kar0711

mięki przód w zetorze 5211

Polecane posty

patryk255    1

czy do jazdy czy do pola ja bym wybrał miękki jest bardziej komfortowy i czy w jeździe po drodze czy w polu jak wpadniesz w dołek czy będziesz przejeżdżal przez bruzdę to tak nie żuca chyba że będzie chodził przy tuże to wtedy nie ma różnicy bo i tak miękki dobije do końca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Jeśli będzie chodził bez tura to oczywiście że miękki! komfort jazdy po dziurach czi też polach jest bardzo odczuwalny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Miękki przód jest dobry jak jest nowy i sprawny. Sam taki posiadam (od nowości i bez możliwości blokady) i kupując ciągnik używany na pewno nie zdecydowałbym się na niego. Części oryginalne trudno kupić - z resztą na dobrą sprawę do końca nie wiadomo czy dana część to oryginał - kupiłem sprężynę, która jest zbyt miękka (wiedziałem, że nie kupuję oryginału). U mnie akurat odkręciły się nakrętki, które "trzymają" obudowę tuleji prowadzącej w jednej półosi (gwint się "wytarł") czyli praktycznie obudowa półosi do wymiany (popatzcie sobie na ceny). Przyznaję, że przód był zaniedbany - remont dopiero po 23 latach i przy ok. 8 tys. mth (powinien być zrobiony z dziesięć lat wcześniej). Generalnie "miękki przód" wymaga więcej uwagi niż "sztywny", większy koszt remontu a skutek przynajmniej w moim przypadku taki sobie - luzów nie ma ale kierownicą kręci się niewiele lżej niż przed remontem (wspomagania nie mam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jakbyś trochę pojeździł z przodem twardym to nie chciał byś o nim słyszeć. Ja do MF 255 założyłem miękki z 40 i teraz wiem że to jest to. Jest u mnie w galerii.

Nigdy więcej twardego.

Chciałem kupić z Zetora, ale kosztował 2 tyś a z 40 dałem 500 zł.

 

Ceny remontu to są duże jak się zaniedba, ale twardy też nie mało kosztuję, a komfort nie porównywalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

dla tego jak masz tak zajechany przód to oddaje się do regeneracji i po sprawie... ja tak zrobiłem i jeździ się jak po stole , aż miło patrzeć jak pracują sprężyny... ;) i nigdy sztywnego przodu... ja mam z możliwością blokady..


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez torq1906
      Witam, posiadam Zetora 7211 i zastanawiam się nad dołożeniem mu przedniego napędu, to że się da to zrobić za mniejsze czy większe pieniądze to jasne tylko nurtuje mnie kwestie formalno-prawne a mianowicie jak to zrobić w taki sposób, żeby wszystko było zgodnie z literą prawa, żeby bez stresu można było się przemieszczać po drogach publicznych?
      Na chłopski rozum wydaje mi się, że żeby dało się tak zrobić to trzeba zastosować most i części z modelu 7245, czy mam rację?
      Czy może przejdzie też na częściach od innych ciągników czy np. samochodów jak Robur czy inne wynalazki?
      Czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność mogłaby kosztować robiona przez fachowca, z całą papierologią itp.? 
      Zaznaczam, że sprzedaż tego i kupno 7245 nie wchodzi w grę bo szansa, że znajdę go w takim stanie jak ten który posiadam jest jak trafienie w totka. 
       
    • Przez Mateusz_105
      Dorabiał ktoś przedni napęd do Zetora 7211 jak to cenowo i gdzie można dostać orginalny napęd do Zetora, tylko dlatego chcę dorobić bo mam sprawdzony sprzęt a jak sprzedam tego i kupię coś z przodem to nie wiadomo co kupię.
    • Przez materrol
      Cześć,
      Planuje założyć przedni napęd do zetora 7211, jednakże zastanawiam się jaki. 
      1opcja:
      oryginalny używany napęd z zetora 7245
      2 opcja:
      cały napęd robiony przez z mostu ZiŁ, Robur itp. po generalnym remoncie.
      Która opcja byłaby lepsza? I jeszcze jedno, jak dobrać przystawkę i rozmiar przednich kół? Czy ktoś posiada przelicznik? Z tego co wiem to były montowane bodajże 4 rodzaje skrzyń. Posiada ktoś taki katalog gdzie to jest wszystko rozpisane?
      Dzięki za każdą radę!
       
    • Przez Staszek0509
      Witam. Szukam wałka atakującego wraz z kołem do przedniego napędu . Nr. na kole 4472 353 357 ZP 13:36. Nr katalogowy AL55434. Jeśli ktoś miałby taki używany proszę o kontakt. 
    • Przez Rafal_Zgierz
      Witam
      Mam taki problem z zetorem 7221, przy skręcie w lewo do oporu przy samym końcu zaczyna przeskakiwać i targać kołami przednimi ( w drugą stronę jest wszystko OK) co to może być proszę o jakąś podpowiedz. Dodam ze mam serwomechanizm.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj