krzychuR95

T-25 -Kopci i pluje olejem z odmy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzychuR95    0

mam problem z władimircem t25 a2 ponieważ kopci i pluje olejem z tego dolnego wylotu spalin czy to pierścionki się skończyły czy cos innego prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Bez rozbiórki nic pewnego nie wiadomo.Może pierścionki,może prowadnice zaworowe są luźne w głowicy - w moim władku tak było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Z jakiego dolnego wylotu spalin.Może pod kolektorami.Jak tak to uszczelniacze na osłonie drążka popychacza.Ściągnij osłonę cylindrów z drugie strony i sprawdź . :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Masz przedmuch spalin do skrzyni korbowej. Jeśli nie ma progów na cylindrach, to może pomogłaby wymiana samych pierścieni. Dopiero po demontażu będzie można ocenić co jest zużyte i zakres remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

aj tam przebieg,

ojciec kupił nowego władka i pojechał nim do lasu po drzewo na budowę domu,

oczywiście przy ciężkiej pracy długo nie pochodził co się skończyło remontem...

całkiem nie dawno znalazłem w garażu te cylindry po (300-500mth?) i ojejciu takie progi ze szok normalnie tłoki jak kamień w wiadrze:)

jak nie zapomnę to wykopie te cylindry i pstryknę foto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Wiatam mam takie pytanie:

Nie wiem dlaczego ,bo jak kupiłem ciągnik to był przewiercony korek wlewu oleju na srodku i teraz gdzy jest odpalony silnik to leci powietrze przez ten wlew czy to normalne czy cos moze się dziac? Prosze o odpowiedzi ,dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

moze Ci deszczu napadac. Powietrze to jeszcze nic, gorzej jakby byl bialy dym. Wyczysc odme i zaloz normalny korek.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Widać ktoś nie wiedział gdzie w nim jest odma (tu zapewne zatkana) i pewnie wywalało mu korek, albo inne uszczelniacze na silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

A gdzie znajduje sie ta odma i jak się ją czysci.

A co by moglo byc gdy by biały dym leciał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Podejdź do silnika od strony alternatora.

Za nim na pokrywie rozrządu, a dokładnie za kołem wału jest rurka - odma.

Patrząc na miskę olejową od przodu zobaczysz koniec odmy. Po nitce do kłębka.

Odma jest chyb przykręcona na 3 śrubki zaraz ponad kołem wału i jeszcze trzyma ją oczko przy misce olejowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Musi pomóc. Odma jest żeby silnik oddychał. Pewnie na zgięciu jest zawalona i słabo przepuszcza. Wyczyść jakimś wyciorem, szczotką od butelek, benzyną, przedmuchaj kompresorem. Jak nie będzie działać to zdejm filtr oleju cały, pod nim jest kanał idący do odmy.

 

Ale musi pomóc. Jeśli nie ma białego dymu to znaczy, że pierścieni nie trzeba wymieniać, tylko ta odma jest brudna.

 

Przez ten przewiert i tak będzie dmuchało, ale załóż mu normalny korek i nie martw się o nic.

 

Zobacz czy masz druciany pierścień i oring we wlewie oleju, bez tego korek wypada.

 

P.S. Ja będę teraz czyścić odmę przy MTZ, bo dmuchać zaczął spod miarki oleju.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Własnie przeczysciłem tą rurke zaspawałem ten nawiert ,ale gdy zdejme korek to dalej lekko dmucha .....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj