Skocz do zawartości
wojtek918

Miska olejowa C-360 uszczelnienie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
wojtek918    5

Witam

 

Mam taki problem a mianowicie nie mogę uszczelnić miski olejowej w C360. Próbowałem na samej uszczelce korkowej nie dało rady, później na uszczelce korkowej i silikonie, później na silikonie. W końcu wkurzyłem się i dorobiłem sobie taką uszczelkę z gumy olejoodpornej gr. 3mm, skręciłem ją na silikonie i też leje a w dodatku od mocnego przykręcania aż pękła.

Już nie wiem co mam zrobić. Powierzchnia bloku jest czysta, sucha i prosta to samo z miską. Kiedyś widziałem u znajomego że miał uszczelkę nie korkową tylko taką gumowo silikonową, ale za żadne skarby nie mogę jej dokupić w żadnym sklepie.

 

Macie jakieś pomysły jak to uszczelnić????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

Raczej nie wydaje mi się żeby to była wina uszczelki. Korek to nie jest co prawda szczyt techniki ale w 60-ce zdaje egzamin. O wyciek podejrzewał bym co innego. Łączenie przedniej lub tylnej pokrywy z blikiem silnika jeśli wyciek jest w którymś z tych miejsc, pęknięta sama micha lub rozerwany w bloku otwór śruby.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    5

Wyciek jest przy tylnej pokrywie silnika ale też rozchodzi się w stronę przodu ciągnika, z przodu jest wszystko w porządku. Miskę oglądałem i wydaje mi się dobra. Ta tylna pokrywa też jest ładnie "zgrana" z blokiem silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    784

Czyli nie do końca pewne czy to spod miski. Sprawdź dokładnie skąd leci olej. Możliwe że ścieka z tylnej pokrywy a ty niepotrzebnie męczysz tą miche.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Tak jak kolega @seweryn20 napisał olej raczej nie wylatuje spod uszczelki miski. Podejrzewam ,że jak wyciek jest patrząc od strony filtra oleju od strony koła zamachowego to puszcza simering lub odrzutnik na wale korbowym,ewentualnie sączy spod zaślepki wałka rozrządu lub korka kanału olejowego.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wina nie jest po stronie uszczelki tylko w tylnej pokrywie żle styka i olej cieknie po pokrywie i przenosi się po niej a nie poda uszczelka misy. zdejmując uszczęlkę z misy na pewno zauważysz że jest sucha w miajscu styku misy i blok.

 

mogę jeszcze dodać ze chodzi mi o misę żeliwną nie blaszaną stosowaną w 4011 ktura zawsze pojakimś czasie leje faktycznie poniewarz jest miękka i podatna na odkształcenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czyli to oznacza że trzeba bedzie go rozpołowić jeszcze raz?

 

czyli to oznacza że trzeba bedzie go rozpołowić jeszcze raz?

 

 

na to wydląda,chociaż nie na sto procent,zdjąć misę i obejrzeć tylną pokrywę z dołu,misa przylega do przedniej pokrywy,bloku i tylnej pokrywy,jeżeli uszczelka jest sucha w miejscu styku przy tylnej pokrywie to trzeba rozpołowić,zdjąć koło ze sprzęgłem i uszczelnić na nowo pokrywę i zobacz na odolejacz tylko że jakby wyciek był przy wale to koło rozrzucało by olej na boki czyli w miejscu skręcenia silnika i tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobie, wlasnie odpalilem cagnik po kapitalnym remoncie ciagnika ale bez remontu silnika i mam wyciek oleju na styku silnik skrzynia cieknie po misce ale tez nie jestem pewien skad to wycieka. byla wymieniana pokrywa odrzutnika bo nie mam na simering wiec iby pewniejszy a jednak teraz gdzies cos puszcza i ....teraz chyba najpierw zdemontuje zaslepke z rurka do smarowania lozyska oporowego i zobacze czy tam jest olej bo bylo wszystko wymyte i wymalowane i znow sie okazuje ze czystosc przy remoncie to podstawa wszystkiego. wiec sam jestem ciekaw gdzie lezy przyczyna ale to wymaga czasu niestety jak wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ja również uważam, że wyciek u autora tematu nie wydobywał się z miski olejowej, a tak jak mówili poprzednicy z łączenia skrzyni i silnika. U mnie jest to samo i też na początku myślałem, że cieknie miska, ale później zlokalizowałem wyciek na łączeniu silnika ze skrzynią w bliżej nie określonym podzespole. Ciekawiło mnie to, że olej ciekł np po dłuższej pracy ciągnika kapie olej, a po krótkim postoju problem ustaje. Gdyby olej kapał z miski leciałby cały czas.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Dokładnie trzeba powymieniać simeringi na wale i wałku skrzyni biegów od strony sprzęgła i bedzie spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos jak "dobrze" uszczelnic miske olejowa w 3p? Zalozylem uszczelki korkowe na przednia i tylnia podporę walu, oczywiście nowe simeringi, z przodu silnika wyciek został wyeliminowany lecz z tylu silnika leje sie gorzej niż się lalo ;/ jakie uszczelnienie zastosować zamiast tego korka? Sznur lojowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez stary404
      Witam. Mam taki problem zrobilem szlif walu zestaw naprawczy tloki i cylindry nowe ursus. Po uruchomieniu po kilku godzinach docierania spadlo cisnienie. Po rozebraniu okazalo sie ze obróciło panewke na korbowodzie i porysowalo wszystkie inne panewki. Wiec kupilem nowy wal i panewki i po kilku godzinach pracy to samo. Pompa oleju nowa hylmet. Prasze o rade bo juz nie wiem co robic 
       
    • Przez dzikitadzik94
      Witam  
      Otóż mam taki problem, robiłem kapitalny remont silnika Perkins 3P. Wał do szlifu, nowe tuleje tłoki, pompa olejowa, planowanie bloku, regeneracja i planowanie głowicy itp. Rozrząd ustawiony na znaki, odpala na dotyk. Lecz po 40 motogodzina pękła mi dźwigienka zaworowa która była stara niewymieniana. Było ciśnienie wydychało mi uszczelkę pod głowicą. Ściągam głowice, moim oczom ukazały się obite zwory wydechowe na tłokach  . Nie wiem za bardzo co może dolegać, rozrząd dobrze ustawiony, blok splanowany razem z tłokami że nie wystają ponad tylko są na równo z płaszczyzną bloku. Ma ktoś jakieś sugestie ?
    • Przez radek5314
      cieknie mi paliwo z pod koncowki co jest zalozony przewod paliwowy od kranika wymienialem koncowke srube i nowe podkladki miedziane dalem i dalej nie moge uszczelnic  jak to uczelnic zeby nie cieklo nic
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Rafał1995
      Witam!
      Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki  itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju.  Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było  cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.