Skocz do zawartości

Polecane posty

K100    96

Moze komuś się przyda

 

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.

1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia

1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania

1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach

1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)

1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.

1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

 

2-2....problem z czujnikiem pozycji

2-3....problem z czujnikiem głębokości

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.

2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

 

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)

3-2...problem z lewym czujnikiem draftu

3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania

3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    96

nie kolego jesteś w błedzie

dostałem na meila od znajomego

bo walcze od 5dni z ehr-em w mf8160

 

jak nie potrzebne toprosze o usuniecie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian20    21

Krótko zwięźle i na temat. Dodam tylko , że chodzi o częstotliwość migania lampki ostrzegawczej na panelu EHR ( !) . Dobry pomysł ,żeby założyć odzielny post z tą informacją w tytule. Często brakuje zwięzłej informacji własnie w tytule aby szukający nie musiał czytać całego forum gdy zazwyczaj potrzebuje bardzo szybkiej informacji.

Edytowano przez marian20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3xmen    0

A co to oznacza w 6160 jeśli po włączeniu zapłonu na wyświetlaczu prędkościomierza pojawia się liczba 86. Czy to jakiś kod błędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorian41    0

Witam

Proszę o pomoc, jak odczytać kody błędów?Mam MF 6160.

Po włączeniu podnoszenia zapala się na chwilę kontrolka "!" potem gaśnie i zapala się już na stałe "!"

W tym czasie kilkakrotnie migają diody od opuszczania i ta po lewej chyba od amortyzowania po podniesieniu.

Co to za przyczyna

 

Trochę pogrzebałem i wyszło mi kod 2-7

Sprawdziłem miernikiem napięcia i wszystko OK.

Poza pinem 15 czy 16 w centralce sterującej ale tam nie ma żadnego przewodu więc pewnie nie było.

Jak przekręce kluczyk nadal migają od amortyzacji i opuszczania.

Dopiero po odpaleniu i przegazowaniu te kontrolki nikną i zapala się ta z wykrzyknikiem.

Na krótko elektrozawór pracuje dobrze.

Ręcznie wciskałem i podnosi, po podaniu napięcia też pracuje dobrze.

Pomocy!!! już nie mam nerw do tego Ferdka.

Edytowano przez pretorian41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pretorian41    0
Napisano (edytowany)

Tak, udało się.

Wyszło na to, że zaciął się rozdzielacz do kipowania przyczepy.

Przez przypadek miałem do wywiezienia trochę piachu.

Po wykipowaniu przyczepy wszystko się uspokoiło.

Po jakimś czasie miałem podobne objawy.

Wystarczyło ruszyć dźwignią od rozdzielacza.

Edytowano przez pretorian41

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Art    1

przepala mi się bezpiecznik od EHR ten przy filtrze powietrza , po włożeniu nowego po paru minutach jest spalony , co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    16

Tym napięciem zasilany jest panel sterujący oraz czujnik pozycji i czujniki siły uciągu. I najprawdopodobniej w obwodzie zasilania czujników trzeba szukać zwarcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    146

możesz też odłączać po kolei czujniki ale pewno gdzie$ woda wlaz£a albo się przetarło coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam8550    14

mam problem z mf-em 3085 mianowicie po odpaleniu cały czas swieci sie dioda od opuszczania na kazdej pozycji a podnosnik wgl nie reaguje, mial ktos podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    131

Na rozdzielaczu przy lewym kole czyli po przeciwnej co filtr hydrauliki dla jasności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Mam pytanie, czy po każdym odpaleniu trzeba odblokowywać podnośnik i jaka jest kombinacja, chodzi o serię 61xx, 81xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    16

Standardowo, po każdym odpaleniu należy odblokować podnośnik. Wystarczy przełącznik podnoszenia/opuszczania ustawić na neutral, a następie na podnoszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Dzięki. Chociaż w ciągniku który wczoraj oglądałem podnośnik nie chciał zadziałać z innego powodu. Wykrzyknik sygnalizował błąd 1-5 i to pewnie było to (przyciski na błotnikach) bo ciągnik stoi na polu i ma uszkodzone przyciski. Fajnie że @K 100 udostępnił kody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    16

Jeśli pokazuje się błąd z grupy pierwszej, to podnośnik w ogóle się nie uruchomi. W przypadku błędów z grupy drugiej, podnośnikiem można sterować z błotników, ale nie da się odblokować panelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K100    96

Są ukryte -awaryjne przyciski do podnośnika żeby podnieść maszynę i zjechać z pola...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Czy jak pokazuje błąd 15 to przyczyny szukać w samych przełącznikach czy w instalacji łączącej przełączniki ze sterownikiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×