News
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtek16281

pług 3 skibowy zagonowy do ursusa 385 jakiej marki wybrać nowy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pług
rolniku360    69

mój znajomy kupił agro-masz nie za drogi a nie jest taki zły jak za taką cenę tylko lemiesze i odkładnice się trochę szybko wycierają ale co się spodziewać po takiej cenie ;X

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

kolego, w jakim celu zalozyles kolejny temat :blink:

chyba tylko po to aby moderatorzy sie nie nudzili :lol:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MichalP
      Moze mi ktos, cos napisać o pługach brix? jak orzą? czyjej to produkcji czy to jakaś kopia ?
    • Przez Zixov
      Witam mam pług do orania z metalowym kółkiem i okleja mi sie sniegiem wiec cały czas trzeba wychodzć i mlotkiem snieg odbijac mam pytanie jest jakis szybki sposób zeby okleić albo coś takiego jakąś gumą?. Mam zamiar odciąć bieżnik od starej opony i jakoś go przymocować do kółka lecz nie wiem czy bedzie najlepiej śruby jakies czy nity. Robił lub widział ktos cos takiego kiedyś
    • Przez Narko
      Prosze o orietacyjna wycene pluga Huard TR65 na podstawie zdjec. 

    • Przez JD1052
      Witam, czy ktoś remontował/tulejował obrotnice w starym kvernie? Czy tam siędza tylko tuleje czy też jakieś łożyska? Rozebrałem ze swojego pługa i istniała tylko tylnia tuleja z tworzywa a przedniej w ogóle nie ma.. Czy z przodu ma być taka sama? I ewentualnie gdzie da sie to kupić bo narazie nic nie znalazłem, czy trzeba dorabiać i z jakiego materiału najlepiej?
       

    • Przez MF6180Dynashift
      Witam. Potrzebuję specyfikacji, ustawień zab. NonStop, wymiary od dłuta do ramy itp. pługa RabeWerk Star Avant Xd IV. Ktoś coś posiada. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.