Skocz do zawartości
raptownywaldek

Jaki traktor John Deer kontra Fendt 936Vario .

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt

Jak w temacie czy ktoś posiada takiego Johna Deera w Polsce chętnie bym sprawdził jego osiągi Mój do dyspozycji lekko ulepszony mocowo o ok 60KM

ppzdrawiam

 

Chodzi o John Deera 9250

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kerag    3

Fantazję gościu Ty to masz :).

936 nawet jak masz stuningowany na 420km to góra z czym sie możesz porównywać z JD 8430.

 

9520 tego 936 targał by jak mokra szmate .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwestia spotka drogi panie.Tu nie tak moc się liczyć a właściwe przełożenie.Nie mów mi co by zrobił z moim bo nie jeden już się zdziwił.Jak sam wiesz do kwestii doboru sprzętu podchodzę raczej profesjonalnie.Tu rozdział siły na kołach ma kluczowe znaczenie.Mam jednego amerykańczyka i powiem tylko tyle, że pomimo mocy 110 im (obecnie zmieniona na 150km)w polu tego nie widać..Jak każdy potrafi tylko buksować a nie ciągnąć.W tej klasie maszyn mierzyłem się z Chelengerem o ile wiesz jak to chociaż wygląda.Moc większa o 105 KM i nie dał rady.Znajomy tylko się zaśmiał z góry siedział,że przegra.Już zamówił gościa który zmieni mu oprogramowanie skrzynki biegów.

Z ciekawości ile ważny ten John?Bo chyba może tak być, że moc mu ucieka na dokonanie samego oporu toczenia.Resztą nie sądzie by mógł nawet nim wystartować bo wcześniej trzeba go mieć.Po co się udzielasz.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dane katalogowe

 

John Deer 8430. Fendt 939 Vario

moc nominalna 97/68EC 330KM/243KW. 376KM/276KW

moc nominalna ECE-R24 320KM/236KW. 360KM/265KW

 

moc maksymalna 97/68EC 360KM/265KW. 396KM/291KW

moc maksymalna ECE-R24 350KM/258KW. 390KM/287KW

 

:Maksymalny moment obrotowy.

1534Nm przy 1600obr/min. 1547Nm przy 1450obr/min

 

zapas momentu obrotowego 40% 31%

Skrzynka biegów Auto Powr bezstopniowa Vario bezstopniowa

 

 

Masa wg DIN 70020 11770kg. 10830kg

Udzwig na jaki 11762 kg kat 4. na przegubach 11800 daN

 

 

Obecnie po.1 stopniowym (1 faza) tuningu i optymalizacji mocy Fendt na hamowni osiągnął 1860 Nam i moc 457 KM.2 faza lub jak kto woli etap wiąże się z koniecznością rozbierania silnika. Pod koniec roku ma być zmienione nowe turbo lub dołożone drugie nieco słabaze.Ma to na celu poprawienie charakterystyki dolnego momentu obrotowego.Obecnie do ciężkich prac polowych są doczepiane bliżniaki choć wzrasta spalanie.Zbytnio nie ma poprawy siły ciągu a już bardzo widoczne jest poprawie nie samego prowadzenia brak buksowania kół napędowych j zapadania maszyny.Nie ma też zbytniego ugniatania gleby.Modyfikacja srerownika skrzynki biegów za jakiś czas obecnie nie znam nikogo kto by się w chwili obecnej chciał podjąć .44tuning.pl pracuję nad tym silnie i oby nie zapeszać.

Spalanie pomimo.wzrostu mocy na poziomie fabrycznym 195gkWh.Więc się opłaca zdecydowanie.

Nie ma sensu kupować mocniejszych maszyn skoro można prawie każda zmodyfikować o tyle co mocniejsza kolejna wersja nie płacąc tych kilkudiesięciu rys zł za wersję fabryczną.Wszystko co amerykańskie mocowo jest dobre na papierkj na hamowni nieco inaczej to wygląda około 15 KM ucieka.Prawie idealnie mocowo wygląda to w Valtrze ale jak wiadom co skandynawowie robią zawsze solidne i nie oszukane.Przynajmniej wersje na tamten ryneOdpowiadam na pytania zadane w mailach przez urzytkowników forumk.Podobnie jak z autami co rynek to inaczej.Inaczej na rynek europejski a inaczej na rynek azjatycki

Odpowiadam na zapytania 3 użytkowników tego portalu myślę,że zaspokoiłem ich ciekawość i serdecznie ich pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kerag    3

Wytłumacz mi co oznacza pojęcie ,,Tu rozdział siły na kołach ma kluczowe znaczenie." ??

 

Jaki challenger przegrał z 939 ? Chcesz mi wmówić że 20 tonowy traktor przegrał z 11 tonowym :) ?

 

Co Ty za brednie z tym spalaniem na poziomie 195g/kWh piszesz ? - http://www.dlg-test....936VarioSCR.pdf

 

Udzielam się bo to jest forum do dyskujsi - dyskutuj na argumenty a nie na racje. po drugie ty nie masz i się udzielasz to dlaczego ja nie mogę ?

Edytowano przez kerag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To może coś z innej polki? spróbuj Case Quadtrack STX 600

 

I wysłałem ci wiadomość na PW

Edytowano przez JakubK203

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dobra, ale chyba zauważyłeś ze jelonek podskakiwał? Co pozwalało fendt'owi podciągnąć go do tylu? Tak jak ci mówiłem, sprawdź swojego fendt'a vs Case STX 600, ma te 120km więcej od twojego 939 i jest na gąsienicach...

 

A z tym Challengerem, pictures or it never happened :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to by z traktora zrobić potwora choć po części mam już nawet kilku sponsorów którzy z nieprzymuszonej woli chcą pomóc.

