Skocz do zawartości
bodzioszajs

NH T6.155 -kilka pytań (i ogólnie o NH)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ogolnie
bodzioszajs    4

Siemka

 

Mam kilka pytań właśnie co do tego NH.

1-w orce kiedy już dojeżdżam do poprzeczniaka i chcę się zatrzymać,po naciśnięciu sprzęgła ciągnikiem tak szarpnie,tak samo przy ruszeniu kiedy je puszcze. Lepiej jest trochę kiedy nie użyję pedału sprzęgła tylko przy rewersie przestawię wajchę na Neutral,ale też lekko szarpnie. Czy to kwestia regulacji sprzęgła ? Sprawdzałem na wolniejszych biegach i jest podobnie.

 

2-Jakie są najbardziej ekonomiczne obroty w orce ? Ja staram się jeździć tak na tych 1800

 

3-jak ustawić zegar bo na razie nie mogę się w nim obczaić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanekdeutz    38

2) Najlepsze obroty wg mnie to 1700 , jest wtedy ekonomicznie a jak lekko się przydusi to nic się nie stanie przecież.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

rewers do kalibracji jest więc dzwoń po serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel97    4

Ja mam NH T6030RC i rewers nie szrapie. Zrób tak jak pisze @qazi. Co do obrotów to tak 1700-2000, nie przekraczaj 2000, na 1700 będzie ekonomicznie i w miare szybko. Cd. zegaru to w instrukcji powinno pisać, a jak nie to za pomocą tych przycisków dwóch co są pod nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzioszajs    4

Serwis ma przyjechać po 50 mth,więc już niedługo bo ma już nastukane 27mth. No właśnie 2000 nie przekraczam :)

Własnie ja nawet nie wiem gdzie jest ten zegar :D bo na tych wyświetlaczach pod zegarami mam tak:

lewy-prędkość

środkowy-to jest z tym położeniem tylniej hydraulniki (wiadomo o co chodzi)

prawy-poziom AdBlue.

I te starsze modele bez AdBlue mają tam zegarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawido1352    7

Dokładnie sprzegło do kalibracji i będzie git;). Miałem tak samo w moim NH t6.120 i serwis przyjechał i jest malina :D. A w orce jeżdżę na 1700 obrotach. Na 10 lub 9 biegu w zależności czy ma ciężko czy nie :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekcnh1    0

kalibracjie sprzęgła w moim t5050 robie ja sam i zajmuje to 10 min. z instrukcjią:) zalecane jest co 600 mth. tymbardziej jak szarpie trzeba zrobić.

 

a jaką masz skrzynie? i ile cie ten ciągnik kosztował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    19

Zegarek był w serii t6000, w nowej t6 jest tam teraz poziom adblue, a po zegarku zostały tylko przyciski xD


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    17

A jak się robi tą kalibrację w nh t6030 skrzynia 16x16?

 

 

Z tym pytaniem to nie do tego tematu.

Spróbuj zadać to pytanie w odpowiednim temacie to może pogadamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez gr_rat
      Witam taki problem w nh tsa tylne górne lampy robocze zapalają się same po włączeniu świateł pozycyjnych . Gdy włączę te halogeny włącznikiem świecą mocniej . Gdzie szukać ?
    • Przez Maciek_hehe
      Witam jak jakis inny sposób na zaradzenie problemu skrzypiącego amortyzatora kabiny niż wymiana go?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.