Skocz do zawartości
dontadeooo

przekażnik napedu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Przekaźnik
dontadeooo    0

witam! czy wie ktoś co można zrobić zeby podczas chamowania nie włączał sie przedni naped? podobno mozna zrobić mostek po wyciągnieciu tego przekażnika z pod deski! wiecie cos na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

W farmtracku 690dt jest tak ze jak sie chamuje to sie załącza 4x4 i wtedy sie chamuje na 4 koło i to jest chyba troche niezbyt zdrowe dla przodka wiec on sie pyta jak obejsc ten bajer. Trzeba wyjąc ten bezpiecznik od chamowania 4x4 i zrobic obejscie ale na czym to polega to ja niewiem. Ja tak mam w swojej 690-tce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jedrus    58

a po co to obchodzić, John deer 5080R ma tak samo i myslę ze nikt nie mysli w nich o przeróbkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    12

^ Niektórym szkoda jest opon i skrzyni, według mnie jest to przydatne rozwiązanie, a jak komuś nie pasuje to może hamować ręcznym :lol: . Nie wiem jak jest w obecnych Farmtrakach, u mnie przód się włącza tylko wtedy gdy mocniej nacisnę na hamulec, gdy robię to delikatnie to hamuje sam tył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Wszystko zalezy od tego jaki rodzaj sprzegla jest zastosowany do wlaczania przodka. Jak sa tarczki cierne to nie ma problemu bo wszystko odbywa sie bez szarpania a w przypadku FT gdy naped sie rozłacza slychac dosyc mocne uderzenie i szczegolnie przy transporcie moze byc to dla niektorych denerwujace...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    12

Z tym uderzeniem to się zgodzę, mnie też ono denerwuje.

NhBartek, jak wygląda u Ciebie dolne mocowanie siłownika wspomagającego od podnośnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

No nie powiem ci jak to rozłaczyc bo w Limbie jest troche inna instalacja niz w 690 takze nie bede strzelał zebys czegos nie spalił :) Z tym mocowaniem to bym musial zrobic zdjecie i wrzucic. Postaram sie jutro ale nie obiecuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dontadeooo    0

kolega NhBartek już wytlumaczył, chodzi właśnie o chamowanie w transporcie! swoją drogą to nie moge tego zrozumieć, jak można produkować taki szajs!!! ciągniczek ogólnie godny polecenia ale to rozłączanie tego napedu, żenada!!! ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Słuchaj kolego 690 jest homologowany na 40 km/h takze musi miec hamulce na 4 kola takze sie nie denerwuj bo takie sa przepisy i tyle. Bez tego nie byłby dopuszczony do ruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    514

Tak naprawdę to w czym ci przeszkadza hamowanie na 4 koła ? Przecież to zaleta. Ja bym się cieszył jak bym miał to w swoim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Ja mam zrobione takie obejście napędu jak będę maił czas to wrzucę fotki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dontadeooo    0

wiem że takie przepisy i wiem ze chamowanie na 4 koła ma też swoje zalety, ale ja czesto jezdze osiedlowymi i krętymi drogami z mnóstwem krzyżówek więc wiecie co sie dzieje?cześciej słysze te stuki niż wlasne myśli! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×