Skocz do zawartości
News
stilgar

Czyszczenie zbiornika paliwa - belarus 952

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stilgar    0

Witam!

Jako, że nie znalazłem w wyszukiwarce podobnego tematu to postanowiłem go założyć.

Mam problem ze swoim ciągnikiem, ponieważ ewidentnie brakuje mu paliwa (musiałem go ściągać z łąki).

Być może ktoś z użytkowników tego forum wyciągał już bak i może dostanę jakieś porady.

Z tego co zauważyłem to trzeba będzie odkręcić koło i do boku go wyciągać... Jakieś lepsze pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2079

wymontuj fotel, odkrec podloge i wyciagnij smok ze zbiornika, przedmuchaj sprezarka przewod i utnij ta rurke ze 1-2 cm. zatyka go na krućcu ( na laczeniu metalowej rurki z gumowa na tej srubie z otworami przez ktora ciagnie paliwo) jeszcze zapytam czy masz jeden czy 2 zbiorniki ? bo jak 2 to moze byc to troche inaczej rozwiazane ale mysle ze raczej nie :) ach Ci ruscy :D

Edytowano przez Uziu92

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stilgar    0

Mam jeden zbiornik, ale samo wyczyszczenie smoka/ssaka nic nie dało, ponieważ zrobiłem rundkę po podwórku i znów ta metalowa rurka się przytkała. Wytargałem (dosłownie) zbiornik i wyczyściłem. Teraz wszystko jest ok;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    123

mnie zastanawia natomiast jak to jest z wskaźnikiem poziomu paliwa - przestał wskazywać, rezerwa nie świeci więc zgaduję że w zbiorniku jest bańka plastikowa która się przedziurawiła - dobrze myślę?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2079

musisz wyjac smok i zobaczyc co sie stalo moze po prostu plywak sie przegiol lub przedziurawil. w pierwszym wypadku nie bedzie dotykalo stykow.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

też miałem problem z paliwem zatkało mi się na wyjściu ze zbiornika na tej śrubie ale założyłem sobie sitko na końcu tego metalowego przewodu i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.