Skocz do zawartości
NHT5040

Z jaka siłą dokręcić głowicę w Case International 695 XL?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
NHT5040    0

Witam

Chciałbym się dowiedziec z jaka Z jaka sila dokrecic Glowice w case international 695 xl.Jesli ktos wie to prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Zużyte pierścienie i tuleje w silniku, to jest najczęstsza przyczyna .

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

W tym silniku pierścienie zgarniające są kilkuelementowe-skladane, 2 blaszane pierścionki, sprężyna rozporowa i nośnik, no chyba że to już zamiennik jednolity z bebco to lipa... do rzeczy, te pierścienie są niewyobrażalnie lepsze, lecz gdy wyjmie się tlok z cylindra i z powrotem osadzi bez zmiany pierścieni te pierścienie się "rozłażą', następny problem to zasyfiony silnik, często po wymianie oleju na lepszy który wymyje co nie co z silnika, te pierścienie zaklejają się kiślem-smołą wypłukaną z silnika.

Następna rzecz, ten silnik posiada uszczelniacze trzonków zaworowych, cena jednego ok 3zł, pewnie też są twarde.

 

Co do momentów to ja dokręcałem na ok 160Nxm, ten silnik ma sporą głowicę i szpiki ok 14mm, mokre tuleje więc nic się nie pokosi.

 

Też tak kiedyś miałem, wymień pierścienie i te uszczelniacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkadian12    0

Witam

Do bobytempelton

Proszę o informacje jak bardzo pomogła wymiana pierścieni uszczelnień zaworów case.

O ile spadło branie oleju i czy zwiększyła się siła ciągnika

 

 

Pozdrawiam

Arek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×