News
krzychuR95

T-25 -Kopci i pluje olejem z odmy

Polecane posty

krzychuR95    0

mam problem z władimircem t25 a2 ponieważ kopci i pluje olejem z tego dolnego wylotu spalin czy to pierścionki się skończyły czy cos innego prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

Bez rozbiórki nic pewnego nie wiadomo.Może pierścionki,może prowadnice zaworowe są luźne w głowicy - w moim władku tak było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

balcerek1    92

Z jakiego dolnego wylotu spalin.Może pod kolektorami.Jak tak to uszczelniacze na osłonie drążka popychacza.Ściągnij osłonę cylindrów z drugie strony i sprawdź . :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    53

Masz przedmuch spalin do skrzyni korbowej. Jeśli nie ma progów na cylindrach, to może pomogłaby wymiana samych pierścieni. Dopiero po demontażu będzie można ocenić co jest zużyte i zakres remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

aj tam przebieg,

ojciec kupił nowego władka i pojechał nim do lasu po drzewo na budowę domu,

oczywiście przy ciężkiej pracy długo nie pochodził co się skończyło remontem...

całkiem nie dawno znalazłem w garażu te cylindry po (300-500mth?) i ojejciu takie progi ze szok normalnie tłoki jak kamień w wiadrze:)

jak nie zapomnę to wykopie te cylindry i pstryknę foto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    0

Wiatam mam takie pytanie:

Nie wiem dlaczego ,bo jak kupiłem ciągnik to był przewiercony korek wlewu oleju na srodku i teraz gdzy jest odpalony silnik to leci powietrze przez ten wlew czy to normalne czy cos moze się dziac? Prosze o odpowiedzi ,dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    266

moze Ci deszczu napadac. Powietrze to jeszcze nic, gorzej jakby byl bialy dym. Wyczysc odme i zaloz normalny korek.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Widać ktoś nie wiedział gdzie w nim jest odma (tu zapewne zatkana) i pewnie wywalało mu korek, albo inne uszczelniacze na silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    0

A gdzie znajduje sie ta odma i jak się ją czysci.

A co by moglo byc gdy by biały dym leciał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Podejdź do silnika od strony alternatora.

Za nim na pokrywie rozrządu, a dokładnie za kołem wału jest rurka - odma.

Patrząc na miskę olejową od przodu zobaczysz koniec odmy. Po nitce do kłębka.

Odma jest chyb przykręcona na 3 śrubki zaraz ponad kołem wału i jeszcze trzyma ją oczko przy misce olejowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    266

Musi pomóc. Odma jest żeby silnik oddychał. Pewnie na zgięciu jest zawalona i słabo przepuszcza. Wyczyść jakimś wyciorem, szczotką od butelek, benzyną, przedmuchaj kompresorem. Jak nie będzie działać to zdejm filtr oleju cały, pod nim jest kanał idący do odmy.

 

Ale musi pomóc. Jeśli nie ma białego dymu to znaczy, że pierścieni nie trzeba wymieniać, tylko ta odma jest brudna.

 

Przez ten przewiert i tak będzie dmuchało, ale załóż mu normalny korek i nie martw się o nic.

 

Zobacz czy masz druciany pierścień i oring we wlewie oleju, bez tego korek wypada.

 

P.S. Ja będę teraz czyścić odmę przy MTZ, bo dmuchać zaczął spod miarki oleju.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    0

Własnie przeczysciłem tą rurke zaspawałem ten nawiert ,ale gdy zdejme korek to dalej lekko dmucha .....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
    • Przez pikas4
      Witam , zwracam się do wszystkich posiadaczy władimirca z turem o podzielenie się swoimi patentami z poprawieniem mocowania tegoż tura. Fabryczne polskie mocowanie nie jest zbyt idealne, tanie w wykonaniu, i mimo że dolna rama ciągnika zrobiona jest z grubej ścianki , to mocno pracuje. Sam posiadam władka klasycznego z mocowaną na sztywno do ramy obudową akumulatora, natomiast maska spięta jest gumowymi zapinkami jak w c330. Jak się napełni łyżkę to widać jak maska odsuwa się od obudowy nawet o 2-3 centymetry. Najwyższy czas coś z tym zrobić bo nawet śruby mocowania poduszek do silnika potrafią się w tych warunkach luzować.

      Ja wstępnie myślę czy nie zrobić z mocowania pełnego trójkąta czyli poprowadzić pod ramą silnika profile równolegle z rurkami ramy a następnie połączyć je bezpośrednio z mocowaniem obciążników przednich tak aby złapać jedną śrubą również pręty wsporników tura. Oczywiście dodatkowo profile zostaną spięte jarzmami z oryginalną ramą (jeden od strony sprzęgła i drugi od  strony rozrządu). Jak myślicie czy to dobry pomysł czy też zbyteczne zmartwienie.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj