Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
Opublikowano
10 godzin temu, andrzej78 napisał:

Wymiary opon - mogą być niewielkie różnice ze względu na producenta

385/55R22,5 = 999 mm

285/70R19,5 = 893 mm, szer.285mm( napędowa  290mm)

265/70R19,5 = 868 mm

Thx. Z tych co podałeś to chyba te co zostawiłem w cytacie będą najodpowiedniejsze? 
Pierwsze do D633 bo coś kojarzę że takie same zakładali do HL/HW bo te z większym profilem po przeładowaniu zahaczały o ramę.
A z tych drugich to zostanie albo 265 albo 285.
Felgi brałeś z ET=0?

Opublikowano

 Felgi miały dorabiane tarcze i ze względu na kształt obręczy wyszło ET-5 ( przesunięcie obręczy do wewnątrz o 5 mm) . Mimo to  szerokość całkowita osi wynosi 2,05 m. Koła wydają się być małe , ale to tak pozornie " maleją " przy wysokiej przyczepie( foto w mojej galerii). Koła 20" mieściły się " na styk " pod ramą przy skręcie przy załadowanej przyczepie , dlatego chciałem trochę niższe opony .

Opublikowano
2 godziny temu, andrzej78 napisał:

....Koła 20" mieściły się " na styk " pod ramą przy skręcie przy załadowanej przyczepie , dlatego chciałem trochę niższe opony .

haczyły o fabryczną ramę czy o wzmocnienia? Bo teraz dałeś mi zagwozdkę. Chcę duże koła ale żeby i zaczep wlazł pod przyczepę jak co do czego ;)

Opublikowano
15 godzin temu, Buszmen11 napisał:

samochodowe 16 bym odpuścił, kilka razy już słyszałem że nie wytrzymują, co innego dostawczaki z indeksem C, ale 285/65 cena kosmos

poszukaj sobie czegoś przemysłowego w tym stylu jak ma to być używka

https://www.olx.pl/oferta/opony-9-00r16-michelin-255-100r16-CID757-IDCKRdg.html#f6b3120f9a

https://www.olx.pl/oferta/opona-9-00-16-CID757-IDBRDKR.html#f6b3120f9a

Opublikowano

przy wyborze opony trzeba patrzeć na indeks nośności. Ile ciężaru ma przenieść opona. Najlepiej z dostawczaka albo z ciężarowego. Np opony 285/65 R17.5 mają nośność prawie 3t przy ciśnieniu 7 atm . Ale to trzeba felgi zmienić. koszt około 300zl szt. Ale zawsze można próbować Stare koła opchnąć to wyjdzie taniej. Ale za to później opony można tanio z wulkanizacji kupić.


Ja zmontowałem cala koła za 100 zl sztuka tylko felgi sa od mana z innym et (pod blizniak) Ale w jedoosiowce w niczym to nie przeszkadzało.


Ile cm może mieć koło?

Opublikowano
Dnia 20.12.2019 o 16:51, izydor6280 napisał:

samochodowe 16 bym odpuścił, kilka razy już słyszałem że nie wytrzymują, co innego dostawczaki z indeksem C, ale 285/65 cena kosmos

poszukaj sobie czegoś przemysłowego w tym stylu jak ma to być używka

https://www.olx.pl/oferta/opony-9-00r16-michelin-255-100r16-CID757-IDCKRdg.html#f6b3120f9a

https://www.olx.pl/oferta/opona-9-00-16-CID757-IDBRDKR.html#f6b3120f9a

akurat te z linków które podałem mają nośność 1500kg tylko rolnicza ma przy 30km/h a ta samochodowa nie wiem, ale myślę że przy większej prędkości. teoretycznie powinna być mocniejsza. nie chcę pakować się w przeróbki od ciężarowych-koszty wyjdą spore, jak nie równe wartości przyczepy. a przyczepa u mnie przewozi 40t ziarna w żniwa i cały rok stoi, więc wolałbym uniknąć niepotrzebnych kosztów.

mimo wszystko dzięki za wszystkie sugestie

Opublikowano

https://www.olx.pl/oferta/kola-tir-385-55-22-5-CID5-IDCLHiW.html zawsze możesz się pokusić I takie koła tylko et 0 i wstawać sam środek w felge . tylko koło ma tutaj prawie metr wysokość. koszt nie wyjdzie znowu taki wielki A będzie na lata.

Opublikowano

Mi tylko chodzi o oryginalną felgę od D-55 czy na nią wejdzie szerszą opona, bo 10.00 wejdźcie na pewno a mam możliwość kupna 11.00 blisko i w miarę tanio i pytanie, czy to będzie dobrze.

Opublikowano
22 godziny temu, Jurek321 napisał:

Z 12..00 to żeś popłynął, w starze 9.00 była max.

pierwsza z brzegu

https://www.olx.pl/oferta/opona-stomil-12-00-20-CID757-IDhZ7lX.html

tu co prawda całe koło, ale to poza ET nic nie zmienia

bierz te 11 skoro masz po taniości i w dobrym stanie nie ma się co zastanawiać, jeśli ładujesz tyle że resory się prostują to wrzuć wyższy stożek zamiast tych śmiesznych bałwanków

Znalezione obrazy dla zapytania d 55

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie opon do Johne Deere 6310 ponieważ mam założone opony 13.6-24 i 18.4-34.
      Czy istnieje możliwość założenia opon nieco szerszych i ewentualnie wyższych do tego ciągnika?
      Może ktoś z forumowiczów ma taki ciągnik i może podpowiedzieć a pytam dlatego iż słyszałem że musi się zgrywać oś ale dokładnie nie wiem o co chodzi i nie chciałbym niczego zepsuć.
    • Przez JD1052
      Czy ktoś ma doświadczenie z zakładaniem węższej opony na felge niż sama felga? Konkretnie chodzi o założenie opony 16.9(420) na felge 18 cali.
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez Sztuk
      Witam szukałem w internecie info pytalem trochę znajomych ale kazdy mowi inaczej. Otóż chodzi o opony na przód do zetora. Mialem 12.4 na 24 i chyba 29 szerokości.. I sie rozsypaly.. Teraz pytanie jakie opony. Takie same czyli kartoflaki 650zl sztuka czy moze juz radialne najtańsze 950 zł sztuka. Ciagnik do wszystkiego pole łąka opornik itp... Jedni polecają radialne drudzy diagonalne... Co najlepiej do tura.. 
       
      Ps te radialne byłyby 32 cm a sa jeszcze 36 ale trochę droższe chyba 1100
    • Przez zetorxxx9
      witam 
      Mam pytanie mam zetora 10145  z przodu mam opony 320 85 24 continental a tył 18.4r34 goodyear do wymiany są mocno spękane . Chcę kupić używki ale nie czy wziąść 460 85 34 czy 520 70 34 czy 520 wejdą na felgę tylnią do zetora  i czy wtedy będzie się też zgrywał przód z tyłem. felga tył WL15. Proszę o podpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v