Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ZIJOO

ZF T7200 problem z odpowietrzeniem sprzęgła-boster

Polecane posty

ZIJOO    0

Witam, naprawiałem skrzynie w DF 6.30s , w którym zamontowano ZF t7200. Zjechałem , skręciłem , odpalilem ale nie moge odpowietrzć sprzęgła, jest to model z 1996 roku, ma dziwny mechanizm załączenie sprzęgła jak się nie mylę "buster" lub boster, podobno sprawia duże problemy z odpowietzeniem ale może macię jakąś radę jak sobie z tym sprawnie poradzić.Z góry Dziękuje za pomoc.post-56516-0-80272000-1347794553_thumb.jpg

post-56516-0-80272000-1347794553_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten booster to jest wzmacniacz sprzęgła.

Weź kogoś do pomocy, chyba, że chcesz się nabiegać ;), odpal ciągnik i pompuj pedałem sprzęgła kilka razy a druga osoba niech luzuje odpowietrznik przy tym wzmacniaczu. Próbuj powinno się udać, może to trochę potrwać. To jest podobna procedura jak podczas odpowietrzania hamulca w motocyklu.

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Popytaj w dobrych warsztatach samochodowych o wysysarkę pneumatyczną, niech ci pożyczą lub zrobią usługę, a jeżeli nie to sam zrób wysysarkę, kup dużą strzykawkę są takie do wymiany oleju, dopasuj wężyk na odpowietrznik i otwórz odpowietrznik i wyssij powietrze ;)

Bez byle jakiej wysysarki lub takiej strzykawo-tuby głupiego robota, wiem coś o tym...

 

http://allegro.pl/pompa-pompka-do-oleju-wysysarka-mocna-100-watt-i2599156055.html

http://allegro.pl/oliwiarka-wysysarka-strzykawka-oleju-500ml-bass-i2585377577.html

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZIJOO    0

Witam,Dziękuję zapomoc, właśnie zasiadłem do komputera, cały dzień walczyłem z tym wzmacniaczem sprzęgła,ale na sam koniec gdy byłem już zrezygnowany zaczeło działać,Już mogę wbić bieg, wcześniej była taka sytuacja że na odpalonym silniku gdy kilka razy podpompowałem pedał twardniał i był nie do wciśnięcia.Teraz mam inny problem bo na wyswietlaczu pojawił się błąd 8 1 . Myślę że jeszcze się nie odpowietrzył całowicie.Ale jeśli ktoś wie co to oznacza to będę wdzięczny za podpowiedz.Pozdrawiam i jutro zdam rekację z kolejnego dnia pracy.pozdrawiam i jeszcze raz Dziękuję Dami615 i bobytempelton za szybką i fachową pomoc, gdybym wiedział że to tak ciężko się odpowietrza poszukał bym tej pompki-odsysarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Błąd 81 informuje nas o uszkodzonym zaworze, Powershift jest zablokowany. Trzeba sprawdzić okablowanie, kostki i zawór (tylko który? :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez witch
      Witam  posiadam mf 6290 powie mi ktoś jak go odpowietrzyć?
    • Przez dawidos211
      Cześć, jak odpowietrzyć układ hamulcowy w New Holland TD5.85 z 2013 roku? 
      Wymieniana była pompa hamulcowa i teraz system jest zapowietrzony, jak zrobić to samemu? Jest jakiś poradnik/filmik instruktażowy albo ktoś mógłby mi opisać jak to zrobić?
      Z góry dzięki za pomoc, pozdro.
    • Przez ROBERTO0808
      Czy ktoś robił sprzeglo a mianowicie regulacja 1 stopnia ta sprężyna co siedzi w siłowniki napina cały czas łozysko do łap i łożysko cały czas się kręci czy trzeba jakoś dodatkowo sprężynę zapożyczeń łapy miały przerwę od łożyska może w Potterze lub w poziomie tak jest

    • Przez damian19111
      Witam posiadam new hollanda td 5030. Z rewersem hydraulicznym . czy to prawda że posiada mokre sprzęgło jak zapewniają delarzy bo spotkałem sie z opinią iż jest to kłamstwo i sprzęgło jest suche. Jesli ktos miał doczynienia z wymianą tego sprzęgła proszę o opis jak działa to sprzęgło i czy jest tak naprawdę mokre 
    • Przez jaquubek
      Witam wszystkich
      Panowie porobiło się z moim renault, a mianowicie przestał wysprzęglać. Skrzynia ciągnie cały czas. Największy problem jest w tym, że ciągnik stoi w lesie 230km od mojego domu. Usterka zaczynała się pojawiać już w zeszłym roku jak postał dłużej bez roboty (tak koło miesiąca), ale jak chwilę popracował, trochę pojeździł po placu to mu przechodziło. Ciągnik zostawiłem na całą zimę i teraz jak przyszło do roboty to się okazała kicha, za żadne skarby nie chce się naprawić sam:) Tak szczerze powiedziawszy to na śmierć zapomniałem, że w ogóle takie coś mu się robiło i nie zareagowałem w zimie z naprawami. Człowiek który pojechał tam do roboty twierdzi, że wysprzęgla WOM ale biegów już nie. Wszystkie cięgna i połączenia sprawdzone, nie słychać podczas pracy żadnych niepokojących odgłosów od sprzęgła, po wyciągnięciu rozrusznika stwierdził że wszystko w środku suche. Szukał jakiegoś wziernika do sprzęgła ale nie znalazł. Pytanie do kolegów czy jest możliwość do zajrzenia bez rozjeżdżania? Czy jest możliwe że tarcza stanęła - zardzewiała czy zaspawała się w jakiś sposób? Może ma ktoś jakiś schemacik roboty albo cenne uwagi? 
      Powoli zaczynam się godzić z tym że trzeba wziąć busa klamotów i jechać na robotę pod chmurą i w błocie.
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.