Jak zmierzyć się z tym traktorem skoro nie ma go w kraju.Mój zaufany handlowiec od wszystkiego popyta.Sama widzisz, że to co duże lub nieco tylko większe nie zawsze lepsze.Bez urazy ja też zakładam podwójne koła jak potrzebne.Jelonek podskakiwał bo miał właśnie podwójne koła i zły rozkład masy.To nie Subaru niestety lub Porsche.Dlaczego Fendt nie podskakiwał mimo, że z przodu balastu nie było.Dopracowana skrzynia biegów wiedzie prym.Mam przecież nowego Jelonka małego co prawda ale daję on radę przy odśnieżaniu dróg(świadczę usługę dla gminy).To co ma dobre to tylko ogrzewanie.

Tu Fendt daaaleko w tyle.

Pozdawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

Dobra, ale chyba zauważyłeś ze jelonek podskakiwał? Co pozwalało fendt'owi podciągnąć go do tylu?

 

bo w przeciąganiu, nie jest najważniejsza moc,ale masa do tego odpowiednio zbalastowana, ciśnienie w oponach, bo z gąsienicami to różnie bywa :) Tu taki Challenger

 

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez temprawg
      Witajcie.
      Stoję przed sporym dylematem.
      Rozglądam się za jakimś ciągnikiem i kosiarką rotacyjną do niego.
      Do tej pory posiadałem łąkę 1 h i w 2014 roku po wkurzeniu się że wiecznie na kolanach trzeba szukać kogoś kto by ją skosił ( ten nie ma czasu, temu szkoda kosiarki, tamten kazał podjechać kiedy indziej bo musi się zastanowić) kupiłem kosiarkę listową CJF wolnobieżną (kosiarka tragedia psuje się co chwilę). 
      W zeszłym roku sytuacja była już inna ponieważ przez suszę to rolnicy bili się o możliwość skoszenia i zabrania siana.
      W tym roku doszło ok 1,5 h rodziców oraz około 1 h siostry. Do tego dochodzi sad.
      Dlatego po tych wszystkich perypetiach doszliśmy do wniosku że czas kupić taki zestaw jak w tytule.
      Super wymagań nie mam ale pewne granice sobie określiłem:
      - ciągnik T25 lub jak się uzbiera C330 (chociaż ceny trzymają się wysoko) - wiadomo że po zakupie na podstawowy serwis i nieprzewidziane wydatki tak samo jak po zakupie samochodu trzeba sobie przeznaczyć około 10 % - 15 % kwoty zakupu.
      - kosiarka rotacyjna (prawdopodobnie do remontu bo wątpię żeby coś sensownego kupić bez wkładu) Z036 lub Z076 nomen omen katalog części do nich opracowałem i sprzedaję.
      No i najważniejsze to dostępność części w przyzwoitych cenach. Nie sztuką jest kupić sprzet, sztuką jest go serwisować nie za kosmiczne pieniądze.
       
      Liczę na waszą pomoc jako osób doświadczonych. 
       
    • Przez rafal2511
      Witam wszystkich
      Przeglądając forum nie znalazłem żadnych ciekawych informacji o JCB Fastrac. Przeglądając allegro znalazłem fajne ich oferty.
      http://otomoto.pl/jc...25-A108355.html
      http://otomoto.pl/jc...15-A117351.html
      No i tu należy zadać sobie pytanie. Czy te maszynki nadają się do pola? Jak sie sprawują w polu w pługu. Widziałem fastraca tylko że młodszy odpowiednik tych modeli (2150) w realu wygląda bardzo fajnie Maja bardzo dobrze rozłożoną masę. Amortyzowaną przednią oś i hamulce tarczowe. Super do transportu ale jak w polu? Jak ze spalaniem na przykład w pługu?
      Proszę o wasze opinie na temat fastraca.
      Pozdrawiam
       
      Jeszcze raz napiszesz tak długiego posta z caps lockiem to uduszę
    • Przez Silver
      Witam!
      Ciągnik z turem 60 - 80 km, który zestaw będzie najbardziej wytrzymału i wygodnie będzie się pracowało przy krowach.
      Chce coś do 120 tys z widłoami/krokodylem i łycha, potrzebny do gnoju tylko z płyty, bel siana słomy ( 700 sztuk) i ośnieżenia drogi 300m dla mleczarni.
      Biorę pod uwagę najbardziej zetora 6441 + trac lift 100 (dlatego taki zeby zmieścić się w kasie a 220 to za duża do proximy) i farmtracka 665dt lub 675dt i pol mot 4, ciekaw jestem jestem zefira i tura 3 z pronaru ( no ale to nowość), nie wiem czy to na 100% z euro 2 a zakupy chce na prow więc po nowym roku czy da się jeszcze kupić pronara 82sa lub farmera z mmz - ale to tak w ostateczności.
      Konkretnie to czy farmtrack czy proxima będzie lepsza do tura tzn przednia oś chyba to samo carraro, ale sprzęgło skrzynia i ukłąd kierowniczy ( w jednym i w drugim podobno nie najwytrzymalszy) zetory również sprzęgło mają delikatne, a może zaryzykować i spróbować tego zefira ( masa ogromna moc duża i przednia oś to też podobno carraro)
    • Przez Suzaku95
      Witam,
      W niedługim czasie myślę o zakupie ciągnika sadowniczego, ostatnio się trochę rozglądałem i znalazłem 2 ciekawe modele JD 5075GN i Claas Nexos 210. Ciągnik będzie głównie pracował przy kombajnie do porzeczki i opryskiwaczu.
      Interesuję mnie opinia użytkowników o powyższych modelach, podobnych do nich lub innych ciekawych ciągnikach tego typu.
    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k120
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.