Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bocianlask

MF 6170 Szybkie pytanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

bocianlask    3

Witam wszystkich serdecznie. Mam do Was szybkie pytanko.

 

Jutro tj. sobota 22.09 wybieram się obejrzeć MF'a 6170.

 

Jak rozmawiałem z facetem przez telefon to powiedział mi ze ten MF ma rewers mechaniczny i elektro-hydrauliczny. Na zdjęciach widać wajchę od mechanicznego jak również od elektro-hydraulicznego.

I tu pojawia się moje pytania.

Czy jest możliwość aby były oba rewersy?

Facet mówił, że elektro-hydrauliczny jest odłączony.

Nie wiem czy czasem nie było coś motane przy nim... wymiana skrzyni?

 

Podpowiedzcie czy wychodziły MF'y 6170 z dwoma rewersami...

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

jak z dwoma?

to nie mozliwe bo jakbys zostawil mechaniczny na pozycji do przodu a elektryczny dal do tylu to co by sie stalo? w bok by jechal? musial miec cos kombinowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bocianlask    3

No właśnie mi się wydaje, że mogła być skrzynia zmieniana na taką z mechanicznym rewersem.

Facet mówił, że jeden rewers jest zawsze odłączony.... działa mechaniczny to nie działa elektrohydrauliczny i na odwrót. Odłączenie jednego z nich następuje manualnie - przez użytkownika....

 

Przejadę się go obejrzeć i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


kravter    36

nie wiem 1 raz o tym slysze

ja widzialem serie 61 z elektro-hyddraulicznym (bez manualnego) albo z manualnym (bez elektro...) wiec nie wiem eby bylo mozliwe aby mial 2 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ALbo się gość nie zna i coś pomieszał albo w traktorze nieżle ktoś namiesał ja bym odpuscił jeśłi jest taki wynalazek w nim :D

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bocianlask    3

Dzięki za odpowiedzi.

Właśnie wróciłem... i powiem szczerze... zmarnowane paliwo i czas.

Ciągnik miał prawdopodobnie wymienianą skrzynie biegów. Orginalnie był na rewersie elektro-hydraulicznym a teraz jest na mechanicznym.

Silnik był na 100% rozbierany... ściągana głowica i miska olejowa.

Zimny czy ciepły strasznie kopci...

A co najciekawsze... stan licznika około 4300 mh...

 

Także poszukiwania nadal trwają....

 

Nie będę zakładał nowego tematu, więc zapytam tutaj...

 

1. Gdzie zmienić obroty wałka z 540 na 1000 i na odwrót? Czytałem na forum, że gdzieś z tyłu przy WOM, ale niestety nie mogę znaleźć... najlepiej gdyby ktoś wstawił fotkę z zaznaczonym przełącznikiem.

 

2. Po obejrzeniu jednego z ciągników na panelu EHR wywala błędy 3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.) i 3-2...problem z lewym czujnikiem draftu, czy wpływają one na działanie podnośnika lub czegoś innego?

 

3. Oglądałem ciągnik z tłumikiem wychodzącym z maski... czy istnieje możliwość założenia tłumika z nowszego rocznika tego przy słupku kabiny?

Edytowano przez bocianlask

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


bocianlask    3

stan licznika pewnie juz 2 albo 3 raz ten sam :P

 

 

Patrząc na to jak dymi i ogólnie jak wygląda to co najmniej 3 raz :P ja to myślę, że poprostu jedyneczkę z przodu "wymazali" :P

Edytowano przez bocianlask

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


bocianlask    3

a moze caly licznik juz kolko zrobil i idzie drugi raz

 

Chyba niezbyt możliwe

99999 chyba by nie zrobił :P

 

Ponowie pytanka bo może być ich nie widać :P

 

"Nie będę zakładał nowego tematu, więc zapytam tutaj...

 

1. Gdzie zmienić obroty wałka z 540 na 1000 i na odwrót? Czytałem na forum, że gdzieś z tyłu przy WOM, ale niestety nie mogę znaleźć... najlepiej gdyby ktoś wstawił fotkę z zaznaczonym przełącznikiem.

