Skocz do zawartości

Polecane posty

Mario35    2

Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danieloz22    20

A już go dotarłeś porządnie. Bo sam to w 100 konnym ciągniku zauważyłem. Po dotarciu silnika ma więcej mocy.

A zreszto te nowe mają normę emisji spalin Euro III i są dołaodwywane spalinami czy jakoś tak, i przez to są słabsze. On ma te 100 km ale na wysokich obrotach po załączeniu turbosprężarki.

Edytowano przez danieloz22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1275

Może te nowe mają słabsze konie w ramach oszczędności i kryzysu. Skoro serwis twierdzi że ok to trzeba ruskiej ropy i moc wróci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sledziu1995    11

Skoro serwis twierdzi że ok to trzeba ruskiej ropy i moc wróci.

Dobry żart od ruskiej ropy mocy raczej ubywa, a i jeszcze można pompe i wtryski rozwalić (w silnikach nowszych generacji). Wracając do tematu to po dotarciu powinno być ok, jak sę dotrze to będzie wcale inny ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

No powiem wam ze mam juz troche ponad 200 mth. I dalej zauwazam ze jest słaby. Jezdziłem z agregatem scierniskowym kus 2,6 m i na biegach II i 2 ciezko mu szłook 5km/h. Zapiołem do ciagnika MF 698t i o wiele lepiej sobie radzil ok 10km/h. NH nawet nie dał rady zakopac a MF bez problemu na wyzszych obrotach. Mam tez beczke 4000 litrow i przy górce w polu czasami III i 1 zółw ma problemy. Wiec to chyba nie jest normalne.

 

a i jeszcze np jak bym stanal na trawie i dal na wieksze obroty i puscil sprzeglo to obroty mu zaraz spadna i nawet nie zakopie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    15

mam już dwa nh i w obu wydaje mi się że mocy mają za mało, jednego mam jeszcze na gwarancji dlatego biorę hamownię i jeżeli nie będzie tyle km na ile został homologowany to ich tam chyba spale w cnh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    5

Według ISO T5050 ma 96 ale według ECE R24 to pewnie nawet 90 nie ma może z 85, skrzynia chyba traci dużo mocy bo jadąc asfaltem t5040 z przyczepą 5 t pod górkę musiałem redukować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

wczesniej bylo ze kupujesz ciagnik to jezeli pisze ze mam 100 km to ma a teraz jakies chore normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

u mnie jest to samo tylko t 50 60 ten ciągnik nie ma siły zaczołem orac to 4 obrotowo musiałem przepiąc do detza 85 km który mniał może i co ciągnąc ale szedł (pług to sukov kv-09).Czekam na serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

ta ja tez mialem na serwisie podpieli kompa i powiedzieli ze wszystko ok

zastanawiam sie wlasniezeby wziasc zamowic hamownie i sprawdzic ale pewnie to droga przyjemnosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Ja jestem jak narazie rozczarowany tym ciągnikiem a ma 25 mtg wszystko było dobrze dopuki nie pojechałem sprawdzic pługiem co on potrafi ziemia klasa 5 równo jak postole glębokośc może 20 cm bo głębiej to piach a on 2 drugi zakres i niechciał wejśc na obroty ,przeszedłem w jedną strone i spowrotem i trzeba było deutz-a przeprosic i pług przepiąc.Dodam że miałem chęc na zetora FOrterre i zaczynam żałowac ze go nie kupiłem.Zobaczymy co powie serwis ale z twojej wypowiedzi wynika że nic .Co do chamowni to rok temu płacili 1000 zł (SZTUKA)ale było kilku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1275

A może to drugi gatunek wybrakowany, i zamiast trafić na przemiał to puścili na polskę i wzieli normalną kase, a polak kupi wszystko co błyszczące i potem klnie że w sąsiedniej wiosce słychać. Zetor to też jakość zaraz za Pronarem, a dotego pokaraka z wyglądu i głośny. Czytam forum i aż się wierzyć niechce że to wszystko lipne teraz. Same tematy- "pomocy coś nawaliło".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Ja jestem jak narazie rozczarowany tym ciągnikiem a ma 25 mtg wszystko było dobrze dopuki nie pojechałem sprawdzic pługiem co on potrafi ziemia klasa 5 równo jak postole glębokośc może 20 cm bo głębiej to piach a on 2 drugi zakres i niechciał wejśc na obroty ,przeszedłem w jedną strone i spowrotem i trzeba było deutz-a przeprosic i pług przepiąc.Dodam że miałem chęc na zetora FOrterre i zaczynam żałowac ze go nie kupiłem.Zobaczymy co powie serwis ale z twojej wypowiedzi wynika że nic .Co do chamowni to rok temu płacili 1000 zł (SZTUKA)ale było kilku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Ja mam NH i mocy nie brakuje...choć przez pierwsze kilkanaście mtg był wyraźnie słabszy niż teraz. Dotrzyj go, niech się silnik "ułoży", pozatym NH ma spalanie o wiele mniejsze od wielu innych więc nie jest źle. W razie darki najlepiej wezwij serwis skoro masz i tak grwanacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

Według ISO T5050 ma 96 ale według ECE R24 to pewnie nawet 90 nie ma może z 85, skrzynia chyba traci dużo mocy bo jadąc asfaltem t5040 z przyczepą 5 t pod górkę musiałem redukować.

