Polecane posty

center    11

Teraz można chyba z Direct Drive a ktoś może ma tą przekładnię i wie jak się sprawuje?

 

Ja bym brał opony z tyłu 650 przód coś koło 550 bo przecież opona idzie trochę bruzdą a trochę po caliźnie co za kłopot a szersza ogólnie sumując lepsza.

 

Auto power od połowy 2014?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Auto power jest najlepsza nienadazaja z produkcja i jest o 2tys drozsza od direct drive. a direct drive to tani kit który jest nowoscia i tak naprawde john deee probuje wypuscic pare tys sztuk z ta skrzynią i bede obserwowac co sie bedzie dzialao a zas dopiero beda ją ulepszac. takze ja Ci polecam Autpower sprawdzona skrzynia od 10lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Autopower raczej słynie z tego że jest najmniej żywotną skrzynią oferowaną przez JD i dlatego JD stworzył DirectDrive

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

ja bym bral dd a co do auto power to to samo co vario w fendzie czy np auto command w nh ta sama firma robi te skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

W mf jest dyna vt ale faktycznie tylna oś i skrzynia fendta vario i dyna vt mf a to to samo. Jd to juz chyba inna skrzynia bezstopniowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Do 6R Autopower to Eccom od ZF. Autocommand to własna produkcja koncernu CNH. Massey tylnej osi w wersji DynaVT nie ma od GIMY?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

żeby Autopower Padł po 2,5tys godzin to museili meszac napewno oleje rozne zas taka mieszanka nie daje dobrych rokowań dla skrzyni. moze nie dbali o oleje i polaczali rozny sprzet gdzie była kazdy rodzaj oleju inny. u nas maja w Społce smolickiej po 10tys nakrecone i chodzą do dzisiaj im na AP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Trzeba zaznaczyć że AutoPOWR w serii 6 i sierii 7/8 to zupełenie inne konstrukcje. Tylko nazwa ta sama.

Seria 6 ma S-matica firmy ZF a większe mają skrzynię produkcji JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Dokładnie to:

6105R 6115R 6125R 6130R - Eccom 1.5

6140R 6150R - Eccom 1.8

6170R 6190R - Eccom 2.0

6210R - Eccom 2.4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak wezem Direct drive.Jezeli chodzi o awaryjnosc t ap tez chyba szału nie ma.A Direct Drive przekazuje naped w 100% mechanicznie takze napewno jest szybsza i co mozna zobaczyc na filmikach na yt ogólnie te szkrzynie połautomatyczne dyna 6 czy direct drive czy auto cos tam w nh według mnie duza szybciej przyspeiszaja niz niz ap czy vario fendta.A jezeli chodzi o awaryjnosc to ciagniki z ta skrzynia wychodza ponad rok takze mysle ze w polsce jest juz conajmniej kilkadziesiat ciagników z ta skrzynia.A po rozmowie z gosciem ktory uzytkuje ja w 6140 r od poczatku roku(350 mtg) to chyba jestem zdecydowany.Poniewaz nie mial do niej zadnych zastrzezen.A nawet przeciwnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Wszystko wrzucone do jednego worka dyna 6 to zupełnie inna konstrukcja niż direct drive. Dyba 6 i pewnie te auto coś tam od nh to skrzynie typu power schift. Przełożenia realizowane są za pomocą kół zębatych oraz pakietów sprzęgieł mokrych (półbiegi). Direct drive to skrzynia dwu sprzęgłowa z dwoma wałkami pośrednimi. Na jednym biegi parzyste na drugim nie parzyste. Dwa sąsiednie biegi załączone są jednocześnie. Zależy czy przyspieszamy czy zwlaniamy. Załącony jest bieg na którym jedziemy i jeden wyżej lub niżej. Zmiana biegów odbywa się przez rozłączenie/złączenie sprzęgieł. Jest to coś na kształt dsg volkswagena. W osobówkach to obecnie najszybsza skrzynia pod względem zmiany przełożeń. Nawet ferrari słynące z najszybszych pod wzgledem zmiany biegów skrzyń konwencjonalnych zaczeło stosować skrzynie dwusprzęgłową coś jak direct drive.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

Jeżeli chodzi o przekładnie Direct drive to jest ona wciąż testowana i z biegiem czasu wychodzą jej wady i będzie udoskonalana. najlepze co mógłbyś wziąć to AutoQad+ naj bardziej wytrzymała i naj tańsza w naprawie skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

ja bym bral dd bez zastanowienia testowana to ona byla juz dawno jak produkowali ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr343    1

Witam.

Orientuje się ktoś ile pali john deere 6150R w orce na hektar klasa ziemi 4-6 i plug 5 skib???Słyszałem od znajomego on był na pokazie i orali tam plugiem 4 skibowym i spalił 30 czy 32 litry na godzine.

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

klasa ziemi mi nic nie mowi do porownania spalania do plonow tak ale nic do spalania

zebys podał warunki glebowe to bym mogl cos powiedziec


..:Zetor Power:..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

he he co to za cuda ja akurat posiadam taka rke i w orce pali jakies 18 -19 l ale np ciagam nim przyczepe samo zbierajaca 75 m3 i wiadomo dostaje w piz*e podczas nabija i nie pokazuje wiecej jak 25 l ale to takie gadanie o spalaniu jest smieszne troche

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z najwiekszą pottingerką jaką sie spotkałem to ok 45 m3 ale wiekszej nie widzialem ty @zyz1o wstaw zdjecie tej swojej przyczepy z johnem to Ci może uwwierzymy


..:Zetor Power:..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

JUMBO 10010 L przy średnim sprasowaniu podaje 100m3 a w din 49,5m3 i to chyba największa z pottingerów

Edytowano przez qazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj