Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bocianlask

MF 6170 Szybkie pytanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bocianlask    3

Witam wszystkich serdecznie. Mam do Was szybkie pytanko.

 

Jutro tj. sobota 22.09 wybieram się obejrzeć MF'a 6170.

 

Jak rozmawiałem z facetem przez telefon to powiedział mi ze ten MF ma rewers mechaniczny i elektro-hydrauliczny. Na zdjęciach widać wajchę od mechanicznego jak również od elektro-hydraulicznego.

I tu pojawia się moje pytania.

Czy jest możliwość aby były oba rewersy?

Facet mówił, że elektro-hydrauliczny jest odłączony.

Nie wiem czy czasem nie było coś motane przy nim... wymiana skrzyni?

 

Podpowiedzcie czy wychodziły MF'y 6170 z dwoma rewersami...

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

jak z dwoma?

to nie mozliwe bo jakbys zostawil mechaniczny na pozycji do przodu a elektryczny dal do tylu to co by sie stalo? w bok by jechal? musial miec cos kombinowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

No właśnie mi się wydaje, że mogła być skrzynia zmieniana na taką z mechanicznym rewersem.

Facet mówił, że jeden rewers jest zawsze odłączony.... działa mechaniczny to nie działa elektrohydrauliczny i na odwrót. Odłączenie jednego z nich następuje manualnie - przez użytkownika....

 

Przejadę się go obejrzeć i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kravter    36

nie wiem 1 raz o tym slysze

ja widzialem serie 61 z elektro-hyddraulicznym (bez manualnego) albo z manualnym (bez elektro...) wiec nie wiem eby bylo mozliwe aby mial 2 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ALbo się gość nie zna i coś pomieszał albo w traktorze nieżle ktoś namiesał ja bym odpuscił jeśłi jest taki wynalazek w nim :D

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

Dzięki za odpowiedzi.

Właśnie wróciłem... i powiem szczerze... zmarnowane paliwo i czas.

Ciągnik miał prawdopodobnie wymienianą skrzynie biegów. Orginalnie był na rewersie elektro-hydraulicznym a teraz jest na mechanicznym.

Silnik był na 100% rozbierany... ściągana głowica i miska olejowa.

Zimny czy ciepły strasznie kopci...

A co najciekawsze... stan licznika około 4300 mh...

 

Także poszukiwania nadal trwają....

 

Nie będę zakładał nowego tematu, więc zapytam tutaj...

 

1. Gdzie zmienić obroty wałka z 540 na 1000 i na odwrót? Czytałem na forum, że gdzieś z tyłu przy WOM, ale niestety nie mogę znaleźć... najlepiej gdyby ktoś wstawił fotkę z zaznaczonym przełącznikiem.

 

2. Po obejrzeniu jednego z ciągników na panelu EHR wywala błędy 3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.) i 3-2...problem z lewym czujnikiem draftu, czy wpływają one na działanie podnośnika lub czegoś innego?

 

3. Oglądałem ciągnik z tłumikiem wychodzącym z maski... czy istnieje możliwość założenia tłumika z nowszego rocznika tego przy słupku kabiny?

Edytowano przez bocianlask

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

stan licznika pewnie juz 2 albo 3 raz ten sam :P

 

 

Patrząc na to jak dymi i ogólnie jak wygląda to co najmniej 3 raz :P ja to myślę, że poprostu jedyneczkę z przodu "wymazali" :P

Edytowano przez bocianlask

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

a moze caly licznik juz kolko zrobil i idzie drugi raz

 

Chyba niezbyt możliwe

99999 chyba by nie zrobił :P

 

Ponowie pytanka bo może być ich nie widać :P

 

"Nie będę zakładał nowego tematu, więc zapytam tutaj...

 

1. Gdzie zmienić obroty wałka z 540 na 1000 i na odwrót? Czytałem na forum, że gdzieś z tyłu przy WOM, ale niestety nie mogę znaleźć... najlepiej gdyby ktoś wstawił fotkę z zaznaczonym przełącznikiem.

 

2. Po obejrzeniu jednego z ciągników na panelu EHR wywala błędy 3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.) i 3-2...problem z lewym czujnikiem draftu, czy wpływają one na działanie podnośnika lub czegoś innego?

 

3. Oglądałem ciągnik z tłumikiem wychodzącym z maski... czy istnieje możliwość założenia tłumika z nowszego rocznika tego przy słupku kabiny?"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

u mnie obroty walka zmienia sie tak

po prawej strony w srodku kabiny kolo tylnej szyby

 

jak zobaczyles te bledy? u mnie chyba cos jest z tymi czujnikami bo jak mam na ehr pokretlo od wysokosci na max to ehr warjuje np nie opusi do konca tylko do polowy i mroga kontrola ale opusci i nastepnym razem juz nie ale jak mam nastawione na 3/4 to pokretlo to ehr juz dziala git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

Jeśli chodzi o obroty wałka to z tego co wyczytałem na forum to ten przełącznik przy szybie jest tylko informacją dla komputera - wyświetlania na tablicy, lecz mogę się mylić.

 

U ciebie po przełączeniu tego guzika zwiększają się obroty? w tym ciągniku co oglądałem to "na oko" obroty się nie zmieniły

 

Błędy sprawdzasz migającą diodą... np 3 mignięcia przerwa 2 migniecia czyli błąd 3-2. Dioda znajduje się po prawej stronie pokręteł... taki trójkąt z wykrzyknikiem.

 

Z tego co wyczytałem na innnym forum to kody błędów są następujące:

 

Kod:

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.

1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia

1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania

1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach

1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)

1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.

1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

 

2-2....problem z czujnikiem pozycji

2-3....problem z czujnikiem głębokości

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.

2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

 

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)

3-2...problem z lewym czujnikiem draftu

3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania

3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

to u mnie bedzie to

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości. bo wlasnie cos z wysokoscia u mnie jest ;)

 

u mnie sie zmieniaja obroty walka :P

ja wiem ze wychodzily takie z manualna zmiana przez dzwignie z tylu ciagnika po lewej stronie patrzac od tylu i z elektryczna czyli ten przelacznik

ja mam 8120 i mam wlasnie ten przelacznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

no to możliwe, że i w tym co oglądałem jest przełącznik elektryczny... a poprostu nie jestem w stanie bez maszyny rozroznic obrotów....

 

jak już jesteśmy na temacie wałka to mam jeszcze pytanko. Jak włączysz wałek bez obciążenia i na wolnych obrotach to słyszysz stuki z tyłu ciągnika przy wałku? jak doda się gazu to stukanie znika.... Sprzedawca mówił, że to normalne w tych modelach... ale sprzedawca może ściemniać aby sprzedać maszyne....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

w 8120 nawet ci nie powiem bo on nie robi nic z walkiem

ale w 3630 jak sie zalancza to stuknie i odrazu przestaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

w 8120 nawet ci nie powiem bo on nie robi nic z walkiem

ale w 3630 jak sie zalancza to stuknie i odrazu przestaje

 

 

 

To nie wiem.... w tych co oglądałem to stukało cały czas na wolnych obrotach... jak się gazu dodało to przestawało....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

czyli wszystko przede mną :P

Mam nadziję, że jak najszybciej znajdę coś wartego swojej ceny i odpowiadającego mi....

Jak szukałeś to masz może jakieś namiary w okolicach woj. łódzkiego na jakiś handlarzy? Czy wszystko z allegro szukałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

powiem tak

jezdzilem z pol roku po lubelskim i nic nie znalazlem az przed zniwami pojechalem pod niemiecka granice i tam znalazlem swojego ;)

 

namiarow nie mam bo to z allegro bylo :P ale zeby kupic cos dobrego u handlarza to trzeba pojezdzic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

na wszystko trzeba czasu ;)

claasa 96 tez z pol roku szukalem :D

ale jest tez i czasem szczescie np

stoll v202 pojechalem ogladac pierwsza sztuke i go kupilem hehe ;)

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. 
      Panowie chciałbym się dowiedzieć jakie objawy by były jak by był zapłon za próżny a jakie jak by był za wcześny. Bo ciągnik strasznie ciężko pali i właśnie myślę że jest coś z zapłonem. 
    • Przez RybbA1999
      Witam,mam problem otóż po wymianie tarcz i oringów na tłokach hamulcowych nie podaje oleju na pompki hamulcowe czytałem że przyczyną tego może być zapowietrzona pompa więc moje pytanie brzmi w którym miejscu się ją odpowietrza? 

    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.