Zaloguj się, aby obserwować  
jerzy86

wyciek z przedniego mostu rowek po uszczelniaczem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
rowek
jerzy86    9

Witam.

Miałem wyciek z przedniego mostu na wałku przy krzyżakach. Po wyjęciu półośki okazało się że są na niej rowki w miejscu gdzie siedzi uszczelniacz.

http://i1013.photobu...zps1651a21e.jpg

Uszczelniacz wygląda na dobry i obawiam się, że jego wymiana nie pomoże. Co z tym zrobić? Skąd one się tam w ogóle wzięły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    29

Brud i piasek który się zbierał na uszczelniaczu wyciął te rowki. Normalna sprawa. Można przetoczyć albo nowe części lub napawać i wyrównać ale nie wiem czy to nie rozhartuje materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Przetoczyć, przeszlifować powierzchnię i dobrać uszczelniacz o mniejszym wymiarze wewnętrznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jerzy86    9

Z mniejszym uszczelniaczem może być problem bo jest on nietypowy, złożony z dwóch różnych uszczelniaczy w jednej metalowej obudowie.

http://www.sklepy24....john-deere/9466

 

A co myślicie o tych tubkach do spawania na zimno? Np. takich:

http://allegro.pl/kl...2645629910.html

http://allegro.pl/j-...2599874296.html

w końcu ma po tym tylko uszczelka chodzić.

 

Wyczytałem, że można skrócić sprężynkę w uszczelniaczu. Robiliście coś takiego?

Edytowano przez jerzy86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jerzy86    9

Udało się załatwić sprawę tanio i myślę, że solidnie. W makro-hurcie mieli niemal identyczne jak oryginał uszczelniacze o średnicy wewnętrznej o 1mm mniejszej. Także krzyżak został przetoczony po obu stronach z 46 na 45mm i dotoczone tulejki (chyba z brązu) w których ten krzyżak chodzi.

 

Jeszcze tylko jedna sprawa, ile oleju wchodzi do przekładni planetarnych, a ile do przedniego mostu w 2140?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    29

Przy korku wlewu oleju i zwolnicach jest kreska musi być ustawiona równolegle do podłoża wtedy korek wlewu znajduje się miej więcej w połowie wysokości zwolnicy. Do przedniego mosty lejesz tak długo aż zacznie się przelewać korkiem wlewowym. Postaw ciągnik na równym podłożu oczywiście.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Udało się załatwić sprawę tanio i myślę, że solidnie. W makro-hurcie mieli niemal identyczne jak oryginał uszczelniacze o średnicy wewnętrznej o 1mm mniejszej. Także krzyżak został przetoczony po obu stronach z 46 na 45mm i dotoczone tulejki (chyba z brązu) w których ten krzyżak chodzi.

 

Jeszcze tylko jedna sprawa, ile oleju wchodzi do przekładni planetarnych, a ile do przedniego mostu w 2140?

 

Widać, że dobranie uszczelniacza nie jest jakimś problemem ;) wbrew obawom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kulczyk222
      witam od jakiegs czasu mam problem ze swoim john deerem 3050 91r. pod obciazeniem ciagnik bardzo latwo wchodzi na obroty jednak wytraca predkosc. ostatnimi czasy brak straty obrotow silnika, jedynie ciagnik strasznie zwalnia. czy jest to problem ze sprzegłem? prosze o jakies porady
    • Przez mati_43
      Witam w moim jd 2140 po wymianie orbitrola podnosnik nie dziala chyba ze skrece kierownice na max to dziala
    • Przez rogerr33
      Witam 
      Może ktoś pomoże w wyborze ciągnika JD tak powyżej 120 koni opinie,spalanie awaryjność. Mam zamiar używać go głównie do prasy dużej kostki. 
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez rafal1978
      Cześć, jak odpowietrzyć hamulca w john deerze 2850, są to hamulce hydrauliczne. Szukałem na jdcp.deere.com, ale nie mogę znaleźć odpowietrzników.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.