Tez tak mam jak jade z przyczepą pod zgorke, ale mnie to nie dziwi, bo jest bardzo doze przełozenie i dlatego, jedz np na 4 bez zajaczka to spadnie z predkosci ale nie bedziesz musial redukowac.

 

A ja powiem wam ze moj nh t5040 ma mocy az chyba za duzo ;p bo z plugami obrotowymi 3x40 to nie ma co robic :) na lzejszych ziemiach jezdzilem 1 na 3 zakresie i pod zgorke sie rozpedzał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmarecki    0

Ja mam T5050 ponad 3000mth i mocy po dotarciu mu nie przybyło, spalanie nie spadło. Byłem na hamowni miał wtedy 2600mth i przy 2000 obr/min miał na WOM miał ok 62 kW mocy to na kołach pewnie jeszcze mniej. ogólnie mam złe wrażenie co do mocy w tym ciągniku szczególnie transport i praca w polu -poprostu brak mocy, obecnie szukam kogoś mądrego co by mi go rozkręcił do 115 KM. Ale niesmak z braku mocy traktorek nadrabia tym że jest z ładowaczem ponieważ 3/4 jego pracy jest właśnie z ładowaczem i tu nie odczuwa się braku mocy, komfort jest ok- przydałaby się wydajniejsza pompa hydrauliczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

odnośnie moiej wypowiedzi z września to usterka została naprawiona ,brak odpowiedniej dawki paliwa czyli przydkany przewód paliwowy ssący z baku a co do mocy podniesienia to gdy skończy się okres gwarancyjny to podniosę do 115 po przez pchnięcie pompy paliwowej(zrobi to mechanik) ale trzeba to zrobic z umiarem że by nie przesadzic bo można skrzynie rozwalic bo ten silnik w serii 60 kręci do 120 km.A co do mocy mojego ciagnika to śmiga w 4 wywrotce(pług) nawet dobrze przy spalaniu 20 nawet do 30 litrów na hektar i właśnie te spalanie jest powodem podnieśienia na 115 km

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

Witam wszystkich. Długo nie dawała mi spokoju moc ciągnika NH t5050 i zamówiłem hamownie. A wiec sprawa ma sie tak ciagnik na wałku po sprawdzeniu miał 72 km wiec pytam sie technika dlaczego skoro ma miec 97km. Stwierdził ze 97 to on ma ale na silniku.(wliczajac obciazenie skrzyni, kompresora i innych podzespołów silnika wychodzi 72km) Wcześniejsze starsze ciagniki podawali w uciągu na kolach czy tez na walku. Teraz po hamowaniu ma wiecej o 18km i 100nm.

Jak to mi powiedział ze te 97km to taki chwyt marketingowy.

Teraz po tym wszystkim naprawdę czuć ze ciagnik jest mocniejszy i nie jest taki mułowaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

Robiła mi to firma AgroEcoPower  cena oczywiście zależna od modelu ciagnika i marki czy beda podkrecac elektronicznie czy mechanicznie u mnie nie bylo możliwości zmiany programu bo silnik prosty nie sterowani kompem wiec tylko na pompie. cena jaka wytargowałem to 1800zl w cene wchodzi wstepny pomiar a pozniej podczas krecenia pompy mialem jeszcze trzy i na końcu wykresy przed i po.

Zanim przyjechal do mnie wcześniej byl u dilera i podkrecal nowa T5 bo tak sobie za życzył klient mowiac ze taniej go wyjdzie podkręcenie niż kupic ciagnik mocniejszy o 20 km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    2

Robiła mi to firma AgroEcoPower  cena oczywiście zależna od modelu ciagnika i marki czy beda podkrecac elektronicznie czy mechanicznie u mnie nie bylo możliwości zmiany programu bo silnik prosty nie sterowani kompem wiec tylko na pompie. cena jaka wytargowałem to 1800zl w cene wchodzi wstepny pomiar a pozniej podczas krecenia pompy mialem jeszcze trzy i na końcu wykresy przed i po.

Zanim przyjechal do mnie wcześniej byl u dilera i podkrecal nowa T5 bo tak sobie za życzył klient mowiac ze taniej go wyjdzie podkręcenie niż kupic ciagnik mocniejszy o 20 km.

 

Zadowolony jesteś ,dużo więcej pali .Mam case jxu 95 odpowiednik t 5050 i też chodzi mi po głowie zwiększenie mocy dlatego dopytywałem

. Dzięki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

Zadowolony jestem i to bardzo naprawdę czuć przypływ mocy. Spalic na pewno spali więcej ale mniej się meczy, bo u mnie są duże góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mario35
      Witam Wszystkich. Od kilku dni zauważyłem mały problem z moim NHt5050. A wiec ciągnik jest z 2011r i mam ponad 2000mth. I niedawno zauważyłem na bagnecie od hydrauliki pęcherzyki powietrza oczywiście po jakiejś tam robocie i tez głośniej zaczela chodzic pompa hydrauliczna. Od niedawna zaczął palić dużo więcej niz wczesniej nie wiem ile bo nie sprawdzałem ale pije jak smok teraz. I jeszcze jedno jak rano odpalam go pierwszy raz to muszę chwile nim kręcić bo sie przypowietrza przez noc. Moze ktos miał cos podobnego i doradzi mi za co sie brac i gdzie szukac usterki.
×