kris14

Nowa "mała" seria Valtry N, nowa seria T

Polecane posty

kris14    266

Po niedawnej prezentacji 3ciej generacji Valtry serii N w nowym wyglądzie, nadszedł czas na modyfikację mniejszej serii N i T.

Nowa N'ka łączy sobie cechy serii A- silnik 3cyl i N- skrzynia, tylni most, kabina, tworząc dosyć ciekawy produkt o dużych możliwościach i oszczędnym sercu- bynajmniej takie wrażenia odnoszę ja.

 

Seria T ma maskę wzorowaną na N'ce oraz zmodyfikowaną przekładnię Direct w wersji 2.0.

 

Można sobie poczytać, popatrzeć jak to wygląda :)

 

http://www.valtra.pl/news/5973.asp

 

http://www.valtra.pl/news/5971.asp

 

Dodatkowo mała prezentacja video

 

T series

 

N series

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

No szkoda, zostaje w tym segmencie mocy tylko seria A, ale ta mała N'ka to wygląda na zadziorną osę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Ta sama idea, ale techniczne ni w ząb podobne do MF :)

 

Tutaj można posłuchać jak pracuje ta Valtra

 

 

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Przemek6140 Mi tez sie podobaja te stare modele tak jak tobie wiem o kim mówisz pracowałes u niego ma 3 zetory dwie waltry dwa Classy ciagniki kombajn Classa Tucano i dwie sieczkarnie Classa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrzyk21    32

Myślałem , że już są dostępne. :) A można już i dilerów składać zamówienie na nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Fendt od jakiegoś czasu stosuje 3cyl w 211 Vario i jest dobrze...

 

Tutaj są 3cyl, 3,3l, 111KM

Dla porównania 828 Vario, 6cyl, 6l, 280KM czyli jeszcze więcej wyciśnięte z 1 cyl/litra i jeździ.

 

W internecie można znaleźć informacje o chiptuningu silnika 33AWI AGCO Power gdzie osiągnięto ponad 140KM, więc potencjał jeszcze jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba5997    11

Fakt masz rację ale przy 4 cylindrach silnik będzie dłużej zdrowszy to z ilu wyciśnięto te 111 km na 3 cyl. to przełoży się na duże obciążenie cylindra co za tym idzie zdrowotności silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale przy dzisiejszych cenach paliwa wymagałoby to dokładnego obliczenia opłacalności. Jak wiadomo czym większa pojemność w stosunku do tej samej mocy tym większe spalanie, szczególnie w lekkich pracach i częstych postojach na włączonym silniku. Czasami biorąc pod uwagę przyszłe wykorzystanie danego ciągnika lepiej jest kupić 3 cyl.

 

Poza tym dzisiaj robi się tak, że dojeżdża się silnik prawie do końca i sprzedaje zanim potencjalny kupiec podczas zakupu stwierdzi problem z silnikiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior1014    0

W Paczkowie przywieźli na test n 93 z ładowaczem. Powiem tak na wolnych obrotach słychać że ma trzy cylindry, ale kiedy turbina się załączy to pracuje jak by miała sześć cylindrów. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Tu jest prezentacja ciągników Valtra serii N. Dotyczy co prawda 4-cylindrowych, ale rozwiązania są takie same...

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

niewiem czego w 3 cylindrach się bać silnik jak silnik na wolnych obrotach pewnie momentem grzeszył nie będzie ale zato paliwa mniej do ładowacza i lżejszych prac w sam raz do jakiejś ciężkiej orki czy transportu to trzeba kupić 6 cylindrów i spokój a od czasu do czasu jak ciężej będzie pracował to mu nie zaszkodzi jakoś strasznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil1616    41
Napisano (edytowany)

Ta sama idea, ale techniczne ni w ząb podobne do MF :)

 

Tutaj można posłuchać jak pracuje ta Valtra

 

http://www.youtube.com/watch?v=eQrTbVKPxBY

 

Strasznie słabą pracę ma ten silnik w tej valtrze, jak na nowy ciągnik to nierówną pracuje

Edytowano przez kamil1616

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem z valtra t133 ponieważ gdy długi czas pracuje np. W orce czy w agregacie scierniskowym zaczyna wchodzić duża temperatura (pod czerwone), gdy dojadę do brzeg i zanim obruce temperatura momentalnie spada na środek czyli dobrze. Co może być przyczyną 
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj