celmer5

Halogeny w T25

Polecane posty

celmer5    10

Co myślicie o tym temacie ???;) Zdarza mi się pracować władkiem np do god 23 <_< i to nieraz turem gdy układam np bele słabo widać :( wtedy by się przydały powiedzcie najlepiej jakie te halogeny ???(dajcie jakiś link) bo bym chciał u góry na kabinie 2 do przodu i 2 do tyłu ;) pod co podłączyć i jak jest lepiej zamontować żeby ustawiać np do góry i do dołu :) czy lepiej jest zamontować żeby ustawiać szerokość oświetlania :) ??????? :D POZDRAWIAM B) PISZCIE SWOJE PORADY :lol: !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Np. taka lampa (chodzi mi o kształt) według mnie świecą lepiej niż te prostokątne http://allegro.pl/lampa-robocza-halogenowa-halogen-h3-okazja-tanio-i2597837357.html

 

Pewnie masz ruską instalację. Też właśnie będę zakładał halogeny ale tylko na przód i chyba podłączę w taki sposób. Musisz mieć plus w instalacji żeby się do niego podłączyć albo weź z akumulatora ostatecznie. Ja dokupiłem gniazdo bezpieczników chyba od c-360 ale jakoś nie spotkałem się z takim w tym ciągniku ale mniejsza z tym. Potem z tego plusa podłączasz do tych bezpieczników a od bezpieczników przez włącznik i do halogena. Jeśli napisałem coś nie tak niech mnie ktoś poprawi.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam- Iwany tak duże, jak i małe mają alternatory, nie wiem jak z modelami z przed lat 80 ale po 80-tym roku nie spotkałem się i nie słyszałem, aby miały prądnice, jedyna moja obawa bo też mam halogeny w Iwanku, to zamontowanie przekażników bo może palić przewody i włączniki.Nie mam u siebie przekażników to przewody robią się gorące, no i włączniki musiałem zmienić na większą moc, bo je spaliło a mam tylko 2 szt..Może w tym zakresie ktoś z elektryków się wypowie, jakie typowe włączniki itd. zastosować aby to było bezpieczne, bo przy czterech halogenach, jak bez przerwy długo będą świecić, może zapalić się instalacja.Uważam że moje obawy wtym zakresie są podstawne, ale jak mówię może ktoś kto posiada większą wiedzę niech zajmie swoje stanowisko w tym temacie.Pozdrawiam :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Władek zawsze miał alternator. Ten starszy model miał bodajże 600W, a nowszy 700W, a teraz robia takie 1400W. Można spotkać na alletanio :D

Instalację zrobili pod standardowe światła, tylko te nowe przełączniki mają plastikowe części.

 

Czy to jest takie trudne poprowadzić kilka przewodów 3mm2 , dać kilka przekaźników i przełącznik?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam -pamiętam że właśnie te starsze roczniki miały dość duże regulatory napięcia, oraz innego typu alternatory i więcej przewodów wychodziło z alternatora, ja mam z dwoma przewodami a sąsiad w swoim na trzy wyjścia, powiem że nie każdy wie jak sobie poradzić z podłączeniem przekażników :rolleyes: Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Też nie spotkałem się z prądnicą we władku. A te w okolicach 80 roku 82 mieli alternator a z niego wychodziło 5 kabli i zewnętrzny regulator napięcia.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

No właśnie do końca nie byłem pewny ale wydawało mi się że gdzieś się spotkałem z pięcioma kablami na altku :) Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj