News
Zaloguj się, aby obserwować  
ZIJOO

ZF T7200 problem z odpowietrzeniem sprzęgła-boster

Polecane posty

ZIJOO    0

Witam, naprawiałem skrzynie w DF 6.30s , w którym zamontowano ZF t7200. Zjechałem , skręciłem , odpalilem ale nie moge odpowietrzć sprzęgła, jest to model z 1996 roku, ma dziwny mechanizm załączenie sprzęgła jak się nie mylę "buster" lub boster, podobno sprawia duże problemy z odpowietzeniem ale może macię jakąś radę jak sobie z tym sprawnie poradzić.Z góry Dziękuje za pomoc.post-56516-0-80272000-1347794553_thumb.jpg

post-56516-0-80272000-1347794553_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten booster to jest wzmacniacz sprzęgła.

Weź kogoś do pomocy, chyba, że chcesz się nabiegać ;), odpal ciągnik i pompuj pedałem sprzęgła kilka razy a druga osoba niech luzuje odpowietrznik przy tym wzmacniaczu. Próbuj powinno się udać, może to trochę potrwać. To jest podobna procedura jak podczas odpowietrzania hamulca w motocyklu.

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Popytaj w dobrych warsztatach samochodowych o wysysarkę pneumatyczną, niech ci pożyczą lub zrobią usługę, a jeżeli nie to sam zrób wysysarkę, kup dużą strzykawkę są takie do wymiany oleju, dopasuj wężyk na odpowietrznik i otwórz odpowietrznik i wyssij powietrze ;)

Bez byle jakiej wysysarki lub takiej strzykawo-tuby głupiego robota, wiem coś o tym...

 

http://allegro.pl/pompa-pompka-do-oleju-wysysarka-mocna-100-watt-i2599156055.html

http://allegro.pl/oliwiarka-wysysarka-strzykawka-oleju-500ml-bass-i2585377577.html

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZIJOO    0

Witam,Dziękuję zapomoc, właśnie zasiadłem do komputera, cały dzień walczyłem z tym wzmacniaczem sprzęgła,ale na sam koniec gdy byłem już zrezygnowany zaczeło działać,Już mogę wbić bieg, wcześniej była taka sytuacja że na odpalonym silniku gdy kilka razy podpompowałem pedał twardniał i był nie do wciśnięcia.Teraz mam inny problem bo na wyswietlaczu pojawił się błąd 8 1 . Myślę że jeszcze się nie odpowietrzył całowicie.Ale jeśli ktoś wie co to oznacza to będę wdzięczny za podpowiedz.Pozdrawiam i jutro zdam rekację z kolejnego dnia pracy.pozdrawiam i jeszcze raz Dziękuję Dami615 i bobytempelton za szybką i fachową pomoc, gdybym wiedział że to tak ciężko się odpowietrza poszukał bym tej pompki-odsysarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Błąd 81 informuje nas o uszkodzonym zaworze, Powershift jest zablokowany. Trzeba sprawdzić okablowanie, kostki i zawór (tylko który? :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati_claas86
      Witam. Koledzy mam pytanie zdemątowałem sprzęgło i wyjołem tarczę  i czy teraz trzeba je regulować czy można złożyć tak jak było?
    • Przez lukus
      Witam mam taki problem że wymieniłem sprzęgło i teraz nie moge odpowietrzyc przegła. Nie Wiem co sie mogło stać . Proszę o pomoc.
    • Przez krzychu652
      Witam.
      Czym może być spowodowane odchylanie się dźwigienek sprzęgła (łapek) w stronę łożyska oporowego pod wpływem zwiększania prędkości obrotowej silnika? Robiłem remont sprzęgła (nowe tarcze, dociski, śruby, sprężyny główne, sprężyny łapek, kołki w obudowie sprzęgła oraz oczywiście łożysko oporowe - jednym słowem całe sprzęgło nowe) i gdy zwiększam obroty silnika to łapki odchylają się w stronę łożyska oporowego i te od jazdy łapią łożysko, które zaczyna się obracać (mam przedłużoną dźwignię od pedału więc luz ustawiam na ok. 5 mm). Dopiero gdy luz jest około 10 mm to nawet na max obrotach to się nie dzieje. Domyślam się, że to może być wina wadliwych sprężyn od łapek (nowe były założone te niklowane - świecące), sprzęgło jest złożone poprawnie. Podczas kolejnego rozpoławiania ciągnika (4 raz) pewnie założę sprężyny od zetora, ale może spotkał się ktoś z Was kiedyś z takim problemem i ma jaką poradę?
    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich.Potrzebuję docisk sprzęgła i tarczę sprzęgła do Case 923. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć . Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję.
       
    • Przez Mares
      Witam. Chciałbym kupić sprzęgło przeciążeniowe do rębaka. Producent podaje, że zalecana moc ciągnika powinna wynosić 35kM i sprzęgło przeciążeniowe powinno mieć wartość 1000Nm. Na forum znalazłem temat w jaki sposób można wyliczyć wartość w Nm wałka wom w ciągniku. I w moim przypadku wychodzi tak:
      W ciągniku maksymalny moment obrotowy silnika wynosi 160Nm przy 1500obr/min.
      I teraz 1500:540=2,77
      160x2,77=443Nm Tyle wynosi u mnie w ciągniku moment obrotowy wałka WOM.
      Czyli, żeby nie uszkodzić czegoś w ciągniku powinienem zastosować sprzęgło wom o wartości mniejszej niż 443Nm ? Bo jak wstawię sprzęgło 1000Nm to ciągnik po prostu zdechnie, ponieważ nie będzie miał takiej siły, żeby zadziałało sprzęgło ? 
      Mam zamiar kupić sprzęgło przeciążeniowe cierne, myślę, że to by był najlepszy wybór. Czekam na odpowiedź kogoś kto się w tym orientuje.
      A obliczenia wziąłem z tego tematu:
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.