Skocz do zawartości
audi80b4

co to za śruba na pompie?

Polecane posty

krzysiu36012    22

Widać że jakaś regulacja bo nakrętki na kątre i spreżyna jakiś zawór może tam jest nie wiem

 

Skoro nie wiesz to po co piszesz? I na dodatek z błędami?

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest układ zwiększania dawki paliwa po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia doładowania. Skoro zadajesz takie pytanie to znaczy, że nie masz pojęcia i samemu tam nic nie reguluj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Junkers    42

A mógł byś dokładniej opisać regulację jeśli masz pojęcie o tym? Jak zwiększyć, a jak zmniejszyć? Dlaczego ma nie grzebać jak zaznaczy sobie oryginalne położenie tej śruby to będzie mógł w razie czego wrócić do położenia pierwotnego. Jeśli ciągnik ma pracować np. przy turze to można by zmniejszyć dawkę żeby nie marnował niepotrzebnie paliwa, bo chyba tylko tym różnią się Belarusy np. 920.3 od 952.3(oba z turbem)?


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Niemógłbym opisać tej regulacji. Pompa jest ustawiona fabrycznie tak, aby silnik pracował najbardziej optymalnie. Tam się nie reguluje dawki paliwa. To jest tylko układ zwiększania dawki po uzyskaniu ciśnienia doładowania. Przy zmianie ustawień może się okazać, że będzie spalał więcej paliwa. Jeśli o mnie chodzi, to każdy może sobie kręcić tymi śrubami jak mu się podoba. Tylko niech później nie zakłada tematów typu: ciągnik działał dobrze, a teraz nie chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu36012    22

Skoro nie wiesz to po co piszesz? I na dodatek z błędami?

 

 

A co nie moge pisać? Mamy wolny kraj i nikt nikomu nie zabroni

Nie rozpedzajćie sie za mocno!

 

 

 

Poczytaj sobie ten temat: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/14455-taryfikator-kar/ Ostrzeżenie za OT, post nic nie wnosi do tematu. I żeby do głowy Ci nie przyszły zbędne dyskusje, bo będą następne punkty ostrzeżeń.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Szczerze to nie wiem, słyszałem o takim czymś w samochodach z gazem, ze lepiej nie przykręcać za bardzo na śrubie(inst. 1 i 2 gen.), a diesel to chyba rządzi się innymi prawami, nie aż tak bardzo. Ale jedno jest ważne - stosunek paliwa do powietrza w proporcji, a jakiej to trzeba sobie poczytać.

Tylko jeśli moc jest nie wykorzystywana to po co na próżno marnować paliwo.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie, dyskusja zmierza w niewłaściwym kierunku, jednak pozwolę sobie na parę faktów. W dieslu nie ma znaczenia stosunek paliwa do powietrza. Dawka paliwa spala się w cylindrze wykorzystując odpowiednią ilość powietrza, a reszta powietrza uchodzi ze spalinami. Dzieje się tak przy wykorzystywaniu niepełnej mocy. Maksymalna dawka paliwa ustalana jest do ilości powietrza, jaka może znaleźć się w cylindrze (mniej w silniku wolnossącym, więcej w doładowanym). I teraz jeżeli ktoś w doładowanym silniku zmniejszy dawkę paliwa na pompie to nie ma sensu wtedy stosować turbosprężarki, bo co z tego, że wtłoczy ona więcej powietrza, ale dawka paliwa nie wykorzysta tego powietrza. Jeżeli ktoś ma silnik doładowany i nie wykorzystuje jego pełnej mocy to wystarczy pracować na niższych obrotach (np. przy pracy ze wspomnianym ładowaczem nie ma sensu wkręcać silnik na 2000 rpm), a zmniejszeniem dawki paliwa zajmie się pompa wtryskowa i spalanie będzie mniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszczs    23

No znam gościa któremu ciągle topi jeden tłok w john deere i mówiłem mu że może jest jak w benzynie że jak jest za mało paliwa to temperatura wzrasta. Nigdy o tym nie doczytałem do końca.

Edytowano przez Mariuszczs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

@Mariuszczs ma ustawioną większa dawkę paliwa na ten tłok i go topi.U mnie sąsiadowi w zetorze 2 razy pękły tłoki a dokładnie 3i4.Zawiózł pompę do pompiarz i była zwiększona dawka na tych tłokach.A co do zmiany dawki ropy w dieslu jest tak że za mała dawka brak mocy silnika i nie będzie się grzał za duża dawka paliwa względem powietrza ostre dymienie silnika i grzanie. :) Pozdrawiam

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sama dawka może nie być tu przyczyną. Bardziej istotny jest kąt wyprzedzenia wtrysku. W rzędowych pompach z reguły nie jest on równy dla wszystkich sekcji. I to może powodować wyższą temperaturę spalania i nierówną pracę silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszczs    23

W sumie to się za bardzo z tym goście nie znam, ale szwagier brał od niego ten ciągnik z jakąś ogromną talerzówką to palił ze 30 litrów na godzinę a ciągnik to jakiś JD o mocy 250kM . Przyjdzie wolnego czasu to poczytam o dieslach więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.