Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jerzy86

wyciek z przedniego mostu rowek po uszczelniaczem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wyciek
jerzy86    9

Witam.

Miałem wyciek z przedniego mostu na wałku przy krzyżakach. Po wyjęciu półośki okazało się że są na niej rowki w miejscu gdzie siedzi uszczelniacz.

http://i1013.photobu...zps1651a21e.jpg

Uszczelniacz wygląda na dobry i obawiam się, że jego wymiana nie pomoże. Co z tym zrobić? Skąd one się tam w ogóle wzięły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

Brud i piasek który się zbierał na uszczelniaczu wyciął te rowki. Normalna sprawa. Można przetoczyć albo nowe części lub napawać i wyrównać ale nie wiem czy to nie rozhartuje materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Przetoczyć, przeszlifować powierzchnię i dobrać uszczelniacz o mniejszym wymiarze wewnętrznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jerzy86    9

Z mniejszym uszczelniaczem może być problem bo jest on nietypowy, złożony z dwóch różnych uszczelniaczy w jednej metalowej obudowie.

http://www.sklepy24....john-deere/9466

 

A co myślicie o tych tubkach do spawania na zimno? Np. takich:

http://allegro.pl/kl...2645629910.html

http://allegro.pl/j-...2599874296.html

w końcu ma po tym tylko uszczelka chodzić.

 

Wyczytałem, że można skrócić sprężynkę w uszczelniaczu. Robiliście coś takiego?

Edytowano przez jerzy86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jerzy86    9

Udało się załatwić sprawę tanio i myślę, że solidnie. W makro-hurcie mieli niemal identyczne jak oryginał uszczelniacze o średnicy wewnętrznej o 1mm mniejszej. Także krzyżak został przetoczony po obu stronach z 46 na 45mm i dotoczone tulejki (chyba z brązu) w których ten krzyżak chodzi.

 

Jeszcze tylko jedna sprawa, ile oleju wchodzi do przekładni planetarnych, a ile do przedniego mostu w 2140?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

Przy korku wlewu oleju i zwolnicach jest kreska musi być ustawiona równolegle do podłoża wtedy korek wlewu znajduje się miej więcej w połowie wysokości zwolnicy. Do przedniego mosty lejesz tak długo aż zacznie się przelewać korkiem wlewowym. Postaw ciągnik na równym podłożu oczywiście.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Udało się załatwić sprawę tanio i myślę, że solidnie. W makro-hurcie mieli niemal identyczne jak oryginał uszczelniacze o średnicy wewnętrznej o 1mm mniejszej. Także krzyżak został przetoczony po obu stronach z 46 na 45mm i dotoczone tulejki (chyba z brązu) w których ten krzyżak chodzi.

 

Jeszcze tylko jedna sprawa, ile oleju wchodzi do przekładni planetarnych, a ile do przedniego mostu w 2140?

 

Widać, że dobranie uszczelniacza nie jest jakimś problemem ;) wbrew obawom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Ryjek1238
      Witam.
      Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.
      Pozdrawiam
      Tomasz.
    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z biegami w john deere 1640 kabina sg2 gdy włączam szybki zakres to ciągnik nie jedzie czasem uda sie i wskoczy może 1 raz na 10 prób i tu pytanie czy da się zdjąć tą przystawke od biegów z prawej strony skrzyni bez otwierania góry?
    • Przez TacerOo
      Witam,
      posiada ktoś schemat elektroniki John deere 2140 ew. czy coś takiego gdzieś dostanę ? Od jakiegoś czasu przestało działać dosłownie wszystko. Mogę jedynie odpalić ciągnik. Brak ładowania, świateł, kontrolek. Prawdopodobnie gdzieś jest spięcie, ale w tonie kabli ciężko się połapać. 
    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.