wojtek918

Miska olejowa C-360 uszczelnienie

Polecane posty

wojtek918    6

Witam

 

Mam taki problem a mianowicie nie mogę uszczelnić miski olejowej w C360. Próbowałem na samej uszczelce korkowej nie dało rady, później na uszczelce korkowej i silikonie, później na silikonie. W końcu wkurzyłem się i dorobiłem sobie taką uszczelkę z gumy olejoodpornej gr. 3mm, skręciłem ją na silikonie i też leje a w dodatku od mocnego przykręcania aż pękła.

Już nie wiem co mam zrobić. Powierzchnia bloku jest czysta, sucha i prosta to samo z miską. Kiedyś widziałem u znajomego że miał uszczelkę nie korkową tylko taką gumowo silikonową, ale za żadne skarby nie mogę jej dokupić w żadnym sklepie.

 

Macie jakieś pomysły jak to uszczelnić????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Raczej nie wydaje mi się żeby to była wina uszczelki. Korek to nie jest co prawda szczyt techniki ale w 60-ce zdaje egzamin. O wyciek podejrzewał bym co innego. Łączenie przedniej lub tylnej pokrywy z blikiem silnika jeśli wyciek jest w którymś z tych miejsc, pęknięta sama micha lub rozerwany w bloku otwór śruby.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    6

Wyciek jest przy tylnej pokrywie silnika ale też rozchodzi się w stronę przodu ciągnika, z przodu jest wszystko w porządku. Miskę oglądałem i wydaje mi się dobra. Ta tylna pokrywa też jest ładnie "zgrana" z blokiem silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Czyli nie do końca pewne czy to spod miski. Sprawdź dokładnie skąd leci olej. Możliwe że ścieka z tylnej pokrywy a ty niepotrzebnie męczysz tą miche.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Tak jak kolega @seweryn20 napisał olej raczej nie wylatuje spod uszczelki miski. Podejrzewam ,że jak wyciek jest patrząc od strony filtra oleju od strony koła zamachowego to puszcza simering lub odrzutnik na wale korbowym,ewentualnie sączy spod zaślepki wałka rozrządu lub korka kanału olejowego.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wina nie jest po stronie uszczelki tylko w tylnej pokrywie żle styka i olej cieknie po pokrywie i przenosi się po niej a nie poda uszczelka misy. zdejmując uszczęlkę z misy na pewno zauważysz że jest sucha w miajscu styku misy i blok.

 

mogę jeszcze dodać ze chodzi mi o misę żeliwną nie blaszaną stosowaną w 4011 ktura zawsze pojakimś czasie leje faktycznie poniewarz jest miękka i podatna na odkształcenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc-360    0

czyli to oznacza że trzeba bedzie go rozpołowić jeszcze raz?

 

czyli to oznacza że trzeba bedzie go rozpołowić jeszcze raz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czyli to oznacza że trzeba bedzie go rozpołowić jeszcze raz?

 

czyli to oznacza że trzeba bedzie go rozpołowić jeszcze raz?

 

 

na to wydląda,chociaż nie na sto procent,zdjąć misę i obejrzeć tylną pokrywę z dołu,misa przylega do przedniej pokrywy,bloku i tylnej pokrywy,jeżeli uszczelka jest sucha w miejscu styku przy tylnej pokrywie to trzeba rozpołowić,zdjąć koło ze sprzęgłem i uszczelnić na nowo pokrywę i zobacz na odolejacz tylko że jakby wyciek był przy wale to koło rozrzucało by olej na boki czyli w miejscu skręcenia silnika i tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobie, wlasnie odpalilem cagnik po kapitalnym remoncie ciagnika ale bez remontu silnika i mam wyciek oleju na styku silnik skrzynia cieknie po misce ale tez nie jestem pewien skad to wycieka. byla wymieniana pokrywa odrzutnika bo nie mam na simering wiec iby pewniejszy a jednak teraz gdzies cos puszcza i ....teraz chyba najpierw zdemontuje zaslepke z rurka do smarowania lozyska oporowego i zobacze czy tam jest olej bo bylo wszystko wymyte i wymalowane i znow sie okazuje ze czystosc przy remoncie to podstawa wszystkiego. wiec sam jestem ciekaw gdzie lezy przyczyna ale to wymaga czasu niestety jak wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ja również uważam, że wyciek u autora tematu nie wydobywał się z miski olejowej, a tak jak mówili poprzednicy z łączenia skrzyni i silnika. U mnie jest to samo i też na początku myślałem, że cieknie miska, ale później zlokalizowałem wyciek na łączeniu silnika ze skrzynią w bliżej nie określonym podzespole. Ciekawiło mnie to, że olej ciekł np po dłuższej pracy ciągnika kapie olej, a po krótkim postoju problem ustaje. Gdyby olej kapał z miski leciałby cały czas.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Dokładnie trzeba powymieniać simeringi na wale i wałku skrzyni biegów od strony sprzęgła i bedzie spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos jak "dobrze" uszczelnic miske olejowa w 3p? Zalozylem uszczelki korkowe na przednia i tylnia podporę walu, oczywiście nowe simeringi, z przodu silnika wyciek został wyeliminowany lecz z tylu silnika leje sie gorzej niż się lalo ;/ jakie uszczelnienie zastosować zamiast tego korka? Sznur lojowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj