Skocz do zawartości
marcin1985

Co sądzicie o Zetorze 12045

Polecane posty

lisek    3

Wydaje mi się że to to samo co Ursus 1204-1214. Jeżeli tak to bardzo fajny ciągnik. Sześć cylindrów robi swoje. Moc dobrze dobrana do masy ciągnika, co w połączeniu z przednim napędem zapewnia przyzwoity uciąg. Przyznam się, że w orce palił mi mniej na hektar niż U-385. Ze względu na wiek ważny jest stan zwłaszcza elementów przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    118
:rolleyes: piszcie co sadzicie o zetorze 12045 bez turbo.

 

A widziałeś fabrycznego 12045 z turbiną???


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    42

Z tego co widziałem @Cezary4514 to twój w polu sie spisuje bardzo dobrze.....Tylko musisz do niego kupić odpowiednie maszyny.... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    11

Witam. Pytam w imieniu kolegi. Gdzie w Zetorze 12045 zmienia się zakres prędkości wałka z 540 na 1000???


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    11

Odkopuje ..... :)

 

Mam na oku taki sprzet i tu pytanie, czym konkretnie rozni sie on od modeli 12145/12245 ?

Znajomy wmawia mi ze to jakas wersja hiszpanska (?) i moze byc klopot z czesciami, ale cos sie mi w to nie chce wierzyc.

 

Wie ktos cos na ten temat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Kłopotu z częscimi na pewno nie będzie.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    281

@dcnt, modele, które wymieniłeś to nic innego jak wersje rozwojowe. Oczywiście 12045 będzie najstarszym z nich, ale na pewno nie jest to jakaś wersja hiszpańska, chyba, że konkretnie tego ciągnika (o czym jeszcze nie słyszałem), chociaż i tak wersje na różne kraje zbytnio się od siebie nie różnią. Części do nich są łatwo dostępne, bo to praktycznie to samo co 8045 itp.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    11

ok. dzieki.

 

Juz troche doczytalem i wydaje mi sie, ze chyba jednak doloze pare zeta i poszukam cos z serii 1224, bedzie troche mlodszy i chyba konstrukcyjnie troszke lepiej dopracowany.

Niby ciagnik mialby glownie z prasa chodzic w sianokiszonce, ale i inne maszyny sie pomalu do niego dokupi.

Zwlaszcza ze po sasiedzku jezdzi ursus 1224 i w razie czego mialby kto doradzic przy naprawach.

 

Mimo ok 30 ha jakie obrabiam za duzo czasu spedzam w polu, a mtz ktory odwala u mnie najciezsze prace ma co robic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andrzej1983dkl
      Witam. Mam problem z zetorem 12145. Przy skręcaniu blokuje przednie koła. Obie zwolnice rozebrane- wszystko ok. Po odkręceniu wału napędowego problem znika. Jaka  może być przyczyna?
    • Przez Zetix
      Witam... mam pytanie Pacjent to zetor12011 deluxe rocznik 1980. Rozchodzi się o ten numer 8600060202465P6 i od czego jest ten numer? Możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać tego w ciągniku ?
    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez tespis17
      Problem polegał na tym że hamulce od przyczep odbijały po około 10s. ale np. gdy zahamowałem ręcznym hamulcem, to odbiły od razu. Tak samo działo się gdy podłączyłem przyczepy z hamulcami dwuobwodowymi. Diagnoza zawór wabco tzw. kapusta nr.kat 3522 009 003 0. Po rozbiorce membrana OK czyli nie to.Diagnoza- Zawór wabco do przyczep dwuobwodowych nr.kat  8284 700 152 690 z jednym przewodem hydraulicznym. Po rozbiórce , okazuje się że bardzo ciężko wsadzić zimering i po złożeniu wcale nie chodzi puszcza płyn.    Ze względu że nowy zawór taki kosztuje około 3,5 tyś chciałbym go zastąpić tym nr.kat 470 015 203 0 czyli na dwa przewody hamulcowe koszt około 800zł. Teraz czy będzie działał ten zawór za 800zł jeżeli jeden z tych przewód zaślepię a do drugiego podłącze przewód hamulcowy ??????
       
       
    • Przez nradek96
      Witam, planuję zakup ładowacza czołowego do Zetora 16145 i mam pytanie do kogoś kto takowy sprzęt posiada. Jakie obciążenie może znieść rama i jakie siłowniki (grubość tłoka itp) są montowane w ładowaczach do tego ciągnika? Pozdrawiam serdecznie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.