 

2. Po obejrzeniu jednego z ciągników na panelu EHR wywala błędy 3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.) i 3-2...problem z lewym czujnikiem draftu, czy wpływają one na działanie podnośnika lub czegoś innego?

 

3. Oglądałem ciągnik z tłumikiem wychodzącym z maski... czy istnieje możliwość założenia tłumika z nowszego rocznika tego przy słupku kabiny?"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

u mnie obroty walka zmienia sie tak

po prawej strony w srodku kabiny kolo tylnej szyby

 

jak zobaczyles te bledy? u mnie chyba cos jest z tymi czujnikami bo jak mam na ehr pokretlo od wysokosci na max to ehr warjuje np nie opusi do konca tylko do polowy i mroga kontrola ale opusci i nastepnym razem juz nie ale jak mam nastawione na 3/4 to pokretlo to ehr juz dziala git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bocianlask    3

Jeśli chodzi o obroty wałka to z tego co wyczytałem na forum to ten przełącznik przy szybie jest tylko informacją dla komputera - wyświetlania na tablicy, lecz mogę się mylić.

 

U ciebie po przełączeniu tego guzika zwiększają się obroty? w tym ciągniku co oglądałem to "na oko" obroty się nie zmieniły

 

Błędy sprawdzasz migającą diodą... np 3 mignięcia przerwa 2 migniecia czyli błąd 3-2. Dioda znajduje się po prawej stronie pokręteł... taki trójkąt z wykrzyknikiem.

 

Z tego co wyczytałem na innnym forum to kody błędów są następujące:

 

Kod:

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.

1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia

1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania

1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach

1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)

1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.

1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

 

2-2....problem z czujnikiem pozycji

2-3....problem z czujnikiem głębokości

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.

2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

 

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)

3-2...problem z lewym czujnikiem draftu

3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania

3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

to u mnie bedzie to

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości. bo wlasnie cos z wysokoscia u mnie jest ;)

 

u mnie sie zmieniaja obroty walka :P

ja wiem ze wychodzily takie z manualna zmiana przez dzwignie z tylu ciagnika po lewej stronie patrzac od tylu i z elektryczna czyli ten przelacznik

ja mam 8120 i mam wlasnie ten przelacznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bocianlask    3

no to możliwe, że i w tym co oglądałem jest przełącznik elektryczny... a poprostu nie jestem w stanie bez maszyny rozroznic obrotów....

 

jak już jesteśmy na temacie wałka to mam jeszcze pytanko. Jak włączysz wałek bez obciążenia i na wolnych obrotach to słyszysz stuki z tyłu ciągnika przy wałku? jak doda się gazu to stukanie znika.... Sprzedawca mówił, że to normalne w tych modelach... ale sprzedawca może ściemniać aby sprzedać maszyne....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

w 8120 nawet ci nie powiem bo on nie robi nic z walkiem

ale w 3630 jak sie zalancza to stuknie i odrazu przestaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bocianlask    3

w 8120 nawet ci nie powiem bo on nie robi nic z walkiem

ale w 3630 jak sie zalancza to stuknie i odrazu przestaje

 

 

 

To nie wiem.... w tych co oglądałem to stukało cały czas na wolnych obrotach... jak się gazu dodało to przestawało....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach






bocianlask    3

czyli wszystko przede mną :P

Mam nadziję, że jak najszybciej znajdę coś wartego swojej ceny i odpowiadającego mi....

Jak szukałeś to masz może jakieś namiary w okolicach woj. łódzkiego na jakiś handlarzy? Czy wszystko z allegro szukałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kravter    36

powiem tak

jezdzilem z pol roku po lubelskim i nic nie znalazlem az przed zniwami pojechalem pod niemiecka granice i tam znalazlem swojego ;)

 

namiarow nie mam bo to z allegro bylo :P ale zeby kupic cos dobrego u handlarza to trzeba pojezdzic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kravter    36

na wszystko trzeba czasu ;)

claasa 96 tez z pol roku szukalem :D

ale jest tez i czasem szczescie np

stoll v202 pojechalem ogladac pierwsza sztuke i go kupilem hehe ;)

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×