Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jerzy86

wyciek z przedniego mostu rowek po uszczelniaczem

Polecane posty

jerzy86    9

Witam.

Miałem wyciek z przedniego mostu na wałku przy krzyżakach. Po wyjęciu półośki okazało się że są na niej rowki w miejscu gdzie siedzi uszczelniacz.

http://i1013.photobu...zps1651a21e.jpg

Uszczelniacz wygląda na dobry i obawiam się, że jego wymiana nie pomoże. Co z tym zrobić? Skąd one się tam w ogóle wzięły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

Brud i piasek który się zbierał na uszczelniaczu wyciął te rowki. Normalna sprawa. Można przetoczyć albo nowe części lub napawać i wyrównać ale nie wiem czy to nie rozhartuje materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Przetoczyć, przeszlifować powierzchnię i dobrać uszczelniacz o mniejszym wymiarze wewnętrznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jerzy86    9

Z mniejszym uszczelniaczem może być problem bo jest on nietypowy, złożony z dwóch różnych uszczelniaczy w jednej metalowej obudowie.

http://www.sklepy24....john-deere/9466

 

A co myślicie o tych tubkach do spawania na zimno? Np. takich:

http://allegro.pl/kl...2645629910.html

http://allegro.pl/j-...2599874296.html

w końcu ma po tym tylko uszczelka chodzić.

 

Wyczytałem, że można skrócić sprężynkę w uszczelniaczu. Robiliście coś takiego?

Edytowano przez jerzy86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

zastosuj zwykłe uszczelniacze tylko wąskie tak żeby dwa się zmieściły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jerzy86    9

Udało się załatwić sprawę tanio i myślę, że solidnie. W makro-hurcie mieli niemal identyczne jak oryginał uszczelniacze o średnicy wewnętrznej o 1mm mniejszej. Także krzyżak został przetoczony po obu stronach z 46 na 45mm i dotoczone tulejki (chyba z brązu) w których ten krzyżak chodzi.

 

Jeszcze tylko jedna sprawa, ile oleju wchodzi do przekładni planetarnych, a ile do przedniego mostu w 2140?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

Przy korku wlewu oleju i zwolnicach jest kreska musi być ustawiona równolegle do podłoża wtedy korek wlewu znajduje się miej więcej w połowie wysokości zwolnicy. Do przedniego mosty lejesz tak długo aż zacznie się przelewać korkiem wlewowym. Postaw ciągnik na równym podłożu oczywiście.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Udało się załatwić sprawę tanio i myślę, że solidnie. W makro-hurcie mieli niemal identyczne jak oryginał uszczelniacze o średnicy wewnętrznej o 1mm mniejszej. Także krzyżak został przetoczony po obu stronach z 46 na 45mm i dotoczone tulejki (chyba z brązu) w których ten krzyżak chodzi.

 

Jeszcze tylko jedna sprawa, ile oleju wchodzi do przekładni planetarnych, a ile do przedniego mostu w 2140?

 

Widać, że dobranie uszczelniacza nie jest jakimś problemem ;) wbrew obawom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×