Polecane posty

zyz1o    9

Witam jestem do paru dni posiadaczak tego modelu jelonka maszyna niesamowita pieknosci ale nie o to mi chodzi zastanawia mnie taka zecz wzielem skrzynie pol automatyczna i mysle czy da sie to wykorzystac podczas koszenie?? jeszcze nie odpalalem womu i nie wiem jak to dziala bo niby mozna malo gazu dac a walek kreci jak szalony. Kosiarke mam na 1000 obr i moze wie ktos jak to zrobic albo czy wogole da sie takie cos zrobic ze odpalam kosiarke ustawiam se na silniku te 1000 i np jak dam gaz to konca to dalej bedzie krecilo na 1000 czy tak sie nie da ? bo w mniejszym jd 6520 to zeby miec 1000 to musze na siniku ustawic wiec jak ktos cos ogarnia to prosze o wypowiedziec ;p aha i co to np jest tempomat na womie albo co daje soft shift

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
link91    8

Hej kolego też posiadam ciągnik serii 6330 premium więc niektóre funkcje są jak w tych nowszych,o ile mi wiadomo to te ciągniki osiągają 1000obr wałka przy około 2tys obrotów na silniku,ja na max obrotów nie próbowałem ale podejrzewam że może trochę przekroczyć prędkość wałka,aha jeśli chcesz nie prekroczyć obrotów na silniku to musisz zablokować obroty na tempomacie

 

Tempomat womu powinien działać tak jak na silniku,czyli blokować przed przekroczeniem ustalonych obrotów u mnie akurat ta opcja nie działa,także sprawdż.

Soft shift to dobra rzecz działa na tej zasadzie że gdy zmieniasz półbiegi zmniejszają się obroty silnika o 300obr w efekcie nie ma tego szarpania na półbiegach

 

Edit.A jeszcze jedno czy twój ciągnik posiada wom 1000E

 

Trochę się rozpisałem jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę pozdro.

Edytowano przez link91
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

niestety posiada chyba tylko wom 1000 nio dobrze a jak dodam gazu np na maxa to wom dalej bedzie trzymal 1000 jak ustawie tak na tempomacie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Pewnie dali ci do niego instrukcję obsługi. Pomijając dziwną polszczyznę pierwszego postu nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. jak ustawisz na womie 1000 obr to po co jeszcze chcesz gazu dawać? Ustawiasz obroty silnika aby miał 1000 na wom i dobierasz prędkość i tyle. Nie chce mi się wierzyć aby ten sprzęt miał tylko jedną prędkość womu 1000 obr. Może trzeba było coś mniej skomplikowanego kupić.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

nie rozumiesz mnie, chodzi mi o to czy np da sie wykorzystac pol automatyczna skrzynie biegow podczas pracy z wom ? i dlatego pytam sie czy jak ustawie tempomat na wom 1000 i dam gazu czy to bedzie stale czy nie bo przeciez zeby pol biegi sie zmienialy trzeba dawac gazu teraz rozumiesz ?? wczesniejsze posty pisalem w pospiechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

A jaką masz skrzynię w tym ciągniku PQ+ czy AQ+ czy AutoPowr?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie wiem czy chodzi o ta dwusprżegłową skrzynię z chyba 3 trybami pracy? Tych ciągników jest mało więc być może ktoś się znajdzie co będzie wiedział dokładnie. Ale póki co pozostaje instrukcja lub pytanie serwisantów lub tego kto ci to sprzedał. Nie jestem jakimś znawcą jd ale realnie myśląc aby wom miał cały czas te same obroty a silnik mógł je zmieniac musiała by tam być jakas przekładnia bezstopniowa. tego chyba jd w napędzie womu nie oferuje. według mnie możliwa jest taka opcja obroty silnika powiedzmy 1500 wom 1000 eco. Do tego możesz dobrać sobie prędkość jazdy jaka cię interesuje przy danej pracy. Po co mają się zmieniac biegi w czasie koszenia? Nawet zakładając, że można jechać szybciej w danymi miejscu bo trawa jest mniejsza. Skąd ta półautomatyczna skrzynia ma o tym wiedzieć. Poczytaj sobie instrukcje i to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

skrzynia chyba aq bo pol biegi zmieniaja sie same po dodawaniu gazu im wiecej gazu tym wiekszy pol bieg, po co mi pol biegi a po to ze jak kosze jd 6520 tu ustawiam se te 1000 obr na womie i cisne i jak chce szybciej jechac to zwiekszam sobie pol bieg jak zblizam sie do zakretu to zmniejszam, tak mam instrukcje ale pomyslalem ze moze ktos tak wytlumaczy na chlopski rozum ;p w tym modelu jd 6r tez moge pol biegi sam zmieniac ale i jak pisalem wyzej mozna ustawic ze same sie zmieniaja i interesuje mnie tylko to czy da sie je wykorzystac podczas pracy z wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Same się zmieniają po przekroczeniu pewnej wartości obrotów. Jak ustawisz gaz tak aby utrzymywał 1000 obr na wom to jak możesz przekroczyć wartość graniczną po której zmieni się półbieg.Silnik jest powiązany z wom wzrost obr silnika wiąże się z wzrostem obr na wom. No chyba, że ktoś tak jak pisałem wcześniej zamontował tam jakąś bezstopniową przekładnię. Ale o tym nie słyszałem. Innymi słowy musisz sam dobierać prędkośc półbiegami a silnik będzie miałobroty które zapewnią 1000 obr na wom.

Automatyczne półbiegi to raczej w transporcie dodajesz gazu, przekraczasz powiedzmy 1800 obr silnika i zmienia się półbieg. Obroty spadają powiedzmy do 1200 i zmienia się półbieg w dół. Możliwa jest też chyba zamiana zakresów. W dyna 6 mf a mniej więcej tak to działa myślę, że i w jd jest podobnie. Oczywiście mozna używac tego w polu ale jeśli będziesz dodawał gazu będą zmieniały się obroty wom.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

aha to juz mniej wiecej cos rozumiem to po co by byl ten tempomat na wom ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Po to żeby nie przekraczać obrotów no WOM


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

Witam mam pytanie czy ten ciagniczek poradzi sobie z przyczepa do zielonek 60m/3 ,kiedy wlacza sie power boost czy da sie to odczuc ? dlaczego na zegarach mam narysone obroty ponad 3 tys a w komputerze ustawione sa na 2100 i nie da sie zwiekszyc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W poprzedniej serii JD 6030 Bynajmniej ja, nie odczuwam power bosta... Na zegarach masz narysowane 3 tys ale nigdy tam wskazówka nie dochodzi? A w normalnej przeciętnej osobówce najlepiej dieslu na zegarach masz 220 czy tam 240 km/h narysowane i co myślisz że da rade tyle wyciągnąć owe auto? W WSK na zegarach miałem 140 km/h narysowane ale max to było 115km/h i wtedy też doszedłem do wniosku że to ich rysowanie na zegarach ni jak się ma do rzeczywistości. Może to taki bajer tylko, aby móc przszpanować przed kolegami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

no dobrze ja sie pytam bo nie wiedzialem myslalem ze cos jest nie tak a jak z ta przyczepa da rade ciagac ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

ten model i 60m/3 raczej sobie nie poradzi za wysoko cie fantazja poniosła maksymalnie silospace z Joskina 40 m/3 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

hm tu sie zdziwisz bo mialem na testy przyczepe do zielonek 40m3 strautmanna tylko ze wozilem ja kukurydze i powiem ci ze on nie mial co przy niej robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupic nowy ciagnik JD 6140 r i zastanawiam sie nad oponami i skrzynia . Opony czy 480/70/30 tył 580/70/42 czy 480/70/30 tył 620/70/42 głównie chodzi o to zeby ciagnik w polu nie był mułowaty i zeby sie nie dusił przy duzym obciazeniu .Skrzynia Direct Drive czy AutoPower ?

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymekrolnik    28

Tylko że przy 620 z tyłu musisz mieć dobry pług bo Ci nie zakryje,no zakryje ale bedzie widac te nie równość po kole ;) No chyba ze predkością nadrobisz ale nie warto jelenia oszczedac on musi miec wiecej na d*pie aby czuł że żyje :) Musisz sie pytać użytkowników jak sie skrzynie sprawują i zachowują w pracach. Ale słysze że direct drive bardzo sobie chwalą ale o żywotności za wcześnie aby coś mowić ;) Ale jak by mnie było stać to włąsnie ją bym wziął B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

ja mam power quad + czy jakos tak i zaluje bo teraz bral bym direct drive a automaty jakos mnie nie przekonuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Auto power ! 6170R pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj