Skocz do zawartości
niedzwiadek97

Problem z zaworem silownika przy D-47

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
D-47

Mam problem z tym zabezpieczeniem które znajduje się na dole siłownika ,ponieważ tam od tego zabezpieczenia powinien być taki drut poprowadzony aż do kołyski siłownika, ja tego drutu nie mam i gdy chce kiprować to ten zawór mi nie puszcza oleju i zarówno gdy jest wciśnięty czy wyciągnięte on cały czas nie puszcza oleju. Czy on się popsuł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

U nas ten zawór jest wyrzucony i zaślepiony śrubą M10. Jeżeli w każdej pozycji nie puszcza to coś jest z nim nie tak.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja zaślepiłem ten zawór, ale odkręciłem dół siłownika i wywierciłem otwór zaraz za redukcją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wczoraj wymontowałem ten zawór i zaślepiłem.Zaczęła wywracać ale gdy na skrzyni opuściłem tura to kawałek podniosła i znowu pompa w c-360 zaczęła wyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markos239    0

Koledzy jak zaslepic ten zawor bo nie mam tego druta od regulacji i mi nie puszcza oleju i nie chce podniesc a przewod mam nowy jak wcisnalem i przytrzymalem palcem ten zawor tak wcisniety nie do konca to szybko mi podnislo przyczepe?????????/

Prosze o pomoc

Edytowano przez Markos239

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    30

Witam

Mam problem w siłowniku przyczepy d47 cieknie mi olej u dołu tym nyplem nr 56, rozbierałem to nie wiem, jest sprężynka, podkładka, jakaś śrubka sobie latała w sprężynie, ale nie bardzo wiem jak usunąć nieszczelność. Proszę o pomoc i sugestie.

Edytowano przez grzepo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMar    1

Witam

Mam problem w siłowniku przyczepy d47 cieknie mi olej u dołu tym nyplem nr 56, rozbierałem to nie wiem, jest sprężynka, podkładka, jakaś śrubka sobie latała w sprężynie, ale nie bardzo wiem jak usunąć nieszczelność. Proszę o pomoc i sugestie.

 

Witam.

Kolego jak sobie z tym poradziłeś?  Mam ten sam problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    30

Chyba podkładkę miedzianą dałem i dokręciłem. Pamiętam że coś kleiłem poxyliną też jakąś dziórkę. Teraz nie cieknie ale i ten zawór odcinający też nie działa. Poprostu trzeba ostrożnie wywracać przyczepę. Wywracam tylko zoboże do żmijki to mi to nie przeszkadza i tak się to robi delikatnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    2

ostatnio walczyłem właśnie z tym zaworem od spodu bo kapało z niego , a więc jest to zawór przeciążeniowy regulowany poprzez wkręcanie tej zaślepki od spodu ,sama  zaślepka nie jest uszczelniona , za uszczelnienie odpowiada o -ring ,ale żeby go wymienić trzeba odkręcić spód siłownika(podstawę) , w moim siłowniku rozwalony był gwint w podstawie  więc dorobiłem kołek żeby podpierał zaworek (końcówka na śrubokręt) i obspawałem  , już nie kapie :)  -pamiętajcie żeby zawór był podparty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×