Skocz do zawartości
raptownywaldek

Jaki traktor John Deer kontra Fendt 936Vario .

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt

Jak w temacie czy ktoś posiada takiego Johna Deera w Polsce chętnie bym sprawdził jego osiągi Mój do dyspozycji lekko ulepszony mocowo o ok 60KM

ppzdrawiam

 

Chodzi o John Deera 9250

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kerag    3

Fantazję gościu Ty to masz :).

936 nawet jak masz stuningowany na 420km to góra z czym sie możesz porównywać z JD 8430.

 

9520 tego 936 targał by jak mokra szmate .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwestia spotka drogi panie.Tu nie tak moc się liczyć a właściwe przełożenie.Nie mów mi co by zrobił z moim bo nie jeden już się zdziwił.Jak sam wiesz do kwestii doboru sprzętu podchodzę raczej profesjonalnie.Tu rozdział siły na kołach ma kluczowe znaczenie.Mam jednego amerykańczyka i powiem tylko tyle, że pomimo mocy 110 im (obecnie zmieniona na 150km)w polu tego nie widać..Jak każdy potrafi tylko buksować a nie ciągnąć.W tej klasie maszyn mierzyłem się z Chelengerem o ile wiesz jak to chociaż wygląda.Moc większa o 105 KM i nie dał rady.Znajomy tylko się zaśmiał z góry siedział,że przegra.Już zamówił gościa który zmieni mu oprogramowanie skrzynki biegów.

Z ciekawości ile ważny ten John?Bo chyba może tak być, że moc mu ucieka na dokonanie samego oporu toczenia.Resztą nie sądzie by mógł nawet nim wystartować bo wcześniej trzeba go mieć.Po co się udzielasz.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dane katalogowe

 

John Deer 8430. Fendt 939 Vario

moc nominalna 97/68EC 330KM/243KW. 376KM/276KW

moc nominalna ECE-R24 320KM/236KW. 360KM/265KW

 

moc maksymalna 97/68EC 360KM/265KW. 396KM/291KW

moc maksymalna ECE-R24 350KM/258KW. 390KM/287KW

 

:Maksymalny moment obrotowy.

1534Nm przy 1600obr/min. 1547Nm przy 1450obr/min

 

zapas momentu obrotowego 40% 31%

Skrzynka biegów Auto Powr bezstopniowa Vario bezstopniowa

 

 

Masa wg DIN 70020 11770kg. 10830kg

Udzwig na jaki 11762 kg kat 4. na przegubach 11800 daN

 

 

Obecnie po.1 stopniowym (1 faza) tuningu i optymalizacji mocy Fendt na hamowni osiągnął 1860 Nam i moc 457 KM.2 faza lub jak kto woli etap wiąże się z koniecznością rozbierania silnika. Pod koniec roku ma być zmienione nowe turbo lub dołożone drugie nieco słabaze.Ma to na celu poprawienie charakterystyki dolnego momentu obrotowego.Obecnie do ciężkich prac polowych są doczepiane bliżniaki choć wzrasta spalanie.Zbytnio nie ma poprawy siły ciągu a już bardzo widoczne jest poprawie nie samego prowadzenia brak buksowania kół napędowych j zapadania maszyny.Nie ma też zbytniego ugniatania gleby.Modyfikacja srerownika skrzynki biegów za jakiś czas obecnie nie znam nikogo kto by się w chwili obecnej chciał podjąć .44tuning.pl pracuję nad tym silnie i oby nie zapeszać.

Spalanie pomimo.wzrostu mocy na poziomie fabrycznym 195gkWh.Więc się opłaca zdecydowanie.

Nie ma sensu kupować mocniejszych maszyn skoro można prawie każda zmodyfikować o tyle co mocniejsza kolejna wersja nie płacąc tych kilkudiesięciu rys zł za wersję fabryczną.Wszystko co amerykańskie mocowo jest dobre na papierkj na hamowni nieco inaczej to wygląda około 15 KM ucieka.Prawie idealnie mocowo wygląda to w Valtrze ale jak wiadom co skandynawowie robią zawsze solidne i nie oszukane.Przynajmniej wersje na tamten ryneOdpowiadam na pytania zadane w mailach przez urzytkowników forumk.Podobnie jak z autami co rynek to inaczej.Inaczej na rynek europejski a inaczej na rynek azjatycki

Odpowiadam na zapytania 3 użytkowników tego portalu myślę,że zaspokoiłem ich ciekawość i serdecznie ich pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kerag    3

Wytłumacz mi co oznacza pojęcie ,,Tu rozdział siły na kołach ma kluczowe znaczenie." ??

 

Jaki challenger przegrał z 939 ? Chcesz mi wmówić że 20 tonowy traktor przegrał z 11 tonowym :) ?

 

Co Ty za brednie z tym spalaniem na poziomie 195g/kWh piszesz ? - http://www.dlg-test....936VarioSCR.pdf

 

Udzielam się bo to jest forum do dyskujsi - dyskutuj na argumenty a nie na racje. po drugie ty nie masz i się udzielasz to dlaczego ja nie mogę ?

Edytowano przez kerag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To może coś z innej polki? spróbuj Case Quadtrack STX 600

 

I wysłałem ci wiadomość na PW

Edytowano przez JakubK203

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dobra, ale chyba zauważyłeś ze jelonek podskakiwał? Co pozwalało fendt'owi podciągnąć go do tylu? Tak jak ci mówiłem, sprawdź swojego fendt'a vs Case STX 600, ma te 120km więcej od twojego 939 i jest na gąsienicach...

 

A z tym Challengerem, pictures or it never happened :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to by z traktora zrobić potwora choć po części mam już nawet kilku sponsorów którzy z nieprzymuszonej woli chcą pomóc.

Jak zmierzyć się z tym traktorem skoro nie ma go w kraju.Mój zaufany handlowiec od wszystkiego popyta.Sama widzisz, że to co duże lub nieco tylko większe nie zawsze lepsze.Bez urazy ja też zakładam podwójne koła jak potrzebne.Jelonek podskakiwał bo miał właśnie podwójne koła i zły rozkład masy.To nie Subaru niestety lub Porsche.Dlaczego Fendt nie podskakiwał mimo, że z przodu balastu nie było.Dopracowana skrzynia biegów wiedzie prym.Mam przecież nowego Jelonka małego co prawda ale daję on radę przy odśnieżaniu dróg(świadczę usługę dla gminy).To co ma dobre to tylko ogrzewanie.

Tu Fendt daaaleko w tyle.

Pozdawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Dobra, ale chyba zauważyłeś ze jelonek podskakiwał? Co pozwalało fendt'owi podciągnąć go do tylu?

 

bo w przeciąganiu, nie jest najważniejsza moc,ale masa do tego odpowiednio zbalastowana, ciśnienie w oponach, bo z gąsienicami to różnie bywa :) Tu taki Challenger

 

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×