba zrobić.

 

a jaką masz skrzynie? i ile cie ten ciągnik kosztował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    20

Zegarek był w serii t6000, w nowej t6 jest tam teraz poziom adblue, a po zegarku zostały tylko przyciski xD


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

A jak się robi tą kalibrację w nh t6030 skrzynia 16x16?

 

 

Z tym pytaniem to nie do tego tematu.

Spróbuj zadać to pytanie w odpowiednim temacie to może pogadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj