Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
devon    0

Może kolega podzieliłby się informacjami na temat wysłodków(od kogo taka fajna cena) gdyż tez chętnie bym kupił a handlarzom wolałbym nie dać zarobić aż takiej marży. Jestem zainteresowany transportem czyli powyzej 20t wysłodków do Krasnego mam 150 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    264

Jak ja wam zazdroszczę tych cen, sam czekam za transportem +/-25 ton fizycznych za 2000zł i to jest dobra cena, z pierwszego lepszego ogłoszenia to 2400-2500zł a cukrownia raptem 8km. ode mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość peres100   
Gość peres100

24t netto 1

50t netto 2

800zł + 100zł kierowcy za to że wjechał jak chciałem i gdzie chciałem.

Kupione od rolnika :)

900zł za wyslodki kupne + transport, to nie realne. Tyle mniej wiedzej kosztuje transport kupiony bezposrednio z cukrowni, do tego trzeba doliczyc transport. W moim przypadku kierowca bral 500zł za ok 35km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jajonasz    36

Ja nie płaciłem za transport, bo kupowałem od rolnika, prawie sąsiada. Zamawiał wysłodki i przyjeżdżały. Tylko kierowcy za wjechanie.

W sumie sporo płaciłeś, do kumpla dwóch kierowców woziło prywatnie (kupowali wysłodki) po 300 zł. Wychodziło ok 1100 za skład. Odległość na kwitku 55km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

@binek też mam 8 km do niej, ale cen nie znam. Ale ludzie biorą bo nic na placu nie mieli ostatnio jak przejeżdżałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

Ja nie płaciłem za transport, bo kupowałem od rolnika, prawie sąsiada. Zamawiał wysłodki i przyjeżdżały. Tylko kierowcy za wjechanie.

W sumie sporo płaciłeś, do kumpla dwóch kierowców woziło prywatnie (kupowali wysłodki) po 300 zł. Wychodziło ok 1100 za skład. Odległość na kwitku 55km.

Czyli ze ktos mial gest i przywozl ci za darmo..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jajonasz    36

Transport wysłodków do plantatora jest zawarty w cenie obsługi dostawy.

Kupuje już wysłodki od 11 lat i nigdy nie płaciłem za transport, zawsze od okolicznych plantatorów :P

Edytowano przez jajonasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTRUS1978    0

a ma ktos moze namiary na dostawce mlota browarnianego w woj. swietokrzyskim.bardzo prosze jezeli ktos taki posiada

Edytowano przez PIOTRUS1978

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camry    8

kiedyś przypadkiem trafiłem na browar w Jędrzejowie (znajdź ich stronę),więc może tam zadzwoń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    48

a ma ktoś namiar na kogoś kto będzie mokre sprzedawał w kuj-pom okolice Chełmna? Preferuje luzem ale mogą być też w balotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomgli    3

mi będzie auto zbywac

45zl za tonę z netto2, czyli jakieś 2300 za auto. gmina Golymin.

tomasz.g@g.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dy27    1

A jak ceny balotów z wyslodkami? Gdzie najtaniej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś dostęp do wysłodków mokrych w Wielkopolsce. Mieszkam w okolicach konina , zna ktoś kto dowiezie na miejsce i jakie ceny ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    26

mam na sprzedaz 120-150 ton mokrych wyslodkow z cukrowni polska cerekiew cena 40zl/t jak ktos cos to dzwonic na nr 502961948

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×