gaga195

Mój pronar 82sa turbo+ kilka modyfikacji

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TomaszekLub    0

Już któryś przypadek niestety.O chłodnice nie pytam bo na pewno czyściłeś (obie) dokładnie,traktor nie stary więc w środku nie powinna być zakamieniona podobnie jak blok chociaż pewności nie ma więc do sprawdzenia,jak jest ok to wina może leżeć po stronie termostatu,nie otwiera się do końca i nie ma pełnego obiegu.Od dawna są objawy gotowania się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    44

Termostat wymieniony, uszczelka pod głowicą też kąty wtrysku sprawdzone mam tak praktycznie od nowości.

CHŁODNICE OBIE? co to znaczy? tam są 2? ;p Bo wiem że jest nagrzewnica, chłodnica oleju i cieczy. coś jeszcze jest?

Ma ktoś patent na wsadzenie większej chłodnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszekLub    0

Chodziło mi właśnie o tą olejową czasami potrafi w kurz obrosnąć;-p Od nowości mówisz hmm to chyba tylko zostają osłony maski.Mój drugi z kolei kuzyn miał podobny problem jeszcze na gwarancji wymieniali mu chłodnice,uszczelkę pod głowicą chyba ze dwa razy,termostat nawet pompę wody i nic ale nie odpuścił,po którejś wizycie chłopaki serwisanci pomyśleli o tych osłonach właśnie i trafili,od tamtej pory mówi,że spokój.Może warto spróbować;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszekLub    0

No właśnie;-p to takie które całkowicie osłaniają silnik od przodu maski aż po kabinę i od góry maski do ramy tak,że w ogóle nie widać silnika jak w JD np.Na wysokości rozrusznika mniej więcej są otwory(skrzela) przez które wylatuje powietrze,hmm jak mi się uda to do Poniedziałku wrzucę foto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaga195    44

ja mam samą maskę nie posiadam bocznych osłon jak w 82tsa czy 1025a :) ja mam 82SA czyli silnik z boku golas ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

wywal termostat i po problemie bedzie. U mnie w 82 SA jak bym go nie pilowal jezeli chlodnica nie jest przyslonieta to max 60-70 * silnik ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Chudy44
      witam! mam pytanie chciałbym przerobic mojego MF 3080 rok 1986 typ sil:A6.354 na turbo:D
      co musze zmieniac w silniku?? tłoki korbowody walek rozrządu moze cos z głowiaca? wał korbowy?
      czy moze bez niczego turbo zalozyc??
      prosze o jakies wskazówki:P
      dzieki mam 20 ha
    • Przez misieq
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam takie pytanie dotyczące wyżej wymienionego typu silnika tak jak w temacie: dlaczego w kolektorze ssącym zamontowano tam nagrzewnicę przez którą płynie płyn chłodzący silnika. Co może spowodować wymontowanie tej nagrzewnicy, jakie ona ma znaczenie. Zgóry dziękuje za zainteresowanie. Pozdarawiam.
    • Przez MafiaRuszkowo
      Witam. Wiem że to jeszcze nie czas na opryski ale chcę znać wasze opinie na temat tych dwóch oprysków. Który z tych 2 polecacie na chwasty w jęczmieniu jarym i dlaczego ?
    • Przez Dakota5a
      Witam, jestem nowym użytkownikiem fendta 714, orientuje się ktoś odnośnie używania sprzęgła turbo, kiedy używać, do czego jest przydatne, czy może cały czas na nim jeździć gdyż jak uruchamiam traktor to od razu się załącza. Dziękuję z góry za odpowiedź 
       
    • Przez Tomasz3p
      Otóż panowie mam taki problem silnik w mtz tej zimy zrobiny a olejenie jest słabsze jak przed remontem nawet nie spadało. Gdy silnik jest zimny to jest 4atm ale gdy się nagrzeje do 80-90°C to spada poniżej 1atm a prawie i na zero. Filtr mam stary odśrodkowy bąk pompe oleju mam nową wał jest nominalny tyle że po szlifie i czy to możę aż tak wpływać na to ciśnienie oleju?
      Kolejna rzecz to gdy się nagrzejo to nie da rady odpalić, gdy trochę postoji to odpali. Na zimnym silniku nie ma tego problemu. Czy to wina rozrusznika, akumulatorów czy z silnikiem coś się dzieje
      I ostatnie to turbina pluje olejem to już druga, turbina jest białoruska. Pierwsza pluła oddałem na gwarancję, ledwo uznali ale jest dali drugą która chyba też pluje. I czy one wszystkie takie dobre są?
      Jeszcze muszę sprawdzić czy z filtra powietrza nie ciągnie oleju. 
      Dzięki